eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROPS-PSO/3321/34/11 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowego seminarium dla liczby osób nie większej niż 80

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Katowice: ROPS-PSO/3321/34/11 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowego seminarium dla liczby osób nie większej niż 80
Numer ogłoszenia: 397524 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365872 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/34/11 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowego seminarium dla liczby osób nie większej niż 80.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe ujęta we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych pod numerem CPV: 55270000-3, dotycząca obsługi seminarium, które odbędzie się w dniach 12-13 grudnia 2011 roku. W spotkaniu uczestniczyć będzie grupa nie większa niż 80 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas seminarium dla grupy do 80 osób, w tym Zamawiający zastrzega możliwość zakwaterowania do 10 osób w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania. 1. Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas seminarium w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. 2. Wykonawca zapewni realizację seminarium na terenie Bielska-Białej, Ustronia lub Szczyrku. 3. Wykonawca i obiekt muszą spełnić następujące warunki szczegółowe: a) baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach, b) wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem, c) zapewnić bezpłatny parking dla uczestników seminarium, d) zakwaterować uczestników w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników, ewentualnie zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania, e) zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów przed rozpoczęciem seminarium, f) zapewnić wodę mineralną na sali konferencyjnej przez cały okres trwania seminarium, g) po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia spotkania, h) zaplecze konferencyjne - klimatyzowana sala (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do wielkości grupy w układzie kinowym. Musi posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji seminarium w sali, w której podawane są posiłki (śniadanie, obiad, kolacja, przerwa kawowa), i) zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sali, w której odbywać się będzie seminarium, j) udostępnić dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania). 4. Wyżywienie w trakcie seminarium: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne. Napoje: herbata/kawa, soki, woda mineralna + cytryna, cukier, śmietanka; b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój/woda mineralna oraz deser (ciastko/lody/mus itp ). Napoje: herbata/kawa, soki, woda mineralna + cytryna, cukier, śmietanka; c) kolacja - składająca się z przekąski, dwóch dań gorących, bukietu warzyw, surówek/sałatek oraz deseru. Napoje: herbata/kawa, soki, woda mineralna + cytryna, cukier, śmietanka; d) przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka, różne owoce (m.in. banany, jabłka, winogrona itp.). Należy zapewnić obsługę kelnerską przerw kawowych celem bieżącego uzupełniania elementów przerwy kawowej; e) określenie gramatury dań gorących dla jednego uczestnika seminarium: - zupa - 300 ml, - mięso - 150 g, - sos do mięsa - 20 g, - bukiet surówek - 150 g, - ziemniaki/ryż/frytki - 200 g. Szczegółowe menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu. 5. Dokładny harmonogram seminarium wraz z wyborem ostatecznej wersji menu, godzin posiłków, wykorzystania oraz ustawienie sali konferencyjnej, godzinę przyjazdu i odjazdu - Zamawiający określi najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem seminarium..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meta International Sp. z o.o., ul. Skośna 4, 43-370 Szczyrk, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16077,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.