eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówświadczenie przez Wykonawcę usług nadzorowania kontraktów w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2005-08-05

POZYCJA 39639

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: świadczenie przez Wykonawcę usług nadzorowania kontraktów w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Pan Janusz Buszta, ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8536728, fax 017 8509658, 8535483, e-mail: sekretariat@mpwik.rzeszow.pl, www.mpwik.rzeszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie przez Wykonawcę usług nadzorowania kontraktów w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług nadzorowania kontraktów w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC dla zamówienia pn: KONTRAKT I - MODERNIZACJA ZAKŁADU UZDATNIANIA WODY PITNEJ - TECHNOLOGIA UZDATNIANIA WODY i KONTRAKT II - MODERNIZACJA ZAKŁADU UZDATNIANIA WODY PITNEJ - GOSPODARKA OSADAMI Kontrakt I: Inwestycja ma zapewnić wzrost efektywności uzdatniania wody poprzez: -Wprowadzenie ozonowania pośredniego, -Filtrację wody na filtrach węglowych, -Dezynfekcję wody dwutlenkiem chloru. Działania będą zawierały: -budowę obiektu pośredniego ozonowania z urządzeniami uzupełniającymi, -budowę obiektu filtrów węglowych z urządzeniami uzupełniającymi, -budowę pompowni wody do płukania filtrów, -budowę pośredniej pompowni (przepompowni), -budowę przewodów technologicznych w zakładach uzdatniania wody, -modernizację urządzeń stacji pomp dla dystrybucji wody do sieci, -modernizację filtrów pośpiesznych w zakładzie uzdatniania wody ZUW II, -modernizację chlorowni - wprowadzenie dwutlenku chloru -automatyzację procesów istniejących i realizowanych w ramach niniejszego zadania wraz z wizualizacją w jednej centralnej sterowni, -modernizację sposobu usuwania osadów pokoagulacyjnych z piętnastu osadników - zgarniacze osadu, w dostosowaniu do projektu gospodarki osadami pokoagulacyjnymi w ZUW Zwięczyca -system monitoringu procesu uzdatniania wody i jakości wody pitnej - modernizacja laboratorium. -inne które Wykonawca uzna za niezbędne w celu uzyskania stabilnej jakości wody zgodnej z dyrektywami UE i przepisami prawa polskiego Kontrakt II: Realizacja zadania ma zapewnić: -Zwiększenie efektywności oczyszczania popłuczyn -Należytą jakość zrzucanej wody nadosadowej -Odpowiednią jakość osadów do dalszej przeróbki. -Odpowiedni stopień redukcji objętości osadu Działania będą zawierały: -Budowa pompowni popłuczyn i osadów w zakładach uzdatniania wody ZUW I i ZUW II, z dostosowaniem do modernizacji sposobu usuwania osadów pokoagulacyjnych z piętnastu osadników - zgarniacze osadów, która projektowana i realizowana będzie w ramach kontraktu - roboty -Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej -Technologia Uzdatniania Wody -Budowa pompowni przewałowej -Budowa planu operacyjnego magazynowania osadu odwodnionego -Budowa zespołu odstojników -Budowa obiektu pras wraz z instalacją stabilizacji osadu cementem -Modernizacja odmulników ZUW I i ZUW II -Budowa przewodów technologicznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Uzdatniania Wody Zwięczyca, gmina Boguchwała, powiat rzeszowski, woj. podkarpackie, POLSKA. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za egzekwowanie od Wykonawcy postanowień kontraktu na roboty jak również za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie robót kontraktowych według FIDIC (tzw. Żółta Książka- wydanie w języku angielskim 1999 oraz wydanie angielsko-polskie 2000 dla kontraktu I; tzw. Czerwona Książka- wydanie w języku angielskim 1999 oraz wydanie angielsko-polskie 2000 dla kontraktu II) i wymagań Zamawiającego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 65000 PLN zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% wynagrodzenia, wniesione przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Fundusz Spójności i środków własnych Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał płatności na rzecz Wykonawcy w następujący sposób: a)przejściowe płatności kwartalne z kwoty bazowej równej 85% wartości niniejszego kontraktu (dla każdego z kontraktów na roboty oddzielnie) w wysokości proporcjonalnej do zaawansowania finansowego Wykonawcy robót budowlanych w czasie ich realizacji b)Ostatnia płatność (dla każdego z kontraktów oddzielnie)zostanie dokonana w ciągu 30 dni po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego z pracy Inżyniera oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej fakturze końcowej w wysokości 15% wartości robót niniejszego kontraktu. Płatność ta będzie zrealizowana nie później jak do 31.12.2008 r. W przypadku, gdy termin zatwierdzenia raportów przekraczać będzie powyższą datę to Wykonawca przedstawi Zamawiającemu gwarancję zabezpieczającą ewentualne roszczenia z tego tytułu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Musi posiadać przeciętne zatrudnienie w ciągu ostatnich trzech latach, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, na umowę o pracę na pełny etat conajmniej 10 pracowników. 2) Musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości conajmniej 200000 PLN 3) Musi posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego conajmniej 5 osób w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4) Musi posiadać obrót roczny w kwocie minimum 1500000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, 5) Musi zapewnić następujący personel: 1. Koordynator projektu- musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne i 15-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3-letnie w zarządzaniu inwestycjami związanymi z budową lub modernizacją zakładów uzdatniania wody oraz doświadczenie w kierowaniu kontraktami w oparciu o warunki ogólne FIDIC (Czerwona i Żółta Książka) o wartości nie mniejszej niż 20000000 PLN, biegła znajomość języka polskiego. Przewidziane zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu. 2. Inżynier w branży konstrukcyjno-budowlanej- powinien posiadać uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie, bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami oraz 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorze nad budowami. Musi znać przepisy polskiego Prawa Budowlanego, polskich ustaw i norm, biegła znajomość języka polskiego. 3. Inżynier branży sanitarnej powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych w pełnym zakresie, bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami oraz 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym dwa lata w zakresie związanym z zakładami uzdatniania wody. Musi znać przepisy polskiego Prawa Budowlanego, polskich ustaw i norm, standardów związanych z ochroną środowiska, biegła znajomość języka polskiego. 4. Inżynier branży elektrycznej- powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i energetycznych w pełnym zakresie, bez ograniczeń w zakresie inżynierii elektrycznej oraz co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy zawodowej. Musi znać przepisy polskiego Prawa Budowlanego, polskich ustaw i norm, biegła znajomość języka polskiego. 5. Inżynier elektronik- powinien posiadać wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii elektronicznej lub jako specjalista - automatyk. Wymagana jest znajomość branży AKPiA i 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym na obiektach zawiązanych z uzdatnianiem wody, biegła znajomość języka polskiego. 6. Księgowy- powinien posiadać min. 5 letnie doświadczenie w zakresie pełnej obsługi księgowej i rozliczania zadań inwestycyjnych w tym przynajmniej jednego współfinansowanego przez UE, biegła znajomość języka polskiego. 7. Kosztorysant- powinien posiadać minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kosztorysanta, w tym co najmniej brać udział przy realizacji 1 zadania zrealizowanego według Czerwonego FIDIC-a. 8. Technolog uzdatniania wody - powinien posiadać wyższe wykształcenie techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu stacji uzdatniania wody oraz doświadczenie w rozruchach. Wykonawca powinien wyposażyć swój zespół specjalistów w niezbędne wsparcie i techniczną pomoc innych specjalistów, w szczególności zespół doświadczonych projektantów wielobranżowych do weryfikacji projektu wykonanego przez Wykonawcę robót w kontrakcie realizowanym wg Żółtego FIDIC-a którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania niniejszego zamówienia. 6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP 7) spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych z 2004r. 8) złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z podpisanym przez Wykonawcę oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zam. publ. i dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków- wg pkt. III.2.1, III.2.2, III.2.3 9) Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu według wymogów FIDIC na co najmniej jednej zrealizowanej inwestycji współfinansowanej ze środków UE, o wartości nie mniejszej niż 20000000 PLN. Punktacja. Jedna zrealizowana inwestycja jak wyżej - 5 pkt. Dwie zrealizowane inwestycje jak wyżej - 9 pkt. Za każdą powyżej dwóch usług jak wyżej - 2 pkt. Znaczenie kryteriów 1-9: w przypadku gdy wykonawca nie spełni któregokolwiek z kryteriów nie zostaje dopuszczony do udziału w przetargu. Warunki przedstawione w pkt.1-9 będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku gdy ilość wykonawców spełniających powyższe warunki będzie większa od dopuszczonej przez Zamawiającego do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy którzy osiągną najwyższą liczbę punktów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1 przedkłada każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2)informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wartości wskazanych w innych walutach niż PLN Zamawiający przeliczy je na PLN wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne spełniają oni wspólnie, a dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.2 przedkłada każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, 2)wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnienia budowlane osób wymienionych w pkt. III.2.1 pkt.5.2-5.4 3)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie; W przypadku wartości wskazanych w innych walutach niż PLN Zamawiający przeliczy je na PLN wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne spełniają oni wspólnie, a dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.3 przedkłada każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 27 - 26038 z dnia 04.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/040-IV. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.09.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 15:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 23.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.09.2005, godzina 15:00, jak w pkt 1.1, sekretariat.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej współfinansowany przez Fundusz Spójności, nr Ref. 2003/PL/16/P/PE/040. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.