eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaWynajęcie sal szkoleniowych wraz z usługą hotelarsko - gastronomiczną do przeprowadzenia warsztatów dla uczestników projektu Program aktywizacji społecznej i zawodowej =Bądźmy aktywni=

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Września: Wynajęcie sal szkoleniowych wraz z usługą hotelarsko - gastronomiczną do przeprowadzenia warsztatów dla uczestników projektu Program aktywizacji społecznej i zawodowej =Bądźmy aktywni=
Numer ogłoszenia: 397526 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222596 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6404550, faks 061 6404550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajęcie sal szkoleniowych wraz z usługą hotelarsko - gastronomiczną do przeprowadzenia warsztatów dla uczestników projektu Program aktywizacji społecznej i zawodowej =Bądźmy aktywni=.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wynajęcie sal szkoleniowych wraz z usługą hotelarsko-gastronomiczną przeznaczoną dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej i zawodowej =Bądźmy aktywni= realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrześni w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielono na części, opis i zakres poszczególnych części zamówienia: Część 1 - warsztaty 4-dniowe dla 37 osób, w tym 16 dzieci (w tym 6-cioro dzieci w wieku do 3 roku życia, 1 dziecko - 4 letnie) usprawniające podnoszące umiejętności wychowawcze dla rodzin zastępczych, Część 2 - warsztaty 5-dniowe dla 44 osób, w tym 28 dzieci (w tym 6-cioro dzieci w wieku 1-3 roku życia, 3-oje dzieci w wieku 4-5 lat) psychologiczno - pedagogiczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej =Bądźmy Aktywni= finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 =Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie=.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wynajęcie sal szkoleniowych wraz z usługą hotelarsko-gastronomiczną dla realizacji warsztatów 4-dniowych usprawniające podnoszące umiejętności wychowawcze dla rodzin zastępczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UpHotel s.c., ul. Długa 13, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20699,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18556,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18556,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34280,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wynajęcie sal szkoleniowych wraz z usługą hotelarsko-gastronomiczną dla realizacji warsztatów 5-dniowych psychologiczno - pedagogiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Michał Grzeszczak, Sienno 21, 62-402 Ostrowite, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26999,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24324,84

  • Oferta z najniższą ceną: 24324,84 / Oferta z najwyższą ceną: 68369,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.