eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Lublin: Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 396850 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347378 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych w okresie 24 miesięcy na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie usług prawnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie, w zakresie obsługi prawnej działań podejmowanych przez Dział Kontroli i Nadzoru ZTM w Lublinie, w tym: 1.1. Kontroli umów dotyczących zasad korzystania z przystanków zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin, 1.2.Kontroli dokumentów oraz warunków w nich określonych w zakresie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym, 1.3. Prowadzenia postępowań administracyjnych w przedmiocie nałożenia kary pieniężnej za wykonywanie transportu drogowego niezgodnie z posiadanym zezwoleniem, 1.4.Kontrola nad obsługą serwisową automatów biletowych będących w kompetencji ZTM, 1.5.Kontrola nad eksploatacją urządzeń systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w zakresie zadań działu we współpracy z innymi działami; 1.6.Kontrola przedsiębiorców wykonujących przewozy regularne i przewozy regularne specjalne w krajowym transporcie drogowym w zakresie spełniania wymogów będących podstawą do wydania tych dokumentów; 1.7. Kontroli prawidłowości realizacji umowy w zakresie prowadzenia kontroli dokumentów przewozu i dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów w pojazdach komunikacji miejskiej; 1.8.Kontroli warunków umów świadczenia przez wykonawców usług przewozu regularnego osób w ramach lokalnego transportu zbiorowego polegających na przewozie pasażerów na liniach komunikacyjnych w komunikacji miejskiej przebiegających na obszarze Gminy Lublin oraz gmin sąsiadujących, z którymi ZTM ma zawarte porozumienia; 1.9. Postępowań wyjaśniających prowadzonych w związku ze skargami, wnioskami i interwencjami wpływającymi do Działu Kontroli i Nadzoru ZTM w Lublinie, których ilość rocznie przekracza 1200 . 1.10. Interpretacji przepisów w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych, 1.11. Udzielania konsultacji i sporządzanie opinii z zakresu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1173 z poźn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z poźn. zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U z 2011 r., Nr 5, poz. 13 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) dla pracowników Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków służbowych, 1.12. Monitorowania zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników zamawiającego, 1.13. Dokonywanie oceny pod względem formalno-prawnym dokumentacji przedkładanej przez pracowników Zamawiającego w związku z prowadzonymi sprawami, 1.14. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, opiniowanie odwołań przed SKO, 1.15. Opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych oraz projektów pism, 1.16. Opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych; 1.17. Reprezentowanie przed organami i instytucjami administracji publicznej; 1.18. Zastępstwie w postępowaniach odwoławczych przed SKO; 1.19. Pomocy prawnej w zakresie windykacji kar pieniężnych nałożonych na przewoźników w związku z wykonywaniem transportu drogowego osób z naruszeniem warunków określonych w zezwoleniu. 2.Czynności, o których mowa w pkt.1 będą świadczone osobiście oraz przy pomocy faksu i poczty elektronicznej. 3.Wykonawca zobowiązuje się udzielać odpowiedzi na zadane pytanie w terminie 2 dni roboczych od daty ich otrzymania oraz do sporządzania opinii, projektów umów itp. w terminie 4 dni roboczych od dnia ich otrzymania. 4.Wykonawca będzie pełnił dyżury w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, raz w tygodniu po 4 godziny w uzgodnionym przez strony umowy dniu w łącznym wymiarze 4 godzin tygodniowo. 5.Wykonawca będzie dostępny dla Zamawiającego codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:30 pod numerami telefonu oraz adresem poczty elektronicznej. 6. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zamówienia przez osoby będące w trakcie wykonywania aplikacji radcowskiej, adwokackiej przez osoby nie posiadające uprawnień radcy prawnego czy adwokata. 7. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Ćwirta - Jelonek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Justyna Ćwirta-Jelonek, ul. Okrzei 15/9F, 22-300 Krasnysatw, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.