To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Olsztyn: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach rocznej odprawy szkoleniowo-planistycznej z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Numer ogłoszenia: 396528 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240739 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach rocznej odprawy szkoleniowo-planistycznej z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej wraz z zapewnieniem sali konferencyjnej podczas dwudniowej odprawy szkoleniowo-planistycznej. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) zapewnienia miejsc noclegowych w hotelu dla maksymalnie 50 osób w następujących pokojach: a) 20 pokoi dwuosobowych (z odrębnymi łóżkami), b) 10 pokoi jednoosobowych, 2) zapewnienia dla uczestników odprawy pokoi o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii ** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadających między innymi TV, bezpłatny dostęp do internetu oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, 3) zapewnienia sali konferencyjnej (szkoleniowej) mogącej pomieścić minimum 55 osób, posiadającej warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 55 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, nagłośnienie, 4) zapewnienia nieodpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników odprawy w hotelu, w którym będą znajdowały się miejsca noclegowe, 5) zapewnienia następującego wyżywienia: a) obiad dla 55 osób w pierwszym dniu odprawy, podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, b) kolacja dla 50 osób w pierwszym dniu odprawy podana w formie szwedzkiego bufetu, c) śniadanie dla 50 osób w drugim dniu odprawy, podane w formie szwedzkiego bufetu, d) obiad dla 55 osób w drugim dniu odprawy, podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, e) całodzienny serwis kawowy w pierwszym i drugim dniu odprawy przygotowany dla maksymalnej liczby 55 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, 6) zapewnienia miejsc noclegowych w hotelu położonym maksymalnie w promieniu 40 km od granic administracyjnych miasta Olsztyn w województwie warmińsko-mazurskim (liczy się wskazanie kilometrów na liczniku pojazdu). 3. Podana ilość uczestników stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaproponowanym przez wykonawcę obiekcie celem weryfikacji oferty w zakresie jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, a także pod kątem zabezpieczenia medycznego i sanitarno-epidemiologicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONDOHOTELS MANAGEMENT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
CONDOHOTELS MANAGEMENT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Condohotels Management Spółka z o. o., ul. Wyszyńskiego 11A, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16400,00
Oferta z najniższą ceną: 16091,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16850,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna priorytet FENX.01 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi wraz z wdrożeniem, zagwarantowaniem wsparcia technicznego producenta Systemu i przeprowadzeniem warsztatów powdrożeniowych.
- Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie grupowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, obręb Orzyny, gmina Dźwierzuty - Etap I: budynki nr: 1-5
- Pieczywo na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji "Interwencja 13.5 Współpraca Grup Operacyjnych EPI jako narzędzie finansujące projekty ..." w związku z realizacją Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.