eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Tczew: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE
Numer ogłoszenia: 396518 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324600 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Starostwa Powiatowego w Tczewie. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.3 Zamawiający wymaga, aby oferowane meble, krzesła były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich. 2.4 Wymiary poszczególnych mebli biurowych mogą odbiegać od rzeczywistych w granicach plus - minus 5cm, w związku z czym należy to uwzględnić w złożonej ofercie. 2.5 Przed przystąpieniem do wykonania mebli, Wykonawca jest zobowiązany do skontaktowania się z przedstawicielem Zamawiającego (użytkownikiem) w celu ustalenia szczegółów. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed przystąpieniem do realizacji zadania dokona sprawdzenia wymiarów na miejscu u Zamawiającego. 2.6 Wskazana kolorystyka w poniższych projektach dla poszczególnych mebli jest tylko i wyłącznie bazą wyjściową do doboru odpowiedniego odcienia. 2.7 Materiały i surowce użyte do produkcji mebli i krzeseł muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN i muszą spełniać warunki p.poż. 2.8 Meble, o ile inaczej nie określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, muszą być wykonane z jednolitej płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości 18mm - nie dotyczy blatów. 2.9 Blaty w biurkach, komodach, stołach i stolikach okolicznościowych muszą być wykonane z płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości min. 25mm. 2.10 Plecy mebli wykonane z płyty HDF w kolorze mebli lub białej - do uzgodnienia z Zamawiającym lub jeśli inaczej nie określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.11 Stoły na nogach drewnianych lub na nogach metalowych - blat wykonany z płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości 25 mm, okleinowany obrzeżem PCV o grubości 2 mm w kolorze płyty. 2.12 Wszystkie krawędzie mebli oklejone obrzeżem PCV o grubości 2mm w kolorach płyty. 2.13 Szuflady muszą być wykonane na metalowych prowadnicach rolkowych z wysuwem min.75%. 2.14 Wszystkie uchwyty meblowe muszą być wykonane z metalu dwupunktowe łukowe w kolorze satyna o rozstawie otworów 128mm. 2.15 Zawiasy puszkowe, metalowe, samozamykające. 2.16 Meble muszą posiadać na stopkach umożliwiających ich poziomowanie w zakresie 15 mm oraz posiadać cokół o H=60mm - o ile inaczej nie określono w szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.17 Kontenerki na kółkach muszą posiadać kółka przystosowane do powierzchni twardych. 2.18 Biurka komputerowe muszą posiadać otwory pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, tzw. przepusty kablowe - miejsce montażu ustalić z odbiorcą. 2.19 Półki w regałach, szafach, szafkach, komodach, biurkach muszą posiadać możliwość regulacji rozstawu, pożądana odległość między półkami 327 mm. 2.20 Stelaże metalowe w meblach muszą być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne. 2.21 Krzesła drewniane oraz krzesła biurowe obrotowe muszą posiadać mechanizm ruchowy, umożliwiający ruch oparcia oraz dostosowanie wysokości oparcia i głębokości siedziska, regulowaną przy pomocy podnośnika pneumatycznego wysokość siedziska z regulacją wysokości i regulacją kąta odchylenia oparcia, podłokietniki, samohamowne kółka do twardych powierzchni, stabilną podstawę jezdną. 2.22 Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 2.23 Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.23.1 dostarczenie przedmiotu zamówienia przez wykonawcę własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wyznaczonego przez przedstawiciela Zamawiającego; 2.23.2 wniesione mebli do pomieszczenia w dniu dostawy oraz zamontowanie maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od dnia dostawy; w pomieszczeniach o nr 020 i 142 również demontaż istniejących mebli; 2.23.3 wypoziomowanie mebli, ustawienie we wskazanych miejscach i zamontowanie w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. 2.24 Odbiór przedmiotu zamówienia: 2.24.1 w przypadku stwierdzenia wad jakościowych mebli, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia wady. Zgłoszenie zostanie przesłane do wykonawcy pisemnie, faksem lub e-mailem. 2.24.2 w razie wykrycia przez Zamawiającego po rozpoczęciu użytkowania wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia , Zamawiający złoży u Wykonawcy reklamację - pisemnie, faksem lub e-mailem, która powinna być rozpatrzona w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia - po upływie tego terminu reklamacja uznana zostanie aż rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zmawiającego. 2.25 Wszystkie materiały opakowaniowe (kartony, folie itp.) należy uprzątnąć oraz wywieźć z terenu Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Usługowe KARSTOL Meble i wyposażenie wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49878,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49888,24

  • Oferta z najniższą ceną: 49888,24 / Oferta z najwyższą ceną: 66355,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.