Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Kozienice: PT PRZEBUDOWY UL. SŁONECZNEJ ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW KOŁO PG NR 1 WRAZ Z CIĄGIEM PIESZYM PRZY RZECE ZAGOŻDŻONCE
Numer ogłoszenia: 39793 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, fax 048 6142048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PT PRZEBUDOWY UL. SŁONECZNEJ ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW KOŁO PG NR 1 WRAZ Z CIĄGIEM PIESZYM PRZY RZECE ZAGOŻDŻONCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na opracowanie PT w rozbiciu na niezależne projekty: PT przebudowy ul. Słonecznej oraz zagospodarowania terenów koło PG Nr 1 i PT zagospodarowania ciągu pieszego po lewej stronie rzeki Zagożdżonki na odcinku od ul. Lubelskiej do mostu w ul. Przemysłowej Zakres robót obejmuje wykonanie: - niezależnych projektów budowlanych opisanych jak wyżej , każdy w 6 egz., - wypisy z rejestru gruntów właścicieli działek sąsiadujących z trasą inwestycji oraz przez tereny których przebiega lub przebiegała będzie trasa inwestycji oraz sieci projektowanej i kolidującej, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli działek przez tereny których przebiegała będzie planowana inwestycja, w tym sieci kolidującej, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego porozumień, pozwoleń, zgód oraz warunków realizacyjnych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących dróg i sieci, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko i raport oddziaływania jeśli przepisy z zakresu ochrony środowiska tego wymagają, - opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty objęte umową , w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień w 6 egz., - dane geodezyjne do wyznaczenia trasy , - ze względu na specyfikę obiektu budowlanego w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - określenie, czy roboty budowlane wykonane na podstawie projektu budowlanego będą związane z budownictwem mieszkaniowym i infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - projekt wykonawczy z podziałem na branże w 6 egz. każdej branży , - projekty przebudowy istniejącego uzbrojenia terenu lub budowy nowego odcinka sieci, w tym oświetlenia ulicznego dla potrzeb nowego układu komunikacyjnego lub kolidującego z projektowanym układem w 6 egz., - projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami w 6 egz., - sporządzenie przedmiarów robót w 2 egz. obejmujących wszystkie przewidziane do wykonania projektem roboty budowlane, w kolejności technologicznej ich wykonania z podziałem na branże wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych poz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawierającej wymagania dla danej pozycji przedmiarowej, z wyliczeniem i zestawieniem ilości i jednostek przedmiarowych robót , kodem pozycji przedmiaru - określonym z ustalona indywidualnie systematyką robót lub na podstawie wskazanych publikacji zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych wraz z podziałem robót na grupy według Wspólnego Słownika Zamówień. - do kompletu dokumentacji projektowej należy dołączyć płytę CD z zapisem elektronicznym dokumentacji projektowej w formacie .PDF , przy czy kosztorys inwestorski należy sporządzić na oddzielnej płycie CD. Oprogramowanie komputerowe powinno posiadać wymagane prawem licencje na użytkowanie. Zakres posiadanej licencji na użytkowanie programów komputerowych musi być zgodny z zakresem i sposobem wykorzystania oprogramowania przewidzianym przez wykonawcę do wykonania opracowań projektowych, - sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w 2 egz., obejmującego wszystkie przewidziane dokumentacją projektową roboty budowlane objęte przedmiarem robót dla łącznej wartości robót bez VAT-u, dla wartości VAT, dla ceny ogółem z VAT-em wraz z wykonaniem w terminie do 14 dni na życzenie Zamawiającego jego uaktualnienia powtórne obliczenia wartości zamówienia. Kosztorys inwestorski należy sporządzić również w wersji elektronicznej na oddzielnej płycie CD zapisanego w formacie elektronicznym czytanym kompatybilnym przez posiadany przez Zamawiającego program Norma 3 i wyżej. Kosztorysy inwestorskie należy opracować w kolejności technologicznej wykonania robót , zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru przedmiotu umowy przepisami, - pomiary geodezyjne w terenie, niezbędne w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, w tym szczegółową inwentaryzację geodezyjną odwzorującą rzeźbę terenu w obrębie projektowanego zadania, W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do: - pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót bud. w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane w ramach pełnienia nadzoru autorskiego przewiduje się 20 pobytów na budowie, - wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań , - po otrzymaniu wezwania, do niezwłocznego przyjazdu na miejsce robót realizowanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową i dokonania oraz przekazania zamawiającemu w wyznaczonym terminie poprawek wynikłych w związku z niezgodnością opracowania projektowego ze stanem faktycznym lub z zawinionymi błędami, - zapewnienia sprawdzenia projektu architektoniczno-budowlanego przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego w przypadku takiego obowiązku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.2 . -, 74.23.2 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że przy wykonaniu zamówienia zatrudni odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji tj. posiadający uprawnienia budowlane drogowe do projektowania lub konstrukcyjno-budowlane projektowe bez ograniczeń oraz posiadającego aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie stwierdzające że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z treścią załącznika nr IV do siwz. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako strona umowy rozpoczął i zakończył realizację co najmniej 2 dokumentacji projektowych, w zakres każdej wchodziłoby wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub przebudowy drogi klasy min. D. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę ) zgodnie z treścią załącznika nr III do siwz Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Doświadczenie podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy -doświadczenie zawodowe Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (zał. nr III). 3.Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (zał. nr IV). 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp na druku stanowiącym zał. nr VI. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na druku stanowiącym zał. nr VII. 6.Wypełniony formularz oferty (na druku stanowiącym zał. nr II). 7.Kalkulację kosztów opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Wykonawca jest zobowiązany do określenia każdej z pozycji wpływającej na końcową wartości prac projektowych, z obowiązującą stawką podatku VAT, zgodnie z załącznikiem nr IX. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w kalkulacji. Pozycje przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie nie będą dodatkowo opłacane po wykonaniu prac, gdyż zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót. 8.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi /na druku stanowiącym zał. nr V). 9.Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 10.1. - o których mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 10.1. lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt..10. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie o których mowa w pkt. 10.1. lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Przebudowa placu na terenie siedziby ZDP w Kozienicach
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.