Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Kraśnik: Przebudowa chodników w Kraśniku przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską, przy ul. Norwida oraz przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap
Numer ogłoszenia: 39675 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 8251540, faks 81 8252709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników w Kraśniku przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską, przy ul. Norwida oraz przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn: Przebudowa chodników w Kraśniku przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską, przy ul. Norwida oraz przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską w Kraśniku (strona prawa), 2) Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika przy ul. Norwida (od ul. Słowackiego do ul. Sienkiewicza po prawej stronie), 3) Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap (strona prawa od Al. Niepodległości do Szkoły Społecznej). 3. Poszczególne części zamówienia obejmują: 1) Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską w Kraśniku (strona prawa): a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) wymianę nawierzchni chodnika z płytek bet. 35 x 35 cm na kostkę betonową brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa i gr. 10 cm, c) wykonanie nawierzchni zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementemRm=5,0 MPa i gr. 20 cm, d) wymiana obrzeży betonowych na obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej, e) wymianę krawężników drogowych na krawężniki o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem bocznym, f) roboty wykończeniowe. 2) Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika przy ul. Norwida (od ul. Słowackiego do ul. Sienkiewicza po prawej stronie): a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) wymianę krawężników drogowych na krawężniki o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem bocznym, c) wymiana obrzeży betonowych na obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej, d) wymianę nawierzchni chodnika z płytek bet. 35 x 35 cm na kostkę betonową brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa i gr. 10 cm, e) wykonanie nawierzchni zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5,0 MPa i gr. 20 cm, f) roboty wykończeniowe. 3) Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap (strona prawa od Al. Niepodległości do Szkoły Społecznej) a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) wymianę krawężników drogowych na krawężniki o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem bocznym, c) wymiana obrzeży betonowych na obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej, d) wymianę nawierzchni chodnika z płytek bet. 35 x 35 cm na kostkę betonową brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa i gr. 10 cm, e) remont nawierzchni drogi od km 0+062,70 do km 0+132 przez wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2, oraz warstwa górna o gr. 3 cm, f) oznakowanie poziome, regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, roboty wykończeniowe. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 6. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.). 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1)w przypadku skalania oferty na zadanie nr 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), 2)w przypadku skalania oferty na zadanie nr 2 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), 3)w przypadku skalania oferty na zadanie nr 3 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na przebudowę chodników w Kraśniku przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską, przy ul. Norwida oraz przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap - zadanie/zadania nr . 4.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14.03.2014 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu (załącznik nr 3 do SIWZ) robót budowlanych polegających na budowie dróg, chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min.: a) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 - 200 m2, b) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - 250 m2, c) w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - 210 m2, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykaże się należycie wykonanym, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonym co najmniej 1 zadaniem polegającym na budowie dróg, chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min.: a) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 - 200 m2, b) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - 250 m2, c) w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - 210 m2. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się należycie wykonanymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonymi co najmniej 2 różnymi zadaniami (w przypadku złożenia oferty na 2 zadania) lub 3 różnymi zadaniami (w przypadku złożenia oferty na 3 zadania) o powierzchni minimalnej wskazanej powyżej odpowiednio do zadań na które Wykonawca składa ofertę lub co najmniej 1 zadaniem polegającym na budowie dróg, chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimalnej stanowiącej sumę powierzchni, o których mowa powyżej (tj. oferta na zadania 1, 2 i 3 - min. 660 m2 , oferta na zadania nr 1 i 2 - min. 450 m2, oferta na zadania nr 1 i 3 - min. 410 m2, oferta na zadania nr 2 i 3 - min. 460 m2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Roboty budowlane polegające na budowie dróg, chodników, parkingów lub ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min.: a)w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 - 200 m2, b)w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - 250 m2, c)w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - 210 m2.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z formularzem oferty podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli (formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony zamawiającemu i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy, poleceń wydawanych przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy, wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót, wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usuniecie wad w projekcie, konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy, podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy. 2) Zmiana (za zgodą Zamawiającego) materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie - w sytuacji wystąpienia i w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego (zamiany na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia). 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kierownika budowy, przy czym osoby zastępujące muszą spełniać warunki określone w SIWZ. 4) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto. 5) w przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, 6) w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.04.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa chodnika przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską w Kraśniku (strona prawa)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Przebudowa chodnika przy łączniku ul. Piaskowej z ul. Urzędowską w Kraśniku (strona prawa) obejmuje m.in.: a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) wymianę nawierzchni chodnika z płytek bet. 35 x 35 cm na kostkę betonową brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa i gr. 10 cm, c) wykonanie nawierzchni zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementemRm=5,0 MPa i gr. 20 cm, d) wymiana obrzeży betonowych na obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo- -piaskowej, e) wymianę krawężników drogowych na krawężniki o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem bocznym, f) roboty wykończeniowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa chodnika przy ul. Norwida (od ul. Słowackiego do ul. Sienkiewicza po prawej stronie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika przy ul. Norwida (od ul. Słowackiego do ul. Sienkiewicza po prawej stronie) obejmuje m.in.: a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) wymianę krawężników drogowych na krawężniki o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem bocznym, c) wymiana obrzeży betonowych na obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo- -piaskowej, d) wymianę nawierzchni chodnika z płytek bet. 35 x 35 cm na kostkę betonową brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa i gr. 10 cm, e) wykonanie nawierzchni zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5,0 MPa i gr. 20 cm, f) roboty wykończeniowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa chodnika przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap (strona prawa od Al. Niepodległości do Szkoły Społecznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Przebudowa chodnika przy ul. Szpitalnej z modernizacją nawierzchni - II etap (strona prawa od Al. Niepodległości do Szkoły Społecznej) obejmuje m.in.: a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) wymianę krawężników drogowych na krawężniki o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem bocznym, c) wymiana obrzeży betonowych na obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo- -piaskowej, d) wymianę nawierzchni chodnika z płytek bet. 35 x 35 cm na kostkę betonową brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa i gr. 10 cm, e) remont nawierzchni drogi od km 0+062,70 do km 0+132 przez wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2, oraz warstwa górna o gr. 3 cm, f) oznakowanie poziome, regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, roboty wykończeniowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.