Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Gdynia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych, w formie papierowej, uprawniających do zakupu artykułów spożywczych, przemysłowych i innych, w systemie bezgotówkowym, dla pracowników Zamawiającego, znak: SM/ZP/251/N/60/2012 - ZFŚS
Numer ogłoszenia: 397594 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych, w formie papierowej, uprawniających do zakupu artykułów spożywczych, przemysłowych i innych, w systemie bezgotówkowym, dla pracowników Zamawiającego, znak: SM/ZP/251/N/60/2012 - ZFŚS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych, w formie papierowej, uprawniających do zakupu artykułów spożywczych, przemysłowych i innych, w systemie bezgotówkowym, dla pracowników Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę bonów towarowych w formie papierowej, w łącznej ilości 5 166 (pięć tysięcy sto sześćdziesiąt sześć), w tym: 1) 2 583 (dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt trzy) bony towarowe o nominale 50,00 zł każdy, 2) 2 583 (dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt trzy) bony towarowe o nominale 100,00 zł każdy, 3. Bony powinny posiadać zabezpieczenia gwarantujące jakość wykonania i niemożność podrobienia, np. znak wodny, znak termiczny, kod barowy, numer seryjny, itp. 4. Wykonawca zaoferuje możliwość realizacji bonów przez ich użytkowników, w palcówkach handlowych i usługowych na terenie województwa pomorskiego, w tym: Gdyni i Trójmiasta. 5. Możliwość realizacji bonów powinna obejmować okres przynajmniej do dnia 30.06.2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy (dostawa większej ilości bonów), jeżeli wystąpi konieczność dokupienia bonów dla większej ilości pracowników.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Zakres oferty handlowej - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) nominałów dostarczanych talonów, 4) zwiększenia lub zmniejszenia ilości bonów 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą być dokonane w przypadku: 1) przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia; 2) zmniejszenia lub zwiększenia liczby pracowników zamawiającego uprawnionych do otrzymania bonów; 3) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; 4) opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy; 5) gdy zmiany przyczynią się do sprawniejszej realizacji zamówienia; 6) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 7) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpitalwincentego.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Szpital Św. Wincentego a Paulo, ul. Wójta Radkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pokój 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, Szpital Św. Wincentego a Paulo, ul. Wójta Radkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pokój 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.