To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Kraków: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań dla pracowni chemii, daktyloskopii, badań wizyjnych, traseologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 396518 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316388 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań dla pracowni chemii, daktyloskopii, badań wizyjnych, traseologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. Małopolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań dla pracowni chemii, daktyloskopii, badań wizyjnych, traseologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. Małopolskiego. UWAGA! Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Wykonawca oferujący odczynniki/materiały równoważne do wskazanych w załączniku nr 1 zobowiązany jest załączyć do oferty: -opis oferowanych odczynników równoważnych, w formie tabelarycznej, z podaniem: pozycji ewidencyjnych dla odczynników równoważnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ i wg Formularza ofertowego, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki, odnosząc się do każdego zapisu przedstawionego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, z zachowaniem takich samych jednostek przy opisywaniu ich za pomocą parametrów liczbowych, -Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zaoferowany równoważny asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych oraz wykazać, że zaoferowane odczynniki /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności /procedur/, w tym np. kalibracji urządzeń, instalowania dodatkowych oprogramowań.-Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.Poniższe dokumenty są wymagane tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego:-aktualne karty charakterystyki, certyfikaty analityczne, świadectwa jakości-katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, w polskiej lub angielskiej wersji językowej, potwierdzające zgodność oferowanych odczynników równoważnych z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP. 5.Dostawa realizowana będzie do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo-Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). 6.Długość okresu gwarancji minimum 12 m-cy, (oprócz pozycji 12,13 w zadaniu IX-pasta silikonowa oraz pozycji 1 w zad. X-tampony zapachowe, na które obowiązuje okres gwarancji minimum 24 miesiące) licząc od dnia podpisania umowy, lecz nie krócej niż gwarancja producenta.7.Termin realizacji zamówienia: 1)I dostawa -do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 2)pozostała część asortymentu na podstawie pisemnie złożonego zamówienia z terminem realizacji do 4 tygodni od daty złożonego zamówienia lecz nie dłużej niż do 31 grudnia 2013 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LGC Standards Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 1, Dziekanów Leśny, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2766,39
Oferta z najniższą ceną: 2766,39 / Oferta z najwyższą ceną: 3409,56
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIONOVO Aneta Ludwig, ul. Rataja 30, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9256,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13874,28
Oferta z najniższą ceną: 13874,28 / Oferta z najwyższą ceną: 17492,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anchem Sp.j., ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30750,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19852,20
Oferta z najniższą ceną: 19852,20 / Oferta z najwyższą ceną: 49011,81
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Transfarm Sp. z o.o., ul. Kanarkowa 20B, 02-818 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24487,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24276,51
Oferta z najniższą ceną: 24276,51 / Oferta z najwyższą ceną: 24657,81
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Transfarm Sp. z o.o., ul. Kanarkowa 20B, 02-818 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2096,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2958,60
Oferta z najniższą ceną: 2958,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3070,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do tężni solankowej w ramach zadania "Budowa "Parku Zdrowia" wraz z tężnią solankową oraz zagospodarowaniem terenu w Lyskach
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
- Budowa budynku żłobka w Słomnikach
- Modernizację kominów na dachu budynku Zespołu Szkół nr 8 przy Alei 3 Maja 1A w Szczecinie
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
więcej: Ochrona odgromowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.