Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Lipno: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla zadań prowadzonych przez Urząd Gminy Lipno.
Numer ogłoszenia: 39686 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno , ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, faks 065 5340109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla zadań prowadzonych przez Urząd Gminy Lipno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wyceny nieruchomości w zakresie : Część I: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości jednorazowej opłaty należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą (przewidywana ilość operatów - 3 szt.) - do operatu należy dołączyć dokumentację fotograficzną. Część II: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego jej podziałem (przewidywana ilość podziałów - 40 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. Część III: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej (przewidywana ilość operatów - 200 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. Część IV 1) Wykonania operatów szacunkowych - wycena działek niezabudowanych (określenie wartości działek - przewidywana ilość operatów - 10 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 2) Wykonania operatów szacunkowych - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 3) Określenie wartości lokali mieszkalnych lub lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w działce i częściach wspólnych nieruchomości (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć inwentaryzację budynku, lokalu oraz przedłożyć zaświadczenie, że lokal spełnia wymogi samodzielnych lokali określonych w art. 2 ust. 2 ustawy o własności lokali (Dz. U. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 ze zmianami). 4) Wykonania operatów szacunkowych - wycena działek zabudowanych z tytułu określenia wartości budynku i gruntu (przewidywana ilość operatów - 1 szt.) - do operatu należy dołączyć szkic poszczególnych kondygnacji w budynku, wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej i dokumentację fotograficzną. Część V: Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości (nieruchomość składa się z jednej działki), spowodowanego jej podziałem na 352 działki - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także : 1) na żądanie Zamawiającego dokonać niezbędnych zmian, poprawek oraz udzielić stronom pisemnych wyjaśnień dotyczących operatów, 2) na żądanie Zamawiającego dokonać aktualizacji operatu. Żądanie powyższe Zamawiający może zgłosić w ciągu 2 lat od dnia odbioru operatu, który miałby podlegać aktualizacji w tym także po wygaśnięciu bądź rozwiązaniu umowy, 3) każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają przynajmniej jedną osobę, która uczestnicząc w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - niespełna w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty będzie możliwa w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, sekretariat -pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości jednorazowej opłaty należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości jednorazowej opłaty należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą (przewidywana ilość operatów - 3 szt.) - do operatu należy dołączyć dokumentację fotograficzną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego jej podziałem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego jej podziałem (przewidywana ilość podziałów - 40 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej (przewidywana ilość operatów - 200 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych : 1) Wycena działek niezabudowanych (określenie wartości działek 2) Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 3) Określenie wartości lokali mieszkalnych lub lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w działce i częściach wspólnych nieruchomości 4) Wycena działek zabudowanych z tytułu określenia wartości budynku i gruntu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie operatów szacunkowych - wycena działek niezabudowanych (określenie wartości działek - przewidywana ilość operatów - 10 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 2) Wykonanie operatów szacunkowych - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 3) Określenie wartości lokali mieszkalnych lub lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w działce i częściach wspólnych nieruchomości (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć inwentaryzację budynku, lokalu oraz przedłożyć zaświadczenie, że lokal spełnia wymogi samodzielnych lokali określonych w art. 2 ust. 2 ustawy o własności lokali (Dz. U. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 ze zmianami). 4) Wykonanie operatów szacunkowych - wycena działek zabudowanych z tytułu określenia wartości budynku i gruntu (przewidywana ilość operatów - 1 szt.) - do operatu należy dołączyć szkic poszczególnych kondygnacji w budynku, wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej i dokumentację fotograficzną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego jej podziałem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego dla celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości (nieruchomość składa się z jednej działki), spowodowanego jej podziałem na 352 działki - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Przebudowa drogi gminnej nr 170536C Ośmiałowo - Radomice
- Przebudowa drogi gminnej nr 170502C relacji Jankowo-Jarczechowo-Kikół
- Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu tomografu komputerowego United Imaging Healthcare uCT 530 o nr seryjnym 300318 wraz ze stacja opisową uWs-CT o nr seryjnym 600069 dla Szpital Lipno Sp.z o.o.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od maja do końca czerwca 2025 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Lipno
- "Zakup echokardiografu z sondą dla dzieci i noworodków"
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych - zamówienie w dwóch częściach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.