Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Legnica: Usługi porządkowe i usługi zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Legnica i Legnickie Pole 2
Numer ogłoszenia: 397778 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. , ul. Św. Maksymiliana Kolbe 14, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 7277470, faks 76 7277474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsse.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: specjalna strefa ekonomiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe i usługi zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefa Legnica i Legnickie Pole 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, które będą wykonywane na dwóch podstrefach LSSE: 1 obszar LSSE podstrefa Legnica: 1.1. usługi porządkowe, polegające na: a) 2-krotnym w każdym miesiącu (z wyłączeniem okresów wystąpienia zjawisk uzasadniających konieczność zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych określonych w pkt. 1.2, których nasilenie uniemożliwi skuteczne wykonywanie tej usługi), przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi oczyszczeniami odstępów 15-dniowych, oczyszczaniu z nieczystości dróg utwardzonych (oczyszczanie mechaniczne dróg utwardzonych o łącznej powierzchni 26 066 m2) i chodników (oczyszczanie ręczne i mechaniczne chodników o łącznej powierzchni 3 017 m2) oraz następczym niezwłocznym wywożeniu zebranych nieczystości przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów (przy zachowaniu obowiązujących w tym względzie przepisów dotyczących gospodarowania odpadami), b) 2-krotnym w każdym miesiącu (w okresie wegetacyjnym (wzrostu) traw), począwszy od daty początkowej do daty końcowej wyznaczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi koszeniami odstępów 15-dniowych, koszeniu trawy na łącznej powierzchni obejmującej 27 127 m2, następczym jej zgrabianiu i niezwłocznym jej wywożeniu przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów - w celu ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) 1-krotnym w każdym miesiącu (w okresie wegetacyjnym (wzrostu) traw), począwszy od daty początkowej do daty końcowej wyznaczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, koszeniu trawy na łącznej powierzchni obejmującej 5529 m2, następczym jej zgrabianiu i niezwłocznym jej wywożeniu przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów - w celu ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) stałym opróżnianiu (8 razy w miesiącu z zachowaniem pomiędzy kolejnymi opróżnieniami odstępów 3 - dniowych) należących do Zamawiającego: - 13 koszy ulicznych na odpadki i nieczystości, - 4 stojaki na worki, oraz należących do Wykonawcy (dostarczenie poniższych pojemników zapewnia Wykonawca we własnym zakresie): - 20 koszy ulicznych na odpadki i nieczystości, - 2 kontenerów na odpadki i nieczystości o pojemności 1100 litrów, - 2 komplety pojemników do zbiórki selektywnej ( szkło-1,5 m3, surowcowe- 2,5 m3 ), usytuowanych na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej obszar Legnica oraz niezwłocznym wywożeniu ich zawartości przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów - w celu ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) 4-krotnym w roku czyszczeniu szyb oraz ławek 3 wiat przystankowych (dwie wiaty o wymiarach 2750x983 mm i jedna wiata o wymiarach 3620x983 mm), znajdujących się na terenie LSSE obszar Legnica z zachowaniem pomiędzy kolejnymi czyszczeniami odstępów 3-miesięcznych. f) 1-krotnym w każdym miesiącu, począwszy od daty początkowej do daty końcowej wyznaczonych przez Zamawiającego, przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi opryskami odstępów 30-dniowych, dokonywanie oprysków opisanych w pkt. 1.1 lit. a) chodników środkiem chwastobójczym. 1.2. usługi zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych, polegające na: a) stałym odśnieżaniu i usuwaniu, wywołanego m.in. oblodzeniem, stanu śliskości dróg wewnętrznych o łącznej powierzchni 26 066 m2 (na całej szerokości i długości jezdni) w ciągu.......godzin od chwili każdorazowego wystąpienia wskazanych wyżej zjawisk atmosferycznych, jak również stałego utrzymywania ich przejezdności, b) stałym odśnieżaniu i usuwaniu, wywołanego m.in. oblodzeniem, stanu śliskości chodników o łącznej powierzchni 3 017 m2 (na całej ich szerokości i długości) przylegających do wymienionych pod lit. a) dróg - w ciągu........godzin od chwili każdorazowego wystąpienia wskazanych wyżej zjawisk atmosferycznych, oraz - w razie takiej potrzeby - niezwłoczne wywożenie przy użyciu środków transportu zwałów śniegu i lodu powstałych w następstwie wykonywania powyższych usług w odpowiednie dla tego celu miejsca, c) stałym opróżnianiu (8 razy w miesiącu z zachowaniem pomiędzy kolejnymi opróżnieniami odstępów 3 - dniowych) należących do Zamawiającego: - 13 koszy ulicznych na odpadki i nieczystości, - 4 stojaki na worki, oraz należących do Wykonawcy (dostarczenie poniższych pojemników zapewnia Wykonawca we własnym zakresie): - 20 koszy ulicznych na odpadki i nieczystości, - 2 kontenerów na odpadki i nieczystości o pojemności 1100 litrów, - 2 komplety pojemników do zbiórki selektywnej ( szkło-1,5 m3, surowcowe- 2,5 m3), usytuowanych na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej obszar Legnica oraz niezwłocznym wywożeniu ich zawartości przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów - w celu ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) pełnieniu całodobowych dyżurów, polegających na pozostawaniu w gotowości do świadczenia usług określonych pod lit. a) - b), 2 obszar LSSE podstrefa Legnickie Pole 2: 2.1. usługi porządkowe, polegające na: a) 2-krotnym w każdym miesiącu (z wyłączeniem okresów wystąpienia zjawisk uzasadniających konieczność zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych określonych w pkt. 2.2, których nasilenie uniemożliwi skuteczne wykonywanie tej usługi), przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi oczyszczeniami odstępów 15-dniowych, oczyszczaniu z nieczystości dróg utwardzonych (oczyszczanie mechaniczne dróg utwardzonych o łącznej powierzchni 1281 m2) i chodników (oczyszczanie ręczne i mechaniczne chodników o łącznej powierzchni 340 m2) oraz następczym niezwłocznym wywożeniu zebranych nieczystości przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów (przy zachowaniu obowiązujących w tym względzie przepisów dotyczących gospodarowania odpadami), b) 2-krotnym w każdym miesiącu (w okresie wegetacyjnym (wzrostu) traw), począwszy od daty początkowej do daty końcowej wyznaczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi koszeniami odstępów 15-dniowych, koszeniu trawy na łącznej powierzchni obejmującej 940 m2, następczym jej zgrabianiu i niezwłocznym jej wywożeniu przy użyciu środków transportu, którymi będzie dysponował WYKONAWCA, na składowisko odpadów - w celu ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) 1-krotnym w każdym miesiącu, począwszy od daty początkowej do daty końcowej wyznaczonych przez Zamawiającego, przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi opryskami odstępów 30-dniowych, dokonywanie oprysków opisanych w pkt. 2.1 lit. a) chodników środkiem chwastobójczym. 2.2 usługi zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych, polegające na: a) stałym odśnieżaniu i usuwaniu, wywołanego m.in. oblodzeniem, stanu śliskości dróg wewnętrznych o łącznej powierzchni 1281 m2 (na całej szerokości i długości jezdni) w ciągu.......godzin od chwili każdorazowego wystąpienia wskazanych wyżej zjawisk atmosferycznych, jak również stałego utrzymywania ich przejezdności, b) stałym odśnieżaniu i usuwaniu, wywołanego m.in. oblodzeniem, stanu śliskości chodników o łącznej powierzchni 340 m2 (na całej ich szerokości i długości) przylegających do wymienionych pod lit. a) dróg - w ciągu.........godzin od chwili każdorazowego wystąpienia wskazanych wyżej zjawisk atmosferycznych, oraz - w razie takiej potrzeby - niezwłoczne wywożenie przy użyciu środków transportu zwałów śniegu i lodu powstałych w następstwie wykonywania powyższych usług w odpowiednie dla tego celu miejsca, c) pełnieniu całodobowych dyżurów, polegających na pozostawaniu w gotowości do świadczenia usług określonych pod lit. a) - b),.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U. nr 62 poz. 628 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą całorocznym utrzymaniu dróg w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości brutto min. 150 000 zł rocznie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności: - pługopiaskarką lub pługosolarką - 1 sztuka - pługiem (od)śnieżnym - 1 sztuka - zamiatarką elewatorową lub ssącą - 1 sztuka - śmieciarką bezpyłowa do wywozu odpadów komunalnych - 1 sztuka - samochodem z HDS do selektywnej zbiórki odpadów- 1 sztuka
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą wymagane kwalifikacje upoważniające do kierowania i koordynowania pracami związanymi z całorocznym utrzymaniem dróg.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas realizacji usługi odśnieżania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany do 25 % zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowa zmiana nastąpi w przypadku niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO, uzasadnionych zmian w zakresie wykonywanych usług spowodowanych np. wycofaniem się inwestora z partycypowania w kosztach utrzymania infrastruktury drogowej. Opłata za wykonaną usługę w przypadku zmiany zakresu robót ulegnie proporcjonalnie zmianie. Zgodnie z art. 142 ust. 5 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsse.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
ul. Kolbe 14
59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Kolbe 14 59-220 Legnica sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
- "Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej przy osiedlu na ul. Wielogórskiej 68-74 (LBO)"
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.