Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Krasnystaw: Zakup i dostawy paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 397838 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Borowa 6, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576-36-68, faks 82 576-22-34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Asortymenty i ilości: Zadanie Nr 1: Zakup i dostawy oleju napędowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6 Zapotrzebowanie w ilości do 25000 litrów, każdorazowa dostawa w ilości od 1000 do 4000 litrów. Dostawy oleju napędowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. Zadanie Nr 2: Zakup i dostawy oleju opałowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6. Zapotrzebowanie w ilości do 2400 litrów, każdorazowa dostawa w ilości do 1 000 litrów.Dostawy oleju opałowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. Zadanie Nr 3: Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw. Zapotrzebowanie w ilości do 7800 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. Zadanie Nr 4: Tankowanie gazu LPG w punkcie sprzedaży. Zapotrzebowanie w ilości do 5000 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie gazu LPG odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. 2. Rozliczenie za dostawę paliw dla zadań Nr 1-4 następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr zakupionego paliwa uwidocznioną w asygnacie paliwowej oraz deklarowany rabat. Rozliczenie transakcji wynikających z zadań Nr 1-4 odbywać się będzie raz na 7 dni poprzez wystawienie faktury VAT z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu. Oferowana przez Dostawcę cenę paliwa obowiązuje na dzień złożenia oferty. Dopuszcza się zmianę cen paliw tylko w zakresie zmian cen produktów u producenta.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5, 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wykonawcy (załącznik nr 1)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Rabat - 80
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-krasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Krasnystaw ul. Borowa 6, pok. nr 2 lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: zdp-kstaw@o2.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawy oleju napędowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 25000 litrów, każdorazowa dostawa w ilości od 1000 do 4000 litrów. Dostawy oleju napędowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Rabat - 80
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawy oleju opałowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 2400 litrów, każdorazowa dostawa w ilości do 1 000 litrów. Dostawy oleju opałowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Rabat - 80
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 7800 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Rabat - 80
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tankowanie gazu LPG w punkcie sprzedaży..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 5000 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie gazu LPG odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. Rabat - 80
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika magazynowego Zamawiającego
- DOSTAWY PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH LODR W KOŃSKOWOLI W 2025 R.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego, etyliny Pb 95 do pojazdów oraz sprzętu Zakładu Komunalnego w Radziłowie w 2025 r.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2025
- Dostawa paliwa dla Gminy Walim w 2025 r.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.