eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1455N Gady- Barczewko-Łęgajny odcinek od 0+000 do km 0+781, długośc odcinka 0,781 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Olsztyn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1455N Gady- Barczewko-Łęgajny odcinek od 0+000 do km 0+781, długośc odcinka 0,781 km.
Numer ogłoszenia: 39712 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270406, fax 089 5273348.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1455N Gady- Barczewko-Łęgajny odcinek od 0+000 do km 0+781, długośc odcinka 0,781 km..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1455N Gady- Barczewko- Łęgajny na odcinku od 0+000 do km 0+781, dł. odcinka 0,781 km . Roboty obejmują: - wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV na poszerzeniu, głębokość 50 cm- 40 m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża - 40 m2 - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku- grubość warstwy 20 cm- 40 m2, - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 40 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego, warstwa górna , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 40 m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu , grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, kat. ruchu KR-3 - 40 m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, kat. ruchu KR-3 - 4456 m2, - Uzupełnienie poboczy pospółką .- 78,1 m3

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia- nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.(na druku stanowiącym dodatek Nr 2 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda: 1) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na druku stanowiącym dodatek Nr 3 do SIWZ . 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane jest, by osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadała aktualne uprawnienia budowlane w zakresie dróg. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( na druku stanowiącym dodatek Nr 6 do SIWZ )

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa Plac Bema 5 10-516 Olsztyn.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn , Plac Bema 5 , sekretariat IIp. pok. 214.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.