Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 396 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Błonie: Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu w latach
2016-2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353251
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, krajowy numer identyfikacyjny
7948000000, ul.
Radzików
1,
05870
Błonie, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 253 611, faks
227 254 714, e-mail
k.zurek@ihar.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ihar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu w latach 2016-2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/25/N/U/2016O/Poznań
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie całodobowej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu, przez okres 12 miesięcy. Obiekt położony jest przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu. Jest ogrodzony, od strony ulicy znajduje się brama wjazdowa z furtką. Po przeciwnej stronie znajduje się furtka, która prowadzi w kierunku ulicy Obornickiej. Cały teren podlegający ochronie obejmuje zabudowania, poletka doświadczalne, parkingi- łącznie 5,5 ha. Na terenie obiektu znajduje się pięciokondygnacyjny budynek biurowo-laboratoryjny, sześć szklarni, tunel foliowy, magazyn sprzętu rolniczego, magazyn gazów technicznych i odczynników chemicznych, parking. Na terenie obiektu funkcjonują dwie firmy: IHAR PIB będący właścicielem obiektu i Regionalny Oddział Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Ochrona fizyczna obiektu ma być sprawowana przez agentów (pracowników) ochrony pełniących służbę nieprzerwanie tj. 1 pracownik ochrony całodobowo przez wszystkie dni roku kalendarzowego oraz 1 pracownik dodatkowo w godzinach 600 do 1800 w dniach roboczych. W przypadku sytuacji zagrożenia osób lub mienia, któremu samodzielnie nie może zapobiec pracownik ochrony pełniący służbę w chronionym obiekcie, wymagana jest interwencja grupy interwencyjnej, w czasie nie dłuższym niż 15 minut. 3.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i wymagań określają załączniki: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Umowa wzór- Załącznik nr 2a do SIWZ, 3.3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: ? kod CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie, 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 4.1. Termin realizacji zamówienia będzie obejmował okres 12 m-cy. Planowany termin realizacji zamówienia od 29.12.2016 r. godz. 18:00 do dnia 29.12.2017 r. do godz. 18:00.Termin rozpoczęcia realizacji usługi może ulec przesunięciu w wyniku przedłużenia się procedury przetargowej wyłaniającej Wykonawcę do realizacji przedmiotowego postępowania. W takim przypadku przedmiot umowy realizowany będzie przez okres 12 m-cy od dnia wskazanego przez Zamawiającego. 4.2. Miejsce realizacji zamówienia: 1). Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy w Radzikowie, Oddział w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185008.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 227560.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Świadczenie usług opiekuńczych w 2025 roku, z zakresu świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy o pomocy społecznej, na rzecz i w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Błoniu
- udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 14.000.000,00 PLN
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.