To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Włodawa: Dostawa wyposażenia sali widzeń w Zakładzie karnym we Włodawie
Numer ogłoszenia: 397882 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348626 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włodawie, ul. Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 5726810, 5726824, faks 0-82 5726866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sali widzeń w Zakładzie karnym we Włodawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - meble biurowe i świetlicowe. 1) Biurko dwuszafkowe, wykonane z płyty laminowanej o wymiarach; H - 750, L - (1400 - 1500), S - 750 w kolorze olcha miodowa z wysuwaną półką na klawiaturę, szuflady i drzwiczki z zamkami, brzegi blatów wykończone obrzeżem z tworzywa sztucznego o grubości co najmniej 2 mm, w ilości 2 szt. - kod CPV - 39000000-2 2) Szafa ubraniowa podwójna z przegrodą wykona z płyty laminowanej w kolorze olcha miodowa, o wymiarach: H - 2000, L - 850, S - 580, każde drzwi z zamkiem. w Ilości - 62 szt.-kod CPV - 39000000-2 3) Szafa ubraniowa podjedyńcza wykona z płyty laminowanej w kolorze olcha miodowa, o wymiarach: H - 2000, L - 426, S - 580, drzwi z zamkiem, w Ilość - 38 szt.-kod CPV - 39000000-2 4) Krzesło świetlicowe, stelaż wykonany z profilu zamkniętego 20x20x1,5, malowany proszkowo, końcówki zakończone wkładami z tworzywa. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki lakierowanej o grubości II 8 mm. Wymagana możliwość nakładania krzeseł jedno na drugie (możliwość składowania w stosie), w Ilości - 125 szt. -kod CPV - 39000000-2 5) Krzesło biurowe obrotowe. Siedzisko i oparcie ergonomicznie, profilowane z dodatkowo utwardzaną gąbką, kolor obicia niebieski. posiadające możliwość swobodnego kołysania się oraz blokowania siedziska i oparcia w 5 pozycjach, z regulowaną siłą oporu oparcia i wysokością krzesła oraz wyposażone w regulowane podłokietniki (góra-dół) z miękkimi nakładkami. Samohamowne kółka do powierzchni twardych. Produkt posiadający Atest Badań Wytrzymałościowych zgodny z PN-EN 15373:2010 i PN-EN 1022:2007. w Ilości - 2 szt. - kod CPV - 39000000-2 6) Stół 800x800x750. Blat stołu wykonany z płyty laminowanej w kolorze olcha miodowa o grubości co najmniej 18mm. Boki wykończone okleiną PCV o grubości najmniej 2mm. Blat odporny na temperaturę, wilgoć i wgniecenia. Nogi ze stali, niklowane lub chromowane o średnicy co najmniej 60mm lub profilu 40x40. w ilości 2 szt.-kod CPV - 39000000-2 7) Tapczan tapicerowany jednoosobowy. Jednostronnie otwierany z pojemnikiem na pościel. W pełni skonstruowany z płyty meblowej. Wzmacniany od wewnątrz o wymiarach 90x200, Skrzynia w kolorze olcha miodowa, w ilości 1 szt.-kod CPV - 39000000-2 Część II - wyposażenie łazienek 1. Wieszak ubraniowy stojący wykonany ze stali chromowanej lub niklowanej o średnicy minimum O 380 mm oraz wysokości co najmniej1800mm, o stabilnej podstawie, z wyodrębnioną przestrzenią na parasole. W Ilości - 2 szt.kod CPV - 39000000-2 2. Kosz na śmieci wykonany ze stali nierdzewnej o grubości co najmniej 0,35mm, wyposażony wewnątrz w wyjmowany plastikowy pojemnik z rączką o wymiarach( wys. 380-400 mm, śr. 280-300 mm), wymiary całkowite kosza (wys. 450 - 480 mm, śr. 300 - 320 mm). W Ilości 11szt. kod CPV - 34928480-6 3. Lustro łazienkowe w ramie metalowej wykonanej ze stali chromowanej lub niklowanej, matowej zaopatrzone w otwory umożliwiające montaż w pionie lub poziomie o wymiarach 500x 600 mm, w Ilość: 15 szt.- kod CPV - 44410000-7 4. Suszarka do rąk elektryczna bezdotykowa wandaloodporna ze stali nierdzewnej 1,5mm, napięcie - 220-240V, 50-60Hz, prędkość wydmuchiwanego powietrza - co najmniej 70 km/h, moc całkowita - co najmniej 1400 W, wydajność co najmniej 3500 l/min. W Ilość: 15 szt. - kod CPV - 44410000-7 5. Podajnik papieru toaletowego w obudowie ze stali nierdzewnej w dużej roli.. Pojemność 1 rola o maksymalnej średnicy 25cm. Zamykany na specjalny kluczyk. Wandaloodporny. Wyposażony w okienko do podglądu ilości papieru. Możliwość zakładania standardowych rolek papieru toaletowego. wymiary 265 - 275 mm x 2,5 - 3 mm x 130 - 135 mm. W Ilości: 9szt.- kod CPV - 44410000-7 6. Dozownik do mydła w płynie ze stali nierdzewnej zamykany na kluczyk, wandaloodporny. Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. Pojemność 08-1 litr, Wymiary: 90-100x300-320x110-112mm. W Ilości 15 szt.- kod CPV - 44410000-7 Część III - meble ogrodowe 1. Stół metalowy ogrodowy 800x800x750. Blat stołu wykonany z materiału odpornego na temperaturę, wilgoć i wgniecenia, mróz, śnieg oraz wysoką temperaturę. Nogi ze stali, lakierowane w kolorze czarnym lub antracyt o średnicy co najmniej 60mm lub profilu 40x40. w ilości 10 szt.- kod CPV-39142000-9 2. Krzesło metalowe ogrodowe - w kolorze czarnym lub antracyt wykonane z profilu zamkniętego, odporne na wilgoć, mróz, śnieg i wysoką temperaturę. Możliwość składowania w stosie ( jedno w drugie) w ilości 40 szt.- kod CPV-39142000-9.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 11.41.00.00 - 11.41.00.00 39.14.20.00 - Meble ogrodowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMI Plus Sp. j. cena - 38037,87 zł - 90 pkt, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54448,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38037,87
Oferta z najniższą ceną: 34350,21 / Oferta z najwyższą ceną: 80177,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K&P Paweł Rudek7603,00, ul. Witosa 57, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7603,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12548,46
Oferta z najniższą ceną: 12548,46 / Oferta z najwyższą ceną: 45175,44
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10959,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5412,00
Oferta z najniższą ceną: 4551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynującego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność MPGK Spółki z o.o. we Włodawie w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa wyrobów spożywczych w okresie 12 miesięcy do SPZOZ we Włodawie
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie.
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokształcącym we Włodawie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.