To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Świdnica: Wymiana okien wraz z wymianą parapetów w budynku Prokuratury Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20
Numer ogłoszenia: 396862 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337168 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, ul. 1 Maja 21, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 850 34 00, faks 74 8520257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien wraz z wymianą parapetów w budynku Prokuratury Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i wymiana istniejących okien na nowe z PCV wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Prokuratury Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 2.1. Roboty demontażowe polegające na: a) demontażu istniejących parapetów wewnętrznych, b) demontażu istniejących parapetów zewnętrznych, c) demontażu skrzydeł okiennych, d) wykuciu z muru ościeżnic okiennych. 2.2. Roboty budowlane i wykończeniowe polegające na: a) montażu nowej stolarki okiennej z PCV, b) montażu nawietrzników, c) montażu parapetów wewnętrznych, d) montażu parapetów zewnętrznych, e) naprawie tynków ościeży, f) pracach malarskich. 2.3. Roboty towarzyszące: a) zabezpieczenie wyposażenia znajdującego się w pokojach, w których prowadzone będą prace, b) zabezpieczenie posadzek w trakcie prowadzenia prac (pokoje oraz ciągi komunikacyjne), c) wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko oraz utylizacja, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 3. Łączna ilość okien do wymiany wynosi 102 szt. w tym: okna typowe dwudzielne, okna typowe jednodzielne, okna jednodzielne dwurzędowe z górną kwaterą nieprostokątną, okna jednodzielne nieprostokątne w następujących ilościach na poszczególnych kondygnacjach: a) I piętro - 24 szt., b) II piętro - 17 szt., c) III piętro - 32 szt., d) IV piętro - 12 szt., e) V piętro - 11 szt., f) VI piętro - 6 szt. 4. Wszystkie okna winny być wykonane z profili PCV, otwierane do wewnątrz pomieszczeń, rozwierane i uchylno - rozwierane. 5. Dane techniczne dla stolarki PCV: - profil w systemie IGLO 5, KBE lub równoważne, - profile PCV na stabilizatorach, bezołowiowe, rodzaj profilu: zlicowany lub półzlicowany; ilość komór w ramie minimum 5, w skrzydle minimum 5, w kolorze - na zewnętrznej stronie okleina z folii dla PCV w kolorze zbliżonym białym, od strony pomieszczenia biały, ilość uszczelek - min. 2; - szkło: niskoemisyjne, szyba zespolona w pakiecie 4/16/4 z wypełnieniem argonowym i z plastykową (ciepłą ramką); - Okucia:np. typu MACO Multi lub równoważne, mikrouchył - mikrowentylacja w rozwórce, podnośnik skrzydła, blokada błędnego położenia klamki, zaczep antywłamaniowy, klamki z PCV; - izolacyjność cieplna: szyba usz < 1,0 W/m2K szyba, profil ur <1,4 W/m2K profil, panel up <1,2 W/m2K panel średnio dla okna łącznie z panelem wypełniającym uok<1,3 W/m2K; - izolacyjność akustyczna: min. 32 dB; - okna należy wyposażyć w nawietrzniki ciśnieniowe z możliwością zamknięcia w ilości 51 szt. w kolorze białym. Dostawę i montaż nawietrzników w ilości 51 szt. należy ująć w kosztorysie ofertowym. Lokalizacja nawietrzników zostanie określona na roboczo, podczas robót montażowych polegających na wymianie stolarki okiennej. 6. Parapety: a) wewnętrzne: PCV o wymiarach zbliżonych do wymiarów demontowanych, starych parapetów, kolor biały lub zbliżony, z wykończeniem boków parapetów, wsporniki wzmocnione, b) zewnętrzne: blacha ocynkowana o grubości min. 0,5 mm, malowana proszkowo w kolorze brązowym, dostosowanym do koloru elewacji, z wykończeniem boków. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz Zestawienie stolarki okiennej stanowiący załącznik nr 1 do postępowania przetargowego Nr VII 27/31/12 z dnia 07.09.2012 r. (plik do pobrania osobno). 8. Proponowane okna i parapety mogą posiadać wyższe parametry techniczne, ale nie niższe niż te, które określił Zamawiający. 9. Wykonawca winien dołączyć aneks do kosztorysu ofertowego uproszczonego, w którym wskaże parametry technicznych proponowanych okien i parapetów w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego w Rozdziale III pkt. 5 i 6. 10. Wymiary okien przeznaczonych do wymiany podane są w przedmiarze robót jako orientacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do własnoręcznego zwymiarowania okien i parapetów oraz winien uściślić położenie zawiasów w oknach w poszczególnych pomieszczeniach (okno lewe, prawe), a także ustalić podziały technologiczne okien na elementy/ segmenty z uwzględnieniem warunków, wykonawstwa i montażu w budynku. 11. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) Certyfikat Zgodności na profile, szyby i okucia; 2) Certyfikat lub Deklarację Zgodności na wyrób kompletny. 12. Po zakończeniu robót Wykonawca winien złożyć również Deklarację zgodności na: parapety zewnętrzne i wewnętrzne, klamki, pianki, masy tynkarskie, nawietrzniki itp. 13. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.)oraz warunkami BHP i Ppoż. 14. Prace będą wykonywane na obiekcie czynnym, w dniach i w godzinach pracy urzędu tj. od 7.30 do 15.30, a o znacznym hałasie od godziny 15.30 do godziny 20.00. W przypadku zaistnienia konieczności wymiany dużej ilości okien w sekretariacie, aby nie utrudniać pracy urzędu, Użytkownik umożliwi wykonywanie tych robót w dzień wolny np. w sobotę. Jednakże prace te mogą być wykonywane tylko w uzasadnionych okolicznościach. 15. Materiały dostarczone przez Wykonawcę przed zamontowaniem muszą być składowane i zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych przyległych do budynku przed upadkiem z wysokości materiałów rozbiórkowych i wbudowywanych oraz innych elementów. 17. Materiały z rozbiórek mogą być składowane na wcześniej uzgodnionych miejscach i wywożone z miejsca składowania celem utylizacji. 18. Prace związane z przedmiotem zamówienia realizowane będą na podstawie harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający na tej podstawie będzie sukcesywnie przekazywał pomieszczenia, na których będą realizowane poszczególne etapy prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERFEKT Lubelska Fabryka Okien, ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131749,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62856,54
Oferta z najniższą ceną: 62856,54 / Oferta z najwyższą ceną: 104998,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa materiałów dla laboratorium mikrobiologicznego"
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kukułczej i Sokolej w Wilkanowie.
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.