Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Przystajń: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.:Poprawa warunków kształcenia w Gminie Przystajń poprzez rozbudowę gimnazjum wraz z budową hali sportowej w Przystajni,ul. Szkolna i Nowa
Numer ogłoszenia: 39798 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty Samorządowej w Przystajni, ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń, woj. śląskie, tel. 0-34 319 11 53 wew. 15, fax 0-34 319 17 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przystajn.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.:Poprawa warunków kształcenia w Gminie Przystajń poprzez rozbudowę gimnazjum wraz z budową hali sportowej w Przystajni,ul. Szkolna i Nowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie nadzoru budowlanego, usługi zarządzania budową, usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne w trakcie realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie gimnazjum i budowie hali sportowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a/ Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i roli inwestora zastępczego lub zarządzającego kontraktem w ostatnich 3 latach, w odniesieniu do minimum 3 zrealizowanych inwestycji polegających na nadzorowaniu budowy budynków wraz z infrastrukturą, gdzie co najmniej jednym z nich był budynek użyteczności publicznej, a łączna wartość robót budowlanych powinna przekraczać 20 000 000,00 zł. Wymaga się, aby minimum jedna z tych inwestycji finansowana była ze środków publicznych, o wartości zadania nie niższej niż 10 000 000,00 zł. b/ Wykonawca musi dołączyć do składanej oferty referencje dotyczące pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i funkcji inwestora zastępczego lub zarządzającego kontraktem. Brak referencji jest powodem do odrzucenia oferty; c/ Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej po 1 osobie o wyżej wymienionych kwalifikacjach. Dodatkowo Zamawiający wymaga z uwagi na złożoność realizacji inwestycji aby Wykonawca powołał w skład zespołu nadzorującego osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcze w branży architektonicznej , oraz aby osoba pełniąca funkcje koordynatora z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi posiadała kwalifikacje dodatkowe w postaci uprawnień do wykonywania ekspertyz i opinii z zakresu kosztorysowania i wyceny robót budowlanych. d/ Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. e/ Wykonawca musi przeprowadzić wizję lokalną nieruchomości, na której będzie prowadzona inwestycja i zapoznać się z zakresem robót. 3) Wykonawca musi udowodnić że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) wykazać się minimalnym obrotem w wysokości 200 000,00 zł za poprzedni rok. b) wykazać, że posiada na rachunku bankowym środki w wysokości minimum 100 000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1.oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Oferty; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.wykaz usług (nadzorowanych robót budowlanych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nadzorowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z opisem część VIII pkt 2a SIWZ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Oferty. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że nadzory te zostały wykonane należycie. 5.wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z aktualnymi i potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z aktualnymi i potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych izb zawodowych zgodnie z częścią VIII pkt. 2c SIWZ. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Oferty; 6.Kopia polisy OC o wartości ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł. potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku konsorcjum każdy członek przedstawia w/w polisę) 7.Oświadczenie o spełnieniu wymagań wymienionych w części VIII pkt. 3a SIWZ oraz zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań wymienionych w części VIII pkt. 3b SIWZ ( w jednej z form: zaświadczenie z banku o posiadanych środkach na rachunku bankowym lub potwierdzenie zdolności kredytowej na wymaganą kwotę) 8.Potwierdzenie wpłaty wadium gotówką lub inny dokument wniesienia wadium zgodnie z częścią XII SIWZ. 9.Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej nieruchomości, na której będzie prowadzona inwestycja i zapoznaniu się z zakresem robót wynikającym z dokumentacji projektowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przystajn.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty Samorządowej w Przystajni ul.Częstochowska 5 42-141 Przystajń pokój nr. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty Samorządowej w Przystajni ul. Częstochowska 5 42-141 Przystajń pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.