Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Poznań: Naprawy pojazdów
Numer ogłoszenia: 39753 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących i powypadkowych pojazdów oraz ich obsługa techniczna dla KPP Jarocin i KPP Turek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dysponują warsztatem samochodowy na terenie administracyjnym powiatu (powiatu jarocińskiego dla części nr 1 i powiatu tureckiego dla części nr 2), którego część dotyczy, który jest wyposażony w następujące urządzenia: a) rama pomiarowo-naprawcza, urządzenie spawalnicze i zgrzewarka do blach, b) samodzielne stanowisko lakiernicze wyposażone w bezpyłową, ogrzewaną komorę lakierniczą, c) dwa zadaszone stanowiska umożliwiające naprawę podwozia pojazdu - wyposażone w kanał naprawczy lub podnośnik, d) urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej - tester diagnostyczny, do diagnozy co najmniej pięciu marek pojazdów lub kilka testerów diagnostycznych do diagnozy łącznie co najmniej pięciu marek pojazdów, e) utwardzony i ogrodzony plac o powierzchni minimum 100 m2 z dozorem osobowym 24 godzinnym lub urządzeniami alarmowymi, 2) dysponują oprogramowaniem do rozliczenia napraw w systemie Audatex lub Eurotax lub Infoexpert, 3) dysponują lawetą przeznaczoną do przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie do 3,5 tony.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN lub jej równowartość, w szczególności w zakresie obejmującym odpowiedzialność za szkody zaistniałe w wyniku napraw pojazdów oraz szkody powstałe w przechowywanych i chronionych przez Wykonawcę pojazdach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca załączy do oferty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty cenowej, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) zmiana wynagrodzenia: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszczalne są zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, c) wynagrodzenie za wykonanie usługi może ulec zmianie w wyniku zaistnienia konieczności naprawy elementów uszkodzonych i nieujawnionych w trakcie diagnozy lub ujawnionych w trakcie wykonywania usługi, 2) zmiana terminu wykonania usług: a) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania usługi, które zostało określone w zleceniu, b) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, zależnych od Zamawiający dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, lub w przypadku wydłużenia czasu oczekiwania na części zamienne, jeżeli część zamienna jest importowana spoza granic kraju, c) termin wykonania usługi może ulec zmianie w wyniku zaistnienia konieczności naprawy elementów uszkodzonych i nieujawnionych w trakcie diagnozy lub ujawnionych w trakcie wykonywania usługi, 3) zmiany zakresu rzeczowego: a) zakres rzeczowy naprawy może ulec zmianie w wyniku zaistnienia konieczności naprawy elementów uszkodzonych i nieujawnionych w trakcie diagnozy lub ujawnionych w trakcie wykonywania usługi, 4) inne zmiany: a) dopuszczalna jest zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy, b) dopuszczalne są zmiany sposobu świadczenia usług. 2. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wielkopolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17 a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17 a Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw powypadkowych i bieżących pojazdów oraz ich obsługa techniczna dla KPP Jarocin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw powypadkowych i bieżących pojazdów oraz ich obsługa techniczna dla KPP Turek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Dostawa sprzętu, produktów jednorazowego użytku, wyrobów medycznych dla stomatologii.
- Dostawa jednorazowych elektrod do defibrylacji wewnętrznej dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Konserwacja i serwisowanie myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych znajdujących się w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu, Biedrusku, Porażynie w 2025 r.
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Pomiar ciśnienia i temperatury wewnątrzczaszkowej + dzierżawa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis samochodów oraz przyczep IMGW-PIB w okresie 24 miesięcy
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2025 r.
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.