eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiZPD/01/13 Dostawa endoprotez, leków i monitora pacjenta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Oborniki: ZPD/01/13 Dostawa endoprotez, leków i monitora pacjenta
Numer ogłoszenia: 39693 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24835 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/01/13 Dostawa endoprotez, leków i monitora pacjenta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa endoprotez stawu biodrowego, leków i monitora pacjenta. 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) oraz załącznik nr 3 do SIWZ (opis parametrów technicznych - Pakiet nr 3). 3. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarnie z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego - Pakiet nr 3. 4. Zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne/produkty lecznicze muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych/ ustawie Prawo farmaceutyczne; muszą posiadać zgłoszenie do Rejestru, Deklarację Zgodności lub Certyfikat CE. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do zaoferowanego wyrobu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do przedstawienia ww. dokumentów. 5. Antybiotyki injekcja - Zamawiający wymaga leku o tej samej nazwie i rożnych dawkach, powinien on być od tego samego producenta i mieć tę sama nazwę handlową - dotyczy Pakietu nr 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 Endoprotezy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58436,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 Leki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20782,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15533,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15533,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16600,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 Monitor pacjenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5032,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6276,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3055,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7839,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.