Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Malbork: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2008 do 10.04.2011r
Numer ogłoszenia: 39790 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6460400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Malborskiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 11.04.2008 do 10.04.2011r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi 1.Prowadzenie i obsługa rachunków bankowych 23 jednostek organizacyjnych. 2.Bankowość elektroniczna. 3.Uruchomienie i obsługa kredytu w rachunku bieżacym. 4.Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżacym. 5.Oprocentowanie lokat terminowych. 1.Na koszty prowadzenia i obsługi rachunków bieżących składają się: a) koszty otwarcia około 25 rachunków podstawowych, b) koszty otwarcia około 50 rachunków pomocniczych, c) roczne koszty prowadzenia około 25 rachunków podstawowych, d) roczne koszty prowadzenia około 50 rachunków pomocniczych, e) koszty około 1120 wpłat gotówkowych w roku o średniej szacunkowej wartości jednej wpłaty wynoszącej 2000,00 zł, f) koszty około 950 wypłat gotówkowych w roku o średniej szacunkowej wartości jednej wypłaty wynoszącej 5 700,00 zł, g) koszty około1260 przelewów w formie papierowej w ciągu roku, h) koszty około 6240 szt. wyciągów w ciągu roku z rachunków podstawowych, i) koszty około 3000 szt wyciągów w ciągu roku z rachunków pomocniczych, j) koszty realizacji około 900 czeków w skali roku, k) inne koszty związane z otwarciem i obsługą rachunku. 2. Na koszty prowadzenia i obsługi bankowości elektronicznej składają się: a) koszty instalacji około 25 stanowisk bankowości elektronicznej, b) koszty przeszkolenia pracowników do obsługi bankowości elektronicznej na około 25 stanowiskach, c) roczne koszty prowadzenia około 25 stanowisk bankowości elektronicznej, d) roczne koszty obsługi przy założeniu około 52 700 szt przelewów w formie elektronicznej. e) inne koszty związane z bankowością elektroniczną. 3.Na koszty uruchomienia i obsługę kredytu w rachunku bieżącym składają się: a) jednorazowe koszty uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym( prowizja, opłaty przygotowawcze, itp.) o wartości 500 000,00 zł b) roczne koszty oprocentowanie kredytu przy założeniu jego wykorzystania średnio w wysokości 50 000 zł ustalone na dzień 29 lutego przy przyjęciu oprocentowania obliczonego w sposób następujący: WIBOR 1M na 29 lutego 2008r + marża banku 4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym ustalone w sposób następujący: WIBID 1M na dzień 29 lutego 2008r x współczynnik banku Średnia dzienna wartość środków zgromadzonych na rachunkach bieżących wszystkich jednostek 3 400 000,zł 5. Oprocentowanie lokat weekendowych ustalone w sposób następujący: WIBID 1M na dzień 29 lutego 2008r x współczynnik banku Średnia wartość lokat weekendowych począwszy od 50 000, 00 zł do pełnej wysokości salda na rachunku wszystkich jednostek wynosi 3 200 000,00 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie ustanowiono.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień Ad.1.1 -uprawnienia wymagane ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe t.j.Dz.U.z 2002r Nr 72.poz.665 - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego KNB 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Weryfikacja wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę zgodnie z art.44 oraz stosownie do art.22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów wymaganych od wykonawców i załaczonych do oferty na zasadzie spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających ,ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego KNB 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 Inne dokumenty Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: Formularz ofertowy o treści wg wzoru załącznik nr 1 Wypełniony i podpisany formularz cenowy - na którym Wykonawca sporządzi ofertę o treści wg wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art.23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca załącza do oferty projekt umowy opracowany z uwzględnieniem postanowień i warunków ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych( i podpisanych) za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Opłacalność ekonomiczna rachunku - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe malbork, PlacSłowiański 17, 82-200 Malbork, pok.nr 34.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Malbork Plac Słowiański 17 82-200 Malbork pok.nr 24 sekretariat I p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty elektryczne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku w związku z doprowadzeniem do zgodności z przepisami ochrony przeciwpożarowej - Etap I
- Zakup środków czystości dla 22. BLT oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa wyrobów medycznych (implantów) do operacji ortopedycznych - II postępowanie
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.