Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Czarna Dąbrówka: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowego deficytu budżetowego na 2014 r
Numer ogłoszenia: 396974 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka , Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.
- Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowego deficytu budżetowego na 2014 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 800 000,00 zł. na pokrycie planowego deficytu budżetowego na 2014 r. II. Spłata odsetek naliczonych na dzień 31.12.2014 r., zostanie spłacona w dniu naliczenia III. Spłata rat kredytu i odsetek nastąpi kwartalnie wg poniższego harmonogramu 1. 2015 /I kwartał/31.03.2015 - 5 000,00 zł.; 2. 2015 /II kwartał/30.06.2015 - 5000,00 zł. ; 3. 2015 /III kwartał/30.09.2015 - 5 000,00 zł.; 4. 2015 /IV kwartał/31.12.2015 - 5 000,00 zł. ; 5. 2016 /I kwartał/31.03.2016 - 7 500,00 zł.; 6. 2016 /II kwartał/30.06.2016 - 7500,00 zł.; 7. 2016 /III kwartał/30.09.2016 - 7500,00 zł.; 8. 2016 /IV kwartał/31.12.2016 - 7500,00 zł.; 9. 2017 /I kwartał/31.03.2017 - 7 500,00 zł. 10. 2017 /II kwartał/30.06.2017 - 7 500,00 zł.; 11. 2017 /III kwartał/30.09.2017 - 7 500,00 zł.; 12. 2017 /IV kwartał/31.12.2017 - 7500,00 zł.; 13. 2018 /I kwartał/31.03.2018 - 7 500,00 zł.; 14. 2018 /II kwartał/30.06.2018 - 7500,00 zł.; 15. 2018 /III kwartał/30.09.2018 - 7 500,00 zł.; 16. 2018 /IV kwartał/31.12.2018 - 7 500,00 zł.; 17. 2019 /I kwartał/31.03.2019 - 7 500,00 zł.; 18. 2019 /II kwartał/30.06.2019 - 7 500,00 zł.; 19. 2019 /III kwartał/30.09.2019 - 7 500,00 zł.; 20. 2019 /IV kwartał/31.12.2019 - 7500,00 zł.; 21. 2020 /I kwartał/31.03.2020 - 3 750,00 zł.; 22. 2020 /II kwartał/30.06.2020 - 3 750,00 zł.; 23. 2020 /III kwartał/30.09.2020 - 3 750,00 zł.; 24. 2020 /IV kwartał/31.12.2020 - 3 750,00 zł.; 25. 2021 /I kwartał/31.03.2021 - 28750,00 zł.; 26. 2021 /II kwartał/30.06.2021 - 8 750,00 zł.; 27. 2021 /III kwartał/30.09.2021 - 28 750,00 zł.; 28. 2021 /IV kwartał/31.12.2021 - 28 750,00 zł. 29. 2022 /I kwartał/31.03.2022 - 25 000,00 zł.; 30. 2022 /II kwartał/30.06.2022- 25000,00 zł. 31. 2022 /III kwartał/30.09.2022 - 25 000,00 zł.; 32. 2022 /IV kwartał/31.12.2022 - 25.000,00 zł.; 33. 2023 /I kwartał/31.03.2023 - 25 000,00 zł.; 34. 2023 /II kwartał/30.06.2023 - 25.000,00 zł.; 35. 2023 /III kwartał/30.09.2023 - 25 000,00 zł.; 36. 2023 /IV kwartał/31.12.2023 - 25 000,00 zł.; 37. 2024 /I kwartał/31.03.2024 - 32 500,00 zł.; 38. 2024 /II kwartał/30.06.2024 - 32 500,00 zł.; 39. 2024 /III kwartał/30.09.2024 - 32 500,00 zł.; 40. 2023 /IV kwartał/31.12.2024 - 32 500,00 zł. IV. W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. V. Oprocentowanie kredytu, 3 - miesięczny WIBOR z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki, powiększony o marżę banku. V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. VII. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu bank naliczy odsetki tylko do momentu spłaty kredytu. VIII. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. IX. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu bez naliczania dodatkowych prowizji i marży. X. Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w miesiącu grudzień 2014 r. XI. Oprocentowanie kredytu oparte o WIBOR 3M - liczony na dzień 01.12.2014 r. XII. Do obliczenia kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365. XIII. Z sytuacją finansową Gminy Czarna Dąbrówka można zapoznać się na stronie internetowej bip.czarnadabrowka.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012. Poz.1376 j.t ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe oraz przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - ocena - wg zasady spełnia/niespełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie prac stanowiących przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- wg zasady spełnia/niespełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia- na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- wg zasady spełnia/niespełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2 - wg zasady spełnia/niespełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 2- wg zasady spełnia/niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność, 2) Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę celem akceptacji przez Wójta Gminy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiana harmonogramu spłaty kredytu spowodowana sytuacją ekonomiczną Zamawiającego, 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika: a) ze zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, b) z zaistnienia siły wyższej. II.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne - udzielenie kredytu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 - 16:00 ; wtorek - piątek 7:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka przy przesyłce pocztowej bądź kurierskiej liczy sią data i godzina wpływu a nie data stempla pocztowego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.