Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i skanerów
Numer ogłoszenia: 39703 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach , pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i skanerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do Biblioteki Śląskiej w Katowicach: 1.1. serwera wysokiej wydajności; 1.2. komputerowej stacji graficznej, komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem oraz dysków zewnętrznych; 1.3. skanerów A4. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w następujących trzech częściach: część 1 - serwer wysokiej dostępności; część 2 - komputerowa stacja graficzna, komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem oraz dyski zewnętrzne; część 3 - skanery A4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który jest jednocześnie opisem oferowanego przez Wykonawcę Sprzętu - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na realizację wybranych przez siebie części. 5. Zamawiający dopuszcza dla części 2 składanie ofert równoważnych. Jako oferty równoważne, Zamawiający uzna oferty spełniające wymagania dotyczące programów lub pakietów równoważnych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Do każdej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na oferowaną część przedmiotu zamówienia na okres, co najmniej wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. Udzielenie w ofercie gwarancji jakości poniżej wymaganego okresu na daną część przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Oferowany Sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać stosowne certyfikaty i dopuszczenia. 8. Urządzenia i ich komponenty stanowiące Sprzęt muszą być oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 9. Do każdego urządzenia stanowiącego Sprzęt musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub angielskim, w formie papierowej, z tym że w przypadku tekstu angielskiego wymagane jest tłumaczenie tekstu na język polski. 10. Do każdego urządzenia stanowiącego Sprzęt musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu. Jeżeli producent oprogramowania wydał polskojęzyczną wersję danego oprogramowania wówczas dostarczone oprogramowanie winno być w języku polskim. 11. Jeżeli urządzenie było dostarczone z preinstalowanym oprogramowaniem, Wykonawca do każdego takiego urządzenia winien dostarczyć komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu. 12. Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem transmisyjnym i zasilającym w standardzie europejskim. 13. Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ? 10%, 50 Hz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6, 42.96.23.00-0, 30.21.33.00-8, 33.19.51.00-4, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.17.00.00-0, 48.19.00.00-6, 30.21.61.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W związku z brakiem wymagań ustawowych Zamawiający nie oczekuje spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Wykonawca składa również dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, tj. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w punkcie III.3) ogłoszenia muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) ogłoszenia, Wykonawcy składają łącznie. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach III.4.2) i III.6.1.a), muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w punkcie III.4.3.1) i III.6.2) ogłoszenia przez tego Wykonawcę, którego dotyczą. 7. Wykonawca powinien złożyć także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. opis oferowanego przez Wykonawcę Sprzętu - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.`
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: 1) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 2) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) gdy w trakcie realizacji umowy wskazane urządzenia zaproponowane w ofercie przez Wykonawcę jest już nie produkowane - Wykonawca zaproponuje jego następcę tego samego producenta o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, bez zmiany ceny na wyższą, chyba że producent wskazał cenę niższą, wówczas Strony dokonują zmiany polegającej na obniżeniu ceny; 4) zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego lub zmiany ceny w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących VAT; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka: przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, Dział Administracyjno-Organizacyjny, pokój nr 116 (godz.: 7:00- 15:00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice (godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku, godz.: 7:00-15:00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwer wysokiej wydajności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje dostawę 1 szt. serwera wysokiej wydajności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputerowa stacja graficzna, komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem oraz dyski zewnętrzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje dostawę 1 szt. komputerowej stacji graficznej, 1 szt. komputera stacjonarnego, oprogramowanie: 2 szt. systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 64bit Professional PL lub równoważnego, 1 szt. pakietu Adobe CS 6 Design Standard PL lub równoważnego, 1 szt. programu Corel VideoStudio Pro X6 lub równoważnego, 2 szt. dysków zewnętrznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.21.33.00-8, 33.19.51.00-4, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.17.00.00-0, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skanery A4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje dostawę 4 szt. skanerów A4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa z instalacją i uruchomieniem urządzeń do obróbki sygnału video na potrzeby realizacji obrazu w trakcie wydarzeń artystycznych
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.