Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Częstochowa: Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 397684 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Archiwizacja elementów zasobu PODGiK - 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. WYTYCZNE TECHNICZNE: 1.Zakres opracowania i ilość jednostek: -Łącznie 233 matryce i 229 pierworysów z terenu gmin Blachownia (terem miejski i wiejski), Mstów i Starcza 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych map ewidencyjnych wycofanych z bieżącej aktualizacji i podpięcie ich do systemu Ewmapa jako materiału historycznego, pomocnego w przypadku wyjaśniania rozbieżności. 3.Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania minimum 300 DPI b.pierworysy należy zeskanować w kolorze, matryce mono c.pliki należy zapisać w formacie tiff. 2)Przygotowanie rastrów do kalibracji. a.zeskanowane obrazy należy dociąć usuwając zbędne obszary poza rysunkiem mapy i opisem. b.obrazy należy poddać wstępnej obróbce -kolorowe muszą być czytelne i kontrastowe -mono należy pozbawić zabrudzeń, szumu pikselowego i uczytelnić aby cała treść mapy była widoczna i czytelna 3)Kalibracja a.rastry należy przetworzyć do formatu EVR i odpowiednio opisać b.pliki należy zapisać pod nazwą wg szablonu: kod m/p, nr teryt gminy (bez części 2404), nazwa obrębu, (wyniesienie), np. m162_Własna, p162_Klepaczka, p162_Łysiec_w1 c.wpasowanie należy wykonać w programie Ewmapa metodą afiniczną przy wykorzystaniu minimum 20 punktów na jeden arkusz mapy równomiernie rozmieszczonych na całym arkuszu d.średni błąd transformacji nie może przekraczać 0.4 mm w skali mapy. e.przy wyborze punktów dostosowania należy przyjąć następującą kolejność -punkty osnowy pokazane na mapie -wyraźne punkty przecięcia granic f.tzw. wyniesienia należy skalibrować do osobnego pliku i zapisać pod nazwą mapy głównej z przyrostkiem _w1, _w2 itd. -w tym przypadku należy obciąć całą pozostałą treść mapy, łącznie z opisem. -z mapy głównej należy również usunąć treść wyniesienia. Zadanie 2 Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. 3.Zakres i technologia prac: 1) Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych e.pliki należy zapisać w formacie png f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2 Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze 3) Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. 4) Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: -działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi) -właścicieli (łącznie z wykreślonymi) -pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi) -strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. -dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Access-a. b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. -działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony -właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony -pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.wykonali minimum jedną usługi o podobnym charakterze i odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
C. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2) Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zadanie polega na wykonaniu skanowania i kalibracji map ewidencyjnych dla gmin Blachownia, Mstów i Starcza zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. WYTYCZNE TECHNICZNE: 1.Zakres opracowania i ilość jednostek: -Łącznie 233 matryce i 229 pierworysów z terenu gmin Blachownia (terem miejski i wiejski), Mstów i Starcza 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych map ewidencyjnych wycofanych z bieżącej aktualizacji i podpięcie ich do systemu Ewmapa jako materiału historycznego, pomocnego w przypadku wyjaśniania rozbieżności. 3.Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania minimum 300 DPI b.pierworysy należy zeskanować w kolorze, matryce mono c.pliki należy zapisać w formacie tiff. 2)Przygotowanie rastrów do kalibracji. a.zeskanowane obrazy należy dociąć usuwając zbędne obszary poza rysunkiem mapy i opisem. b.obrazy należy poddać wstępnej obróbce -kolorowe muszą być czytelne i kontrastowe -mono należy pozbawić zabrudzeń, szumu pikselowego i uczytelnić aby cała treść mapy była widoczna i czytelna 3)Kalibracja a.rastry należy przetworzyć do formatu EVR i odpowiednio opisać b.pliki należy zapisać pod nazwą wg szablonu: kod m/p, nr teryt gminy (bez części 2404), nazwa obrębu, (wyniesienie), np. m162_Własna, p162_Klepaczka, p162_Łysiec_w1 c.wpasowanie należy wykonać w programie Ewmapa metodą afiniczną przy wykorzystaniu minimum 20 punktów na jeden arkusz mapy równomiernie rozmieszczonych na całym arkuszu d.średni błąd transformacji nie może przekraczać 0.4 mm w skali mapy. e.przy wyborze punktów dostosowania należy przyjąć następującą kolejność -punkty osnowy pokazane na mapie -wyraźne punkty przecięcia granic f.tzw. wyniesienia należy skalibrować do osobnego pliku i zapisać pod nazwą mapy głównej z przyrostkiem _w1, _w2 itd. -w tym przypadku należy obciąć całą pozostałą treść mapy, łącznie z opisem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zadanie polega na archiwizacji rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla Gminy Blachownia (obszar wiejski) zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi technicznymi. 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. 3.Zakres i technologia prac: 1) Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych e.pliki należy zapisać w formacie png f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2) Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze 3) Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. e. Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: i.działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi) ii.właścicieli (łącznie z wykreślonymi) iii.pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi) iv.strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. v.dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Access-a. b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. i.działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony ii.właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony iii.pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont nawierzchni ulicy Limanowskiej od nr 1 do ulicy Ostrowskiej - IL
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 4 części"
- Wzmocnienie parametrów technicznych ulicy Skalnej w Częstochowie poprzez ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego -BO
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu C na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
więcej: Usługi w zakresie dokumentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.