To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Żukowo: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żukowo
Numer ogłoszenia: 397314 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202737 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żukowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy żukowo zatwierdzonego Uchwałą Nr XLVI/828/2002 z dnia 09.10.2002 r. ze zmianami : 1) zmianą uchwaloną Uchwałą nr IX/195/2003 Rady Miejskiej w żukowie z dnia 25 czerwca 2003 r. obejmującą obszar administracyjny wsi Leźno; 2) zmianą uchwaloną Uchwałą nr XXXVII/629/2005 Rady Miejskiej w śukowie z dnia 30.11.2005 r., obejmująca fragmenty wsi: Przyjaźń, Otomino, Glincz; 3) zmianą uchwaloną Uchwałą nr XXXVII/630/2005 Rady Miejskiej w śukowie z dnia 30.11.2005 r., obejmująca fragment wsi Borkowo; 4) zmianą uchwaloną Uchwałą nr XLVII/772/2006 Rady Miejskiej w śukowie z dnia 09.10.2006 r. obejmująca fragment wsi Przyjaźń, fragment wsi Skrzeszewo Przedmiot opracowania określony został w Uchwale nr X/181/2007 Rady Miejskiej w żukowie z dnia 31 sierpnia 2007 r. o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy żukowo zatwierdzonego Uchwałą nr XLVI/828/2002 Rady Miejskiej w żukowie z dnia 09 października 2002 r., ze zmianami, stosownie do ustaleń ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. Zmiana dotyczy całego terenu Gminy żukowo w jej granicach administracyjnych i obejmuje aktualizację obecnie obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy żukowo. Uchwała kończąca procedurę planistyczną w w/w sprawie uchyli obowiązujące studium. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1 Wykonanie projektu zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy żukowo zgodnego z następującymi przepisami: a) art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm./, b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy /Dz. U. Nr 118, poz. 1233/, 3 c) szczególnymi, wykonawczymi: w tym m. in. przygotowanie analizy wniosków do zmiany studium i ewentualnego uzasadnienia w przypadku nieuwzględnienia wniosków, sporządzenie projektu zmiany studium oraz jego aktualizacji wynikającej ze zmiany przepisów, d) przygotowanie niezbędnych materiałów do zaopiniowania i uzgodnienia wraz z projektami pism do właściwych organów, e) zaprezentowanie opracowania na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, f) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, udział w dyskusji publicznej oraz przygotowanie części merytorycznej protokołu, g) analiza uwag złoSonych do projektu zmiany studium z przygotowaniem propozycji rozpatrzenia uwag, h) przygotowanie uchwały z załącznikami obejmującej takSe uchylenie obowiązującego studium, i) prowadzenie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia zgodności z prawem, reprezentowanie wg. potrzeb na komisjach i sesjach Rady Miejskiej w śukowie w przypadku zaskarżenia w/w uchwały przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złoSonej skargi, j) uaktualnienie opracowania ekofizjograficznego w niezbędnym zakresie do zmian studium zgodnie z wymogami aktualnymi Ustawy prawo ochrony środowiska.. Projekt studium powinien zawierać część tekstową i graficzną ( na kopii mapy topograficznej w skali 1:20 000 powstałej ze zmniejszenia mapy 1:10 000 dostarczonej przez Zamawiającego). W opracowaniu należy uwzględnić zasady określone w: 1/ ustaleniach strategii rozwoju i planu zagospodarowania przestrzennego województwa 2/ strategii rozwoju gminy. 3/ ustaleniach obowiązujących i będących w trakcie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Projekt studium musi uwzględniać wymagany rozporządzeniem MI z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. 04.118.1233) zakres opracowania i wymogi dotyczące nazewnictwa, oznaczeń i standardów przy sporządzaniu rysunku studium, oraz art. 10 i 11 projeku zmiany ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie opracowania studium. 1.2. Sporządzenia projektu studium przez uprawnionego urbanistę. 1.3. Przygotowanie projektów, zawiadomień, obwieszczeń, uchwał oraz prowadzenia dokumentacji planistycznej. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na własny koszt wszelkich materiałów wyjściowych do projektowania i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia itp. 1.5. Opracowanie końcowe jak i opracowania na poszczególnych etapach procedury naleSy złoSyć w minimum czterech egzemplarzach w wersji drukowanej oraz jeden egz. w formie zapisu elektronicznego (tekst +rysunek). 1.6. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania projektu studium w ilości niezbędnej do jego zaopiniowania. 1.7. Granice obszaru gminy śukowo objęte zmianą studium oznaczone są na załączniku graficznym http://www.zukowo.pl/bip/uchwaly/pliki/940.pdf 1.8. Obszar objęty pracami planistycznymi wynosi: 163,61 km2. 4 2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. W siedzibie zamawiającego dostępne są następujące dokumenty: uchwała Rady Miejskiej w śukowie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium, obwieszczenie, zawiadomienia oraz wnioski, które wpłynęły w przedmiotowej sprawie. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. CPV - 74.25.10.00 - 74.25.10.00 - usługi planowania przestrzennego. Zamawiający przekaSe Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe: a) kopie wniosków b) aktualnie obowiązujące plany c) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy żukowo d) opracowanie ekofizjograficzne z 2003 r. e) mapy topograficzne w skali 1:10 000 f) udostępni dokumenty i dane, związane z wykonaniem prac projektowych, będące w posiadaniu Zamawiającego, a mogące mieć wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz poprawienie ich jakości Pozostałe materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77800 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA "G-P" HALINA OSTROUCH-SZADZIUL
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA "G-P" HALINA OSTROUCH-SZADZIUL
- Pracownia G-P, ul. Schuberta 2a, 80-171 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 77800
- Oferta z najniższą ceną: 77800 oferta z najwyższą ceną: 79000
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.