eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz ZdrójDostawa, montaż, przeszkolenie pracowników oraz uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego opisywanego w załączniku nr 6 do SIWZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Iwonicz Zdrój: Dostawa, montaż, przeszkolenie pracowników oraz uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego opisywanego w załączniku nr 6 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 397828 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354936 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, przeszkolenie pracowników oraz uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego opisywanego w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa, montaż, przeszkolenie pracowników oraz uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego typu: 1.Laser ze skanerem - szt. 1 2.Aparat do elektroterapii - szt. 1 3.Podgrzewacz okładów cieplnych - szt. 1 4.Ergometr - szt. 4 5.Stół do masażu - 7 częściowy - szt. 3 6.Urządzenie do masażu uciskowego - szt. 1 lub równoważnego, opisywanego w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe KINESIS Andrzej Boruta, ul. Penara 23, 38-440 Iwonicz Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70981,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70981,0 / Oferta z najwyższą ceną: 75887,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.