Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Szczecin: Wykonanie rozbiórki obiektów byłej kotłowni w kwartale ulic Długosza, Niemcewicza, Naruszewicza w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 39771 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki obiektów byłej kotłowni w kwartale ulic Długosza, Niemcewicza, Naruszewicza w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki obiektów byłej kotłowni zlokalizowanej pod powierzchnią podwórza w kwartale ulic Długosza, Niemcewicza, Naruszewicza w Szczecinie (Działka nr 20/6 z obrębu 3026, własność Gmina Miasto Szczecin). 1. Charakterystyka obiektów do rozbiórki Powierzchnia użytkowa wszystkich obiektów : 1 986,0 m2 Kubatura pomieszczeń : 6 305,2 m3 1) Kotłownia - powierzchnia użytkowa : 435,3 m2; kubatura pomieszczenia: 2004,5 m3 Konstrukcja kotłowni monolityczna, żelbetowa ze ścianami zewnętrznymi murowanymi z cegły pełnej, strop - płyta żebrowa z podłużnymi wieloprzęsłowymi podciągami i świetlikami ( 8 szt) z szklanych pustaków. Słupy żelbetowe. W pomieszczeniu murowany trzon komina. 2) Skład opalu - powierzchnia użytkowa : 1329,1 m2; kubatura pomieszczenia : 3589,0 m3 Konstrukcja składu opalu pół szkieletowa, monolityczna, żelbetowa. 3) Pomieszczenie SEC - wejście z kotłowni: powierzchnia użytkowa 70,4 m2; kubatura pomieszczenia 198,5 m3 Strop żelbetowy płytowy, ściany murowane z cegły pełnej. 4) Pomieszczenie SEC - wejście z podwórza: powierzchnia użytkowa 142,2 m2; kubatura pomieszczenia 513,2 m3 strop żelbetowy płytowy, ściany murowane z cegły pełnej. 2. Zakres robót rozbiórkowych: 1) Wykonanie robót budowlanych przygotowawczych ( przed przystąpieniem do rozbiórki obiektów) a) zamurowanie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniu kotłowni b) wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian budynków mieszkalnych od strony pomieszczeń byłej kotłowni 2) wykonanie remontu instalacji kanalizacji deszczowej a) wymiana żeliwnych rur na rury PVC o połączeniu kielichowym z uszczelką gumową należy (zachować średnicę, trasę i spadki jak rur żeliwnych) b) wykonanie wpustów podwórzowych z koszem c) utwardzenie terenu w obrębie kratek ściekowych ( kostka betonowa) 3) wykonanie odwodnienia posadzek ( otwory do odprowadzenia wody opadowej w podłoże) w pomieszczeniach przeznaczonych do zasypania, 4) wykonanie rozbiórki zadaszenia nad wejściem do kotłowni. 5) wykonanie rozbiórki obiektów kotłowni, składu opalu i pomieszczeń SEC 6) zasypanie pomieszczeń, zniwelowanie terenu , utwardzenie przy wpustach podwórzowych oraz ułożenie warstwy humusu i wysianie trawnika.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 220.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 16. 03. 2010 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9, przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę rozbiórki obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujace dokumenty : 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt.3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pelnomocnictwa;tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt.1 siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty polegającej na zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj.: a) wystąpienia robót dodatkowych, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i termin ich realizacji wpłynie na termin wykonania, określony w umowie, b) niemożności wykonania prac w pierwotnym terminie wskutek ingerencji osób trzecich.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 - 1300 po okazaniu dowodu wpłaty kwoty 50 zł na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją boisk sportowych na krakowskich Bielanach - budżet obywatelski dzielnic - edycja X, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Budowa i wyposażenie żłobka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.