Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kliniska Wielkie: budowa leśniczówki w leśnictwie Niedźwiedź
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Kliniska, do kontaktów: Ryszard Brygman, Os. Pucko 1 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4181470, fax 091 4181560, e-mail: kliniska@lasy.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Nadleśnictwo Kliniska, Ryszard Brygman, Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914181470, fax 0914181560, e-mail: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Nadleśnictwo Kliniska, Ryszard Brygman, Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914181470, fax 0914181560, e-mail: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Nadleśnictwo Kliniska, Ryszard Brygman, Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914181470, fax 0914181560, e-mail: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl, -.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa leśniczówki w leśnictwie Niedźwiedź. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa leśniczówki z garażem i częścią gospodarczą. Budynek będzie budowany w systemie szkieletu drewnianego. Określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna, stanowiąca integralną część SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Niedźwiedź, działka nr 823, obręb 8, gm. Kobylanka, Pucko , 71-123 Kliniska Wielkie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres prac: roboty budowlane: roboty ziemne, roboty fundamentowe, konstrukcje drewniane, roboty murowe, wykonanie kominów i konstrukcji dachowych, wykonanie instalacji gazowej, elektrycznej i sanitarnej, wykonanie centralnego ogrzewania i instalacji wodno-kanalizacyjnych, roboty malarskie i stolarskie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Wymagane wadium: 15.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) dokumenty stwierdzajace, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane, c) aktualna informacja z Krajoweg Rejestru Karnego d) zaświadczenie o bieżącym regulowaniu zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego oraz ZUS. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczeczenia, potencjału technicznego oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzech obiektów w systemie szkieletów drewnianych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie o sytuacji finansowej, b) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.09.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2005, godzina 10:00, Siedziba Nadleśnictwa Kliniska, sala kominkowa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Przebudowa wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaczowie przy ul. Jana III Sobieskiego 6
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.