eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieŚwiadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu w latach 2016-2017 r.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 396 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Błonie: Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu w latach 2016-2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353251


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, krajowy numer identyfikacyjny 7948000000, ul. Radzików  1, 05870   Błonie, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 253 611, faks 227 254 714, e-mail k.zurek@ihar.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu w latach 2016-2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/25/N/U/2016O/Poznań

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie całodobowej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Poznaniu, przez okres 12 miesięcy. Obiekt położony jest przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu. Jest ogrodzony, od strony ulicy znajduje się brama wjazdowa z furtką. Po przeciwnej stronie znajduje się furtka, która prowadzi w kierunku ulicy Obornickiej. Cały teren podlegający ochronie obejmuje zabudowania, poletka doświadczalne, parkingi- łącznie 5,5 ha. Na terenie obiektu znajduje się pięciokondygnacyjny budynek biurowo-laboratoryjny, sześć szklarni, tunel foliowy, magazyn sprzętu rolniczego, magazyn gazów technicznych i odczynników chemicznych, parking. Na terenie obiektu funkcjonują dwie firmy: IHAR PIB będący właścicielem obiektu i Regionalny Oddział Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Ochrona fizyczna obiektu ma być sprawowana przez agentów (pracowników) ochrony pełniących służbę nieprzerwanie tj. 1 pracownik ochrony całodobowo przez wszystkie dni roku kalendarzowego oraz 1 pracownik dodatkowo w godzinach 600 do 1800 w dniach roboczych. W przypadku sytuacji zagrożenia osób lub mienia, któremu samodzielnie nie może zapobiec pracownik ochrony pełniący służbę w chronionym obiekcie, wymagana jest interwencja grupy interwencyjnej, w czasie nie dłuższym niż 15 minut. 3.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i wymagań określają załączniki: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Umowa wzór- Załącznik nr 2a do SIWZ, 3.3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: ? kod CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie, 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 4.1. Termin realizacji zamówienia będzie obejmował okres 12 m-cy. Planowany termin realizacji zamówienia od 29.12.2016 r. godz. 18:00 do dnia 29.12.2017 r. do godz. 18:00.Termin rozpoczęcia realizacji usługi może ulec przesunięciu w wyniku przedłużenia się procedury przetargowej wyłaniającej Wykonawcę do realizacji przedmiotowego postępowania. W takim przypadku przedmiot umowy realizowany będzie przez okres 12 m-cy od dnia wskazanego przez Zamawiającego. 4.2. Miejsce realizacji zamówienia: 1). Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy w Radzikowie, Oddział w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 36;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT185008.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HUNTERS Sp. z o.o.,  ,  ul. Bukowska 114,  62-065,  Grodzisk Wielkopolski ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227560.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227560.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227560.82
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.