eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk offsetowy wydawnictw do prezentacji Damy z gronostajem Leonarda i Krajobrazu z mi³osiernym Samarytaninem Rembrandta

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-02-17

Kraków: Druk offsetowy wydawnictw do prezentacji Damy z gronostajem Leonarda i Krajobrazu z mi³osiernym Samarytaninem Rembrandta
Numer og³oszenia: 39765 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Druk offsetowy wydawnictw do prezentacji Damy z gronostajem Leonarda i Krajobrazu z mi³osiernym Samarytaninem Rembrandta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. A FOLDER HARMONIJKA z Dam± 1. B FOLDER HARMONIJKA z Samarytaninem 2. ZAPROSZENIE 3. A PLAKAT z Dam± 3. B PLAKAT z Samarytaninem 4. KARTONIKI OZDOBNE (bilety) 5. POCZTÓWKI 6. A KSI¡¯KA z Dam± 6. B KSI¡¯KA Z Samarytaninem Druk bêdzie siê odbywa³ wed³ug normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielko¶ci umo¿liwiaj±cej pomiar densytometrem. Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiaj±cego do akceptacji proofy kolorystyczne (2 sztuki do ka¿dej publikacji ksi±¿kowej oraz po 1 sztuce do wskazanych pozosta³ych druków) - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiaj±cego plików do druku. Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu do akceptacji proofy kolorystyczne na w³asny koszt. Proofy kolorystyczne winny byæ wykonane z plików, które zosta³y zatwierdzone do druku przez Zamawiaj±cego. Skala proofów - 1:1. Proof winien byæ wykonany przy zastosowaniu profilu ICC uzyskanego zgodnie z surowcem, na którym bêdzie wykonany druk wg normy ISO 12647-2. Na ka¿dym proofie wymagane jest zamieszczenie paska kontrolnego wraz z certyfikacj±. Brak certyfikacji uniemo¿liwia wykorzystanie proofu jako materia³u stanowi±cego wzorzec dla Zamawiaj±cego. Ponadto Wykonawca wykona oraz dostarczy do siedziby Zamawiaj±cego: ozalid w wersji papierowej do akceptacji w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiaj±cego plików do druku, przy czym dostawa i odebranie ozalidu odbêdzie siê na koszt Wykonawcy (dotyczy pozycji ksi±¿kowych); przy pozosta³ych drukach, Wykonawca przeka¿e ozalidy drog± elektroniczn± - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiaj±cego plików do druku. Zamawiaj±cy dokona oceny ww. materia³ów: proofów i ozalidów - w terminie do 1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcê. W ramach ww. czynno¶ci Zamawiaj±cy mo¿e wnie¶æ uzasadnione uwagi do przekazanego materia³u, a Wykonawca zobowi±zany jest do poprawy materia³u i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiaj±cemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag. Po zaakceptowaniu ww. materia³ów, Wykonawca wykona i przeka¿e Zamawiaj±cemu odpowiednie nak³ady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy okre¶lonego przez ilo¶æ dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego plików do druku, nie maj± wp³ywu terminy zwi±zane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcê. Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw, mo¿liwo¶æ zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przeka¿e pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacj± druku. Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiaj±cego na w³asny koszt. Szczegó³owy zakres zamówienia (w tym informacje dotycz±ce warunków technicznych druku, nak³adów, itd.) znajduje siê w za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.10.00.00 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocena spe³niania warunku - metoda spe³nia/nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy s± zobowi±zani wykazaæ, ¿e: - wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na druku ksi±¿ki o charakterze albumowym z barwnymi reprodukcjami; - wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienia polegaj±ce na wykonaniu nastêpuj±cych druków ulotnych: plakat, ulotka, zaproszenie. Wykonawca w celu wykazania spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu mo¿e wykazaæ realizacje druków ulotnych w ramach ³±cznych zamówieñ lub oddzielnie dla ka¿dego druku. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z zasad±: spe³nia/nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocena spe³niania warunku - metoda spe³nia/nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocena spe³niania warunku - metoda spe³nia/nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocena spe³niania warunku - metoda spe³nia/nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W zawartej umowie nie jest mo¿liwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do tre¶ci oferty poza przewidzianymi w niniejszej specyfikacji. Warunki i okoliczno¶ci uprawniaj±ce do wniosku o zmianê. a) Zamawiaj±cy przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w tre¶ci umowy w zakresie: wszelkich terminów okre¶lonych umow± i jej za³±cznikami, z wy³±czeniem przyczyn niedotrzymania terminu realizacji umowy z winy Wykonawcy; sposobu realizacji zamówienia (w zakresie warunków p³atno¶ci, odbioru i dostawy) o ile wp³ywa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron; ceny brutto oraz wysoko¶ci naliczonego podatku od towarów i us³ug w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie); nak³adu wydawnictw okre¶lonego w umowie. Zmiana nak³adu +/- 10 % nie powoduje zmiany wynagrodzenia; ilo¶ci druku. Zamawiaj±cy w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odst±pienia do zlecenia druku wybranych wydawnictw w ca³o¶ci lub czê¶ci. W takim przypadku Zamawiaj±cy zobowi±zany jest poinformowaæ Wykonawcê o zmianie w terminie co najmniej 5 dni przed terminem dostarczenia druków. Wykonawcy w przypadku wprowadzenia ww. zmiany przys³uguje jedynie wynagrodzenie z tytu³u wykonanych druków; zakresu zamówienia do wysoko¶ci +/- 20 %. Zamawiaj±cy w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zlecenia dodruku wybranych wydawnictw objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu kalkulacje ceny zwi±zanej ze zwiêkszeniem zakresu zamówienia, która nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny zaoferowanej w postêpowaniu nr EP-271-09/12. Zmiany powy¿sze mog± byæ uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi. b) Zamawiaj±cy na powy¿szy zakres przed³o¿y propozycjê zmiany umowy w formie aneksu, któr± to Wykonawca jest zwi±zany i nie przys³uguj± mu w tym zakresie ¿adne roszczenia do Zamawiaj±cego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytu³u utraty spodziewanych zysków. c) Wykonawca zobowi±zany jest do ostrzegania Zamawiaj±cego, tak wcze¶nie jak to mo¿liwe, o szczególnych przysz³ych wydarzeniach i okoliczno¶ciach, które mog± wp³yn±æ na jako¶æ dostaw (w ka¿dy sposób) lub opó¼nienie w realizacji dostaw. Zamawiaj±cy za¿±da od Wykonawcy oceny wp³ywu przysz³ego wydarzenia i okoliczno¶ci wp³ywaj±cych na datê zakoñczenia wykonywania dostawy. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji propozycje dotycz±ce unikniêcia lub zmniejszenia wp³ywu takiego wydarzenia lub okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na realizacjê dostaw, jak te¿ bêdzie wspó³pracowa³ przy wykonywaniu odno¶nych zaleceñ Zamawiaj±cego. Ww. okoliczno¶ci mog± wp³yn±æ na zmianê tre¶ci umowy o ile s± one zgodne z okoliczno¶ciami wprowadzania zmian do umowy opisanymi w pkt a. d) Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy okre¶lonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianê ka¿dorazowo musi zawieraæ: opis proponowanej zmiany, wp³yw na wykonanie dostawy stanowi±cej przedmiot umowy, proponowany termin wprowadzenia zmian, nale¿y podaæ jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiaj±cego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Szczegó³owe informacjê dotycz±ce terminów dla wykonania druku poszczególnych wydawnictw okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin realizacji druku dla poszczególnych wydawnictw liczony bêdzie od dnia przekazania plików do druku Wykonawcy przez Zamawiaj±cego.Termin okre¶lony w sekcji II.2 niniejszego og³oszenia jest najd³u¿szym z planowanych terminów realizacji zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.