To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 39782 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Poznań: Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, Pb 98, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do samochodów
dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9725-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16234-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
1544738200000, ul.
ul. Grunwaldzka
158,
60309
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 506 020, faks
618 506 131, e-mail
zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, Pb 98, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do samochodów dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.261.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest dostawa paliwa - benzyna Pb 95, Pb 98, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do samochodów dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na warunkach określonych w projekcie umowy - załączniku nr 3 do SIWZ: 1) dostawa sukcesywna paliwa płynnego do samochodów Zamawiającego dokonywana w systemie bezgotówkowym, na podstawie kart flotowych, w ilości do: - 24.960 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95, - 12.480 litrów benzyny bezołowiowej Pb 98, - 6.240 litrów oleju napędowego ON, po wydaniu 7 szt. kart flotowych dla Zamawiającego służących do dokonywania zakupów bezgotówkowych paliwa, oleju, kosmetyków i akcesoriów samochodowych oraz usługi mycia w sieci stacji paliw Wykonawcy, 2) sprzedaż w sieci stacji benzynowych Wykonawcy materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych oraz usługi mycia samochodów. 3) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia zakupy materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów o wartości szacunkowej do kwoty 27.317,07 zł (netto). 4) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia usługę mycia samochodów o wartości szacunkowej do kwoty 27.317,07 zł (netto). 5) Podane powyżej ilości litrów paliwa oraz wartości zakupów są jedynie prognozą i Zamawiający nie jest nimi związany. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji przedmiotu umowy na podstawie art. 145 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 7) Liczba pojazdów WOW Narodowego Funduszu Zdrowia to łącznie 7 samochodów zasilanych benzyną oraz olejem napędowym. W czasie trwania umowy liczba samochodów może ulec zmianie. 8) Zamówienie obejmuje dokonywanie bezgotówkowych zakupów przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy w punktach sprzedaży - stacjach benzynowych. 9) Czynności tankowania będą dokonywane za pomocą kart wystawionych na samochody Zamawiającego. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość i wartość zakupu paliwa, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu). 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania Regulaminu Wykonawcy dotyczącego warunków wydania i używania kart flotowych w zakresie niesprzecznym z postanowieniami SIWZ. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada Regulamin kart flotowych. 11) Zamawiający w ramach realizacji zamówienia będzie miał do dyspozycji co najmniej 3 stacje benzynowe z myjnią samochodową zlokalizowane w Poznaniu oraz co najmniej po 1 w Pile, Kaliszu, Koninie i Lesznie lub w odległości do 10 km od granic wymienionych miast. Na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca przedkłada wykaz stacji, którymi dysponuje. 12) Rozliczanie zawartych transakcji fakturami: Wykonawca będzie wystawiał faktury za dostarczony przedmiot zamówienia. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla bezgotówkowego (przy pomocy tzw. kart flotowych) zakupu paliwa: od 1 dnia do 15 dnia miesiąca oraz od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia danego miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Wykonawca zobowiązany jest dołączać do faktury zestawienie dokonanych transakcji za dany okres rozliczeniowy. Faktura wystawiana będzie nie później niż siódmego dnia od dnia sprzedaży (ostatniego dnia okresu rozliczeniowego). 13) Zapłata należności z tytułu realizacji przedmiotu umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego przelewem w terminie 21 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę faktury, pod warunkiem jej wpływu do Zamawiającego nie później niż na 7 dni przed terminem zapłaty. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy dostarczenia koncesji na obrót paliwami, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT249951.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 205046.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.