To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Zgorzelec: dostawy artykułów biurowych (2)
Numer ogłoszenia: 397450 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178815 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7722858, faks 75 7722858.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów biurowych (2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy artykułów biurowych (2) - 4 pakiety asortymentowe, wymagane złożenie oferty na wszystkie pozycje w pakiecie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.60 - Korektory 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 22.60.00.00 - Tusz 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 44.42.42.00 - Taśma przylepna 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.42.20 - Folie kreślarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12886,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13806,15
Oferta z najniższą ceną: 13806,15 / Oferta z najwyższą ceną: 13806,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH CONTENT Sp. z o.o., Al. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9529,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4655,00
Oferta z najniższą ceną: 4655,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4655,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Opracowanie Planu Ogólnego Miasta Zgorzelec wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego
- "Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu" - Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja podłóg w tym uwzględnienie potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.