eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka-NowinyKomponent II - działania szkoleniowe, część kursy i szkolenia. Realizowane w ramach projektu pn. Boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni wraz ze ścieżką zdrowia i terenowymi urządzeniami do kinezyterapii z dostosowaniem wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku, podnoszące jakość świadczonych usług oraz poziom życia i funkcjonowania w DPS.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Sitkówka-Nowiny: Komponent II - działania szkoleniowe, część kursy i szkolenia. Realizowane w ramach projektu pn. Boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni wraz ze ścieżką zdrowia i terenowymi urządzeniami do kinezyterapii z dostosowaniem wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku, podnoszące jakość świadczonych usług oraz poziom życia i funkcjonowania w DPS.
Numer ogłoszenia: 396370 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku , Zgórsko, ul. Szewska 28, 26-052 Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3667575, faks 41 3465344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.ipzp.pl/dps-zgórsko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komponent II - działania szkoleniowe, część kursy i szkolenia. Realizowane w ramach projektu pn. Boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni wraz ze ścieżką zdrowia i terenowymi urządzeniami do kinezyterapii z dostosowaniem wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku, podnoszące jakość świadczonych usług oraz poziom życia i funkcjonowania w DPS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy pn. Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej w celu wzmocnienia podmiotowości i aktywności życiowej podopiecznych, Projekt nr KIK/57, Komponent II..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku określonego w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz określone w SIWZ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Złożenie pisemnej i podpisanej oferty na druku przygotowanym przez Zamawiającego w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferty należy przygotować zgodnie z wymogami SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie usługi szkoleniowe (warsztaty / kursy / szkolenia) odpowiednio dla każdej części: Dla części I: minimum jeden zakończony warsztat / kurs/ szkolenie których uczestnicy otrzymali dokument ukończenia / zaświadczenie Instruktora Nordic Walking; Dla części II: minimum jeden zakończony warsztat / kurs/ szkolenie z zakresu rekreacji ruchowej; Dla części III: minimum jeden zakończony warsztat / kurs/ szkolenie z zakresu metod terapii pacjentów z uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego; Dla części IV: minimum jeden zakończony warsztat / kurs/ szkolenie dotyczące organizacji zawodów sportowych z udziałem osób niepełnosprawnych intelektualnie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w powyższym zakresie wykażą, iż dla każdej z części, zapewnią min. jedną osobę, zdolną do wykonania zamówienia w poszczególnych częściach, przy czym każda z osób posiadać musi: minimum wykształcenie wyższe magisterskie oraz doświadczenie (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca / trener w min. jednym zakończonym warsztacie / seminarium / kursie/ szkoleniu grupowym, wykonanym w okresie ostatnich pięciu lat, w obszarze odpowiadającym tematyce zamówienia w poszczególnych częściach). Minimalny wymóg tematyczny doświadczenia dla wykazywanych osób to obszar zagadnień opisany dla każdej z części zamówienia w postawionym warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: Dla części I: obszar z zakresu: różnych forma rekreacji / sportu polegająca na marszach / biegach ze specjalnymi kijami; Dla części II: obszar z zakresu: gier, sportów, zabaw rekreacyjnych; Dla części III: obszar z zakresu: pracy z dorosłymi pacjentami po udarach mózgu, stłuczeniach pnia mózgu, urazach czaszkowo-mózgowych, SM i Parkinson. Dla części IV: organizacją zawodów z udziałem osób niepełnosprawnych intelektualnie z następujących dyscyplin: piłka nożna, siatkówka, koszykówka, tenis stołowy, badminton, tenis ziemny, piłka ręczna, bocce, lekkoatletyka, gimnastyka artystyczna. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w powyższym zakresie wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum złożonej oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wypełniony dodatek 3 A do SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/dps-zgorsko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku, Zgórsko ul.Szewska 28 26-052 Nowiny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku, Zgórsko ul.Szewska 28 26-052 Nowiny Administracja pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zadania w ramach Projektu KIK/57 pn.Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Piorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich obszar: ochrona Zdrowia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs specjalistyczny Nordic Walking część ogólna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny kurs instruktorski Nordic Walking zakończony musi być otrzymaniem certyfikatu Instruktora Nordic Walking. Kurs obejmować ma pełen zakres metodyki i dydaktyki techniki Nordic Walking. Skupiać się na praktycznym podejściu do treningu i różnorodności ćwiczeń, tak by kursanci mogli poznać szeroki wachlarz umiejętności i prowadzić treningi tak by każdy był ciekawy. Na szkoleniu w części teoretycznej omawiana szczegółowo między innymi powinna być prawidłowa technika, aspekty zdrowotne, sprzęt, zasady prawidłowego treningu wskazania i przeciwwskazania do treningu. W części praktycznej uczestnicy kursu muszą poznać prawidłowe techniki i szeroki wachlarz ćwiczeń nauczających i doskonalących technikę. Ponad to prezentowane powinny być ćwiczenia integracyjne, zabawowe, siłowe, rozciągające, koordynacyjne. Kursanci poznają jak w praktyce powinien wyglądać prawidłowy i ciekawy trening. Uczestnicy kursu muszą posiadać możliwość weryfikacji postępów w czasie nagrania kamerą filmową w połowie i na końcu szkolenia. Każdy z kursantów otrzymuje profesjonalne materiały szkoleniowe / materiały dydaktyczne. Kurs przeznaczony jest dla 19 osób. Maksymalna ilość osób w grupie 10. W jednym dniu szkolenie przewidziane dla jednej grupy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs specjalistyczny Rekreacja ruchowa część ogólna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmuje poznanie następujących zagadnień: Teoria i metodyka rekreacji, Biologiczne podstawy rekreacji, Podstawy pedagogiki i socjologii, Organizacja i marketing imprez rekreacyjnych, Terenowe ćwiczenia rekreacyjne, Gry i zabawy rekreacyjne, Zespołowe gry sportowe. Kurs przeznaczony jest dla 34 osób. Maksymalna ilość osób w grupie 12 W jednym dniu szkolenie przewidziane dla jednej grupy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs specjalistyczny IBITA Bobath.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Po ukończeniu kursu uczestnik potrafi: rozpoznać i zanalizować sensomotoryczne problemy pacjentów z hemiplegią i hemiparezą; potrafi zaplanować, przeprowadzić, skontrolować i dopasować zabieg zgodnie z założeniami koncepcji Bobath; dopasować terapię do potrzeb pacjenta i jego codziennych problemów; połączyć możliwości jakie daje ścieżka zdrowia z fachową wiedzą jak prawidłowo planować, prowadzić i korygować błędy w danej jednostce chorobowej z koncepcją terapii Bobath; zastosować efektywną terapię i stymulację nerwowo - mięśniową osobom z zaburzeniami układu ruchu i układu posturalnego związanego z nieprawidłowym rozkładem napięcia mięśniowego i przeciążeniem struktur pasywnych. Czas trwania: dwa stopnie. Kurs przeznaczony jest dla 2 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie specjalistyczne dotyczące zasad i sposobu organizacji zawodów sportowych z udziałem osób niepełnosprawnych intelektualnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnicy kursu poznają przepisy i zasady 10 dyscyplin sportowych oraz sposób dostosowania ich na potrzeby organizacji i przeprowadzania zawodów z udziałem dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie. Kursy będą dotyczyły następujących dyscyplin: piłka nożna, siatkówka, koszykówka, tenis stołowy, badminton, tenis ziemny, piłka ręczna, bocce, lekkoatletyka oraz gimnastyka artystyczna. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi znajdującymi się na stronie internetowej: http://www.olimpiadyspecjalne.pl/sport Kurs przeznaczony jest dla 39 osób. Każda z osób musi być przeszkolona z przepisów i zasad w/w 10 dyscyplin sportowych. Maksymalna ilość osób w grupie 13 W jednym dniu szkolenie przewidziane dla jednej grupy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.