Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Łódź: Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do Spec. Psych. ZOZ - NO/PN/D/13/11/09
Numer ogłoszenia: 396540 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do Spec. Psych. ZOZ - NO/PN/D/13/11/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2)Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na następujące części (pakiety) zamówienia : Pakiet nr 1 - Mikrobiologia I - zał nr 2a Pakiet nr 2 - Mikrobiologia II- zał. nr 2b Pakiet nr 3 - Mikrobiologia III- zał. nr 2c Pakiet nr 4 - Testy I- zał nr 2d Pakiet nr 5 - Testy II - zał nr 2e Pakiet nr 6 - Surowice kontrolne - zał. nr 2f Pakiet nr 7 - Barwniki- zał nr 2g Pakiet nr 8 - Sprzęt drobny- zał nr 2h Pakiet nr 9 - Koagulologia- zał nr 2i 3) Miejsce realizacji (lokalizacja): Pakiety 1-9 Laboratorium - Budynek B przy Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 4) Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. 5) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników i sprzętu drobnego nr sprawy NO/PN/D/13/11/09 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załączników do SIWZ zał. nr 2(a-i) CPV: 33696500-0 (odczynniki laboratoryjne), 33696200-7(odczynniki do badań krwi) a/ Dostawę asortymentu do siedziby zamawiającego ( do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej ) zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. b/ Towar będzie dostarczany w godzinach od 8:00 do 14:00 , oprócz sobót i niedziel. c/ Rozładunek z samochodu każdej partii materiału przez pracowników wykonawcy, a jeśli korzysta z usług firm przewozowych przez pracowników firmy, do pierwszego wskazanego miejsca przez Kierownika lub pracownika Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej. d/ W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych oferent będzie je uwzględniał na swój koszt w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji e/ Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie transportu f/ Dostawca zobowiązuje się w przypadku reklamacji wymienić towar na wolny od wad w najkrótszym terminie tj. 7 dni. g/ Dostawca samodzielnie nie może dokonać jakichkolwiek podmian asortymentu zamówienia towaru h/ Terminowa realizacja zamówień składanych telefonicznie lub faksem: - termin dostarczenia zamówionego towaru pakiety 1-9 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia i/ Oferta asortymentowa musi być pełna. j/ Dostarczony towar musi mieć okres ważności określony w części XIX SIWZ-Opis części zamówienia . 6) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w tym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (warunek podmiotowy);. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. i potwierdzili to odpowiednimi dokumentami np. referencjami lub innymi równoważnymi dokumentami. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie V. 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zał. 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie- Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. 5 do SIWZ. 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy wykazać, że wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie stanowiącej nie mniej niż : 1 pakiet- 2905,00 zł brutto 2 pakiet- 169,00 zł brutto 3 pakiet- 1782,00 zł brutto 4 pakiet- 3750,00 zł brutto 5 pakiet- 4622,00 zł brutto 6 pakiet- 4000,00 zł brutto 7 pakiet- 486,00 zł brutto 8 pakiet- 2667,00 zł brutto 9 pakiet- 1846,00 zł brutto 1.6 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. ( Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty rejestracji produktów, oraz wezwania Wykonawcy do okazania dokumentu potwierdzającego rejestrację,zgłoszenie produktu leczniczego przed podpisaniem umowy przetargowej. 1.7 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ww pkt: 1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał w całości wykonanie decyzji właściwego organu. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii wymagane jest potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny ZOZ w Łodzi
ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, budynek administracyjny B Ip. pokój 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny ZOZ w Łodzi ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, budynek administracyjny A IIp. sekretariat pok.201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Mikrobiologia I - zał nr 2a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest mikrobiologia w ilosciach i asortymencie określonym w zał. nr 2a do SIWZ. 1.1 Krążki z antybiotykami muszą posiadać: - symbol antybiotyku stężenie antybiotyku wg zaleceń CLSI tabele ze strefami zahamowania wzrostu bakterii świadectwa kontroli jakości potwierdzone certyfikatem karty charakterystyki pochłaniacz wilgoci termin ważności 12 - 24 miesiące od daty dostawy 1.2 Podłoża suche i gotowe: świadectwa kontroli jakości potwierdzone certyfikatem karty charakterystyki termin ważności 7-10 tygodni od daty dostawy dla podłóż gotowych 1.3 Pozostałe testy: termin ważności min. 2 lata karty charakterystyki instrukcje w języku polskim świadectwa kontroli jakości potwierdzone certyfikatem Wykonawca oświadcza, że oferowane wyroby spełniają wymienione warunki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- Mikrobiologia II - zał. nr 2b.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mikrobiologia w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2b do Siwz Termin przydatności minimum 12 miesięcy. Testy muszą posiadać znak CE i karty charakterystyki. Wraz z każdą dostawą dołączyć należy świadectwo kontroli jakości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikrobiologia III- zał. nr 2c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mikrobiologia w ilościach i asortymencie okreslonym w zał. nr 2c do Siwz Zestaw powinien zawierać: -szereg biochemiczny -zestaw odczynników -instrukcję obsługi w j. polskim -książkę kodów lub program komputerowy Testy muszą posiadać: - znak CE -karty charakterystyki -świadectwa kontroli jakości Czas inkubacji testów 18 - 24 godzin. Termin ważności min. 1 rok..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Testy I - zał. nr 2d.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2d Testy muszą posiadać: - znak CE - karty charakterystyki Termin ważności testów min. 1 rok Instrukcje w j. polskim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- Testy II - zał. nr 2e.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa testy w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2e Wymagane są testy kasetkowe. Termin ważności min. 12 miesięcy Instrukcje w j. polskim Testy muszą posiadać karty charakterystyki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Surowice kontrolne - zał. nr 2f.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są surowice kontrolne w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2f do Siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Barwniki - zał. nr 2g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa barwniki w ilosciach i asortymencie określonym w zał. nr 2g do Siwz Wymagane są karty charakterystyki. Termin ważności min. 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Sprzet drobny - zał. nr 2h.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt drobny w ilościach i asortymencie okreslonym w zał. nr 2h.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Koagulologia - zał. nr 2i.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Koagulologia w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 2i do Siwz Dotyczy aparatu CHROM-7 Odczynniki o długim terminie ważności oraz karty charakterystyki. Odczynniki dostosowane do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste, mające dokument potwierdzający, że mogą być stosowane podczas pracy na tym aparacie. Odczynnik do PT po rozpuszczeniu przydatny do użycia przez nie mniej niż 30 dni. Współczynnik czułości tromboplastycznej do PT-ISI nie większy niż 1,1 Możliwość oznaczenia fibrynogenu równolegle z PT. Wymagane są odczynniki klarowne, po ogrzaniu nie wytracające osadu. Zestaw do oznaczania APTT musi zawierać odczynnik do APTT i chlorek wapnia. Wszystkie odczynniki, kalibratory i kontrole muszą pochodzić od tego samego producenta. Trzy poziomy materiałów kontrolnych. Ulotki od odczynników, kontroli i kalibratorów w j. polskim, wyniki oznaczeń materiałów kontrolnych dostosowane do aparatu. Wykonawca oświadcza, że oferowane wyroby spełniają wyżej wymienione warunki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- Dostawa odczynników do równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą 3 sztuk analizatorów parametrów krytycznych na okres 7 miesięcy
- Zakup i dostawa testów do badań metodą ELISA do posiadanego analizatora (Chorus Trio) w celu poszerzenia oferty diagnostycznej o dodatkowe badania dla Pracowni Wirusologii
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.