eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawZakup i dostawy paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Krasnystaw: Zakup i dostawy paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 397838 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Borowa 6, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576-36-68, faks 82 576-22-34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Asortymenty i ilości: Zadanie Nr 1: Zakup i dostawy oleju napędowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6 Zapotrzebowanie w ilości do 25000 litrów, każdorazowa dostawa w ilości od 1000 do 4000 litrów. Dostawy oleju napędowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. Zadanie Nr 2: Zakup i dostawy oleju opałowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6. Zapotrzebowanie w ilości do 2400 litrów, każdorazowa dostawa w ilości do 1 000 litrów.Dostawy oleju opałowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. Zadanie Nr 3: Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw. Zapotrzebowanie w ilości do 7800 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. Zadanie Nr 4: Tankowanie gazu LPG w punkcie sprzedaży. Zapotrzebowanie w ilości do 5000 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie gazu LPG odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę. 2. Rozliczenie za dostawę paliw dla zadań Nr 1-4 następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr zakupionego paliwa uwidocznioną w asygnacie paliwowej oraz deklarowany rabat. Rozliczenie transakcji wynikających z zadań Nr 1-4 odbywać się będzie raz na 7 dni poprzez wystawienie faktury VAT z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu. Oferowana przez Dostawcę cenę paliwa obowiązuje na dzień złożenia oferty. Dopuszcza się zmianę cen paliw tylko w zakresie zmian cen produktów u producenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5, 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wykonawcy (załącznik nr 1)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Rabat - 80

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-krasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Krasnystaw ul. Borowa 6, pok. nr 2 lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: zdp-kstaw@o2.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawy oleju napędowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 25000 litrów, każdorazowa dostawa w ilości od 1000 do 4000 litrów. Dostawy oleju napędowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Rabat - 80

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawy oleju opałowego na bazę ZDP w Krasnymstawie ul. Borowa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 2400 litrów, każdorazowa dostawa w ilości do 1 000 litrów. Dostawy oleju opałowego na bazę Zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Rabat - 80

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 7800 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Rabat - 80

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tankowanie gazu LPG w punkcie sprzedaży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie w ilości do 5000 litrów. Punkt sprzedaży nie może być oddalony od bazy ZDP więcej niż 15 km. Tankowanie gazu LPG odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej w punkcie sprzedaży. Asygnata paliwowa musi zawierać datę, miejsce, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej asygnatę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Rabat - 80

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.