To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Iwanowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014
Numer ogłoszenia: 396582 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306088 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypka dróg własnym materiałem w/g wykazu dróg stanowiącego - Załącznik nr 6: 2.Zakres robót obejmuje: STANDARD I jezdnia odśnieżona na całej długości i szerokości łącznie z poboczami utwardzonymi i obiektami towarzyszącymi, przejezdność całodobowa, śliskość zimowa zlikwidowana (minimum dwukrotny przejazd) na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności na: skrzyżowaniach z drogami twardymi, niebezpiecznych łukach poziomych obiektach mostowych, odcinkach o pochyleniu ponad 4%, przystankach autobusowych, innych miejscach ustalonych przez zarządcę drogi. likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (grys o frakcji 4-16 mm). maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. rozpoczynaniu pracy sprzętu w czasie do 2 godzin od momentu wystąpienia opadów śniegu i stwierdzenia konieczności odśnieżania i posypki lub zgłoszenia interwencji dotyczących utrudnienia w ruchu na drodze usunięciu materiału uszorstniającego, zalęgającego na jezdniach, obiektach mostowych w okresie do 21 dni po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg ilość przejazdów w ciągu doby podczas odśnieżania i likwidowania śliskości zależna od panujących warunków atmosferycznych, akcja na drogach powinna być zakończona przed godziną 500 w celu zapewnienia przejazdu pojazdom komunikacji publicznej i prywatnej. Dopuszczone odstępstwa: śnieg luźny może zalegać do 2 godzin, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu do 5 cm. STANDARD II jezdnia odśnieżona na całej długości i szerokości, przejezdność, śliskość zimowa zlikwidowana na wybranych odcinkach dróg (minimum jednokrotny przejazd) tj. na, skrzyżowaniach z drogami twardymi, niebezpiecznych łukach poziomych obiektach mostowych, odcinkach o pochyleniu ponad 4%, przystankach autobusowych, innych miejscach ustalonych przez zarządcę drogi. likwidowanie śliskości poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (grys o frakcji 4-16 mm, grys hutniczy o frakcji 4-12 mm), rozpoczynaniu pracy sprzętu w czasie do 2 godzin od momentu wystąpienia opadów śniegu i stwierdzenia konieczności odśnieżania i posypki lub zgłoszenia interwencji dotyczących utrudnienia w ruchu na drodze maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. place odśnieżone, ilość przejazdów w ciągu doby podczas odśnieżania i likwidowania śliskości zależna od panujących warunków atmosferycznych, akcja na drogach powinna być zakończona przed godziną 600. Dopuszczone odstępstwa: śnieg luźny może zalegać do 4 godzin, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu do 7 cm. 2.Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę. 3.Za wykonane usługi strony rozliczać się będą za pomocą faktur wystawionych przez Wykonawcę w 21 dniowych okresach rozliczeniowych 4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 15 października do 15 kwietnia w każdym sezonie zimowym. 5.Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające w okresach jak w pkt. 7 6.Jeżeli wystąpi konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego to zostanie ono udzielone zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt. 6, w miesiącu październiku wg stawki z miesiąca listopada, natomiast w miesiącu kwietniu wg stawki z miesiąca marca. 7.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: Specyfikacją techniczną robót stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W IWANOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W IWANOWICACH
- Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Iwanowicach, Iwanowice Dworskie 109, 32-095 Iwanowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 444444,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 510000,00
Oferta z najniższą ceną: 510000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 510000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.