Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Konin: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA KONINA ORAZ OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA KONINA
Numer ogłoszenia: 396834 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA KONINA ORAZ OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA KONINA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Konina wraz z opracowaniem prognoz oddziaływania na środowisko oraz prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w rejonie: 1) ulic Przemysłowej - Okólnej (Uchwała Nr 81 Rady Miasta Konina z dnia 30.03.2011r.) 2) ulicy Kleczewskiej (Uchwała Nr 82 Rady Miasta Konina z dnia 30.03.2011r.) 3) ulic Przemysłowej - Gajowej (Uchwała Nr 83 Rady Miasta Konina z dnia 30.03.2011r.) 4) ulic Spółdzielców - Hurtowej (Uchwała Nr 84 Rady Miasta Konina z dnia 30.03.2011r.) 5) ulic Jana Pawła II i Olszewskiego (Uchwała Nr 85 Rady Miasta Konina z dnia 30.03.2011r.) 6) ulic Dworcowej - Kolejowej (Uchwała Nr 150 Rady Miasta Konina z dnia 29.06.2011r.) 7) ulic Wał Tarejwy - Warszawskiej (Uchwała Nr 151 Rady Miasta Konina z dnia 29.06.2011r.) 8) ulic Ogrodowej i Spółdzielców (Uchwała Nr 221 Rady Miasta Konina z dnia 26.10.2011r.) oraz 2. opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Konina (Uchwała Nr 152 Rady Miasta Konina z dnia 29.06.2011r.oraz Uchwała Nr 225 Rady Miasta Konina z dnia 26.10.2011r.) wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium - 2 500,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie opracował co najmniej: - dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (w tym jeden miejscowy plan o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha) sporządzone w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa, - jedną prognozę oddziaływania na środowisko i jedną prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww. warunek. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował głównym projektantem planu - urbanistą. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III.4.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1. zmiany terminów realizacji umowy, gdy zaistnieją niżej wymienione okoliczności: 1) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z których wynikałyby inne wymagania w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Konina Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z uwzględnieniem zmienionych przepisów. 2) gdy rozpatrzenie sprawy zależy od uprzedniego rozstrzygnięcia przez inny organ. 3) zaistnieje konieczność ponownego uzgadniania i opiniowania projektów planów oraz ponownego wyłożenia do publicznego wglądu. 2. gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (cena 56,50 zł) Urząd Miejski Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 08.12.2011r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski Plac Wolności 1, Konin; Wydział Prawny i Zamówień Publicznych pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remont drogi powiatowej nr 3206P w m. Racięcice
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
- " Dostosowanie budynku do wymagań ochrony przeciwpożarowej."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2025 r.
- Usługi grupowego ubezpieczenia dla Akademii Nauk Stosowanych w Koninie
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie w 2025 roku
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów -Zembrzyce - budowa drogi dla pieszych w miejscowościach Zakrzów i Stryszów
- Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Sztumie.
- TPm-107/24 Remont i przebudowa Collegium Anatomicum wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów o ochronie ppoż. Etap 2 w formule 'zaprojektuj i wybuduj'.
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa infrastruktury drogowej i pieszo-rowerowej w ramach projektu pn. "Inwestycje w infrastrukturę pieszo-rowerową w Zduńskiej Woli wspólną ofertą turystyczną MOF" - wykonanie dokumentacji
- "Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.