Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Starachowice: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych produktów medycznych
Numer ogłoszenia: 398068 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745202 w. 182, faks 041 2746158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych produktów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i innych artykułów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomska 70 ujętych w 23 pakietach określonych ściśle w załączniku nr 5 ofertowym do SIWZ, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. Szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 5 do SIWZ z opisem wymagań minimalnych i ilością przewidywanego zużycia w okresie jednego roku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.16-6, 33.14.00.00-3, 33.16.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wymagane Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min wartość oferowanych pakietów), dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (min. wartość oferty) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opłacona Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty/zamówienia zgodnie z normą: PN-EN ISO 17665-1:2008(sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu) w formie końcowego raportu z walidacji. lub raport ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji (operacyjny i procesowy). Dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie nr 20
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Parametry użytkowe - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz.starachowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70 27-200 Starachowice Dział Zamówień Publicznych pok. nr 218..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice Kancelaria pok. nr 245.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4 m x 10 cm szt 25000 Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4 m x 15cm szt 12000 Opaska elastyczna tkana z zawartością bawełny, z zapinką wielokrotnego użytku, pakowana pojedynczo 4 m x 15 cm szt 3500 Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut, gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x10 cm, na rolce tekturowej szt 1500 Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut, gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min. 94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x 15 cm, na rolce tekturowej szt 3000 Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut, gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min. 94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x20 cm, na rolce tekturowej szt 2000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 10 cm szt 2500 Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 15 cm szt 2000 Podkład wyścielającyz włókien poliestrowych pod gips 3 m x 20 cm szt 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza 17 nitkowa szerokości 90 cm klasa II reguła 7 mb 2000 Gaza 17 nitkowa jałowa 1 m x 1 m sterylizowana parą wodną klasa II reguła 7,tex15 szt 15000 Lignina rolki 150 g szt 100 Lignina bielona niepyląca arkusze 40 cm x 60 cm kg 1500 Wata operacyjna bawełniano - wiskozowa x 500 g (70% bawełny- 30% wiskozy) op 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do nieinwazyjnego zamykania małych ran z klejem poliakrylowym 6mm x 76 mm x 3szt op 2400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy z poliuretanową półprzepuszczalną wodo- i bakterioodporną powłoką osłaniającą, jałowy, zaopatrzony w krawędź samoprzylepną 10 cm x 10 cm szt 300 Opatrunek hydrokoloidowy z poliuretanową półprzepuszczalną wodo- i bakterioodporną powłoką osłaniającą, jałowy, zaopatrzony w krawędź samoprzylepną 20 cm x 20 cm szt 150 Opatrunek z włókien alginianów wapnia jałowy 10 cm x 10 cm szt 150 Opatrunek hydrożelowy, laminowany folią poliuretanową przepuszczalną dla powietrza, nie przepuszczająca cieczy i bakterii, jałowy 10 cm x 10 cm szt 150 Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej z maścią neutralną dla skóry 10 cm x 10 cm szt 500 Opatrunek z warstwą hydrokoloidową, hydroaktywny, piankowy 10 cm x 10 cm szt 80 Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, Rozmiar 10cm x 10cm, do zmiany co 24 h pokryty od zewnątrz wodoodporną warstwą, przed użyciem aktywowany płynem Ringera szt 20 Opatrunek zawierający srebro w osłonie wykonanej z włókien poliamidowych, impregnowany maścią na bazie tłuszczów obojętnych 10 cm x 10 cm szt 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 5 cm x 5 cm pakowane po 3 szt,klasa IIA reguła 7 tex 15 op 150000 Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 7,5 cm x 7,5 cm pakowane po 3 szt,klasa IIA reguła 7 tex 15 op 140000 Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 10 cm x 10 cm pakowane po 3 szt,klasa IIA reguła 7 tex 15 op 80000 Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 5 cm x 5 cm x 100 szt,klasa IIA reguła 7 tex 15 op 1500 Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt,klasa IIA reguła 7 tex 15 op 1300 Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 10 cm x 10 cm x 100 szt,klasa IIA reguła 7 tex 15 op 2500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony z gazy 20 nitkowej o wymiarach 24x24 cm, kula średnicy 30 mm niejałowe szt 20000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 5 cm x 7,2 szt 7000 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 6 cm x 10 cm szt 6100 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 8 cm x 10 cm szt 7000 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 8 cm x 15 cm szt 6000 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 8 cm x 20 cm szt 2500 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 10 cm x 20 cm szt 4000 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 25 cm x 10 cm szt 4000 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 35 cm x 10 cm szt 2500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster na włókninie hypoalergiczny, perforowany na całej powierzchni, wodoodporny z klejem akrylowym szer 5 cm długość 9,14 szt 1000 Plaster na włókninie hypoalergiczny, perforowany na całej powierzchni, wodoodporny z klejem akrylowym szer 2,5 cm długość 9,14 szt 3000 Plaster na tkaninie bawełnianej z klejem akrylowym szer 5 cm długość 9,14 szt 600 Plaster na tkaninie bawełnianej z klejem akrylowym szer 2,5 cm długość 9,14 szt 1500 Plaster przezroczysty perforowany na folii hypoalergiczny szer.2,5 cm długość 5 m szt 300 Plaster na elastycznej tkaninie, hypoalergiczny, rozciągliwy z papierem wyścielającym 20 cm x 10 m szt 10 Plaster z opatrunkiem na tkaninie szer. 6 cm mb 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć obwodowych z wcięciem, ramką i metką 7cm x 9 cm szt 30000 Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć z ramką 10cm x 12 cm szt 1500 Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć obwodowych z wcięciem, ramką i metką 5cm x 5,7 cm szt 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na ramię i nogę dziecka, w stanie nierozciągniętym szer. 2 cm, dł.25 m zawartość bawełny min. 50% op 20 Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków w stanie nierozciągniętym szer. 3 cm dł.25 m zawartość bawełny min. 50% op 20 Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na tułów dziecka, głowę, udo, pachę w stanie nierozciągniętym szer. 5 cm dł.25 m zawartość bawełny min. 50% op 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe jałowe, sterylizowane parą wodną, białe, niepylące, 4 warstwy, 40g/m2 o wysokiej chłonności 10cm x 10cm pakowane po 10 szt w bezpyłowo otwieranych opakowaniach papierowych lub folia/papier op 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana 8 warstwowa z podwijanymi brzegami, w rolkach, jałowa szer. 0,5 cm dł.2m szt 100 Gaza bawełniana 8 warstwowa z podwijanymi brzegami, w rolkach, jałowa szer. 2 cm dł.2m szt 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny do hemodializy (podłączenie-rozłączenie) Podłączenie: serweta 45x45cm; para rękawic latex pudrowane rozm. M lub S; 4kompresy z gazy 7,5x7,5cm; opatrunek samoprzylepny transparentny 6x7cm - 2 szt; podwójne przylepce z włókniny. Rozłączenie - para rękawic latex pudrowanych rozm. M lub S, rękawiczka diagnostyczna lateksowa , pudrowa rozm L, 4 kompresy z gazy 7,5x7,5cm, opatrunek samoprzylepny 7x5cm w ilości 2 szt. kpl 9000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia samoprzylepna IOBAN bakteriobójcza, jodowana, sterylizowana radiacyjnie, rozmiar 34 x 35-cm - przylepna szt 250 Folia samoprzylepna IOBAN bakteriobójcza, jodowana, sterylizowana radiacyjnie, rozmiar 56x60-cm - rozmiar przylepny szt 220.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna do zaopatrywania przepuklin brzusznych i pooperacyjnych techniką IPOM, rozm. 15 cm x 15 cm szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie chirurgiczne bluza + spodnie ( włóknina bawełnopodobna )- wykonane z miękkiej włókniny typu spungbond, bawełnopodobnej o gramaturze minimalnej 49 g / m2, antystatycznej, niepylącej, oddychającej; nić szwalnicza wykonana z poliestru, nap wykonany z plastyku - ubranie przeznaczone do stosowania przez personel medyczny w środowisku Bloku Operacyjnego - bluza - krótki rękaw, pod szyją wyposażona w nap, kieszeń na piersi oraz dwie kieszenie boczne na dole bluzy - spodnie - ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap - sposób zapakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru - kolor zielony lub niebieski w zależności od zapotrzebowania - dostępne w rozmiarach XS, S, M, L, XL, XXL, do swobodnego wyboru przez zamawiającego, gdzie wymiary (z zachowaniem tolerancji +- 5% ) dla bluz są następujące: XS - długość mierzona od najwyższego punktu na plecach: 69cm - szerokość w klatce piersiowej:48,5cm S - długość mierzona od najwyższego punktu na plecach: 71cm - szerokość w klatce piersiowej: 53,5cm, M - długość mierzona od najwyższego punktu na plecach: 73cm - szerokość w klatce piersiowej: 58,5cm, L - długość mierzona od najwyższego punktu na plecach: 75cm, szerokość w klatce piersiowej:63,5cm, XL - długość mierzona od najwyższego punktu na plecach: 77cm, szerokość w klatce piersiowej: 68,5cm, XXL - długość mierzona od najwyższego punktu na plecach: 79cm - szerokość w klatce piersiowej:73,5cm, Dla spodni są następujące: XS - długość nogawki mierzona od strony wewnętrznej spodni : 75cm - szerokość w pasie : 42 cm, S - długość nogawki mierzona od strony wewnętrznej spodni : 77cm - szerokość w pasie : 47 cm, M - długość nogawki mierzona od strony wewnętrznej spodni : 79cm - szerokość w pasie : 52 cm, L - długość nogawki mierzona od strony wewnętrznej spodni : 80cm - szerokość w pasie : 58 cm, XL - długość nogawki mierzona od strony wewnętrznej spodni : 82cm - szerokość w pasie : 63 cm, XXL - długość nogawki mierzona od strony wewnętrznej spodni : 83,5cm - szerokość w pasie : 68 cm szt 7000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ewakuator laparoskopowy, poj. 200 ml, szt 150 Ewakuator laparoskopowy, poj. 410 ml, szt 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta niesterylna w rozm. 90x160cm, fizelinowa, nieprzemakalna, gramatura 40g/m2 szt 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy seton gazowy z podwiniętymi brzegami, z gazy 17 nitkowej, 4 warstwy, roz. 5cm x3m. Seton zapakowany jest w torebkę papierowo-foliową. Posiada etykietę centralną z dwiema samoprzylepnymi metkami do dokumentacji medycznej z nr LOT, datą ważności, nazwą wytwórcy. Klasa 2a reg7 szt 500 Jałowy kompres gazowy 17N 16W z nitką RTG, roz. 30x10cm a 1szt. Zapakowany w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta.Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. szt 600 Jałowe kompresy gazowe 17N 24W z RTG, Roz. 10x20cm a 5szt. Zapakowane w opakowanie typu miękki blister. op 1000 Jałowa opaska elastyczna 15cmx5m a 1szt. Zapakowana w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. szt 600 Jałowa opaska dziana 15cmx4m a 1szt. Zapakowana w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. szt 500 Jałowe oznaczniki chirurgiczne (kolor czerwony, niebieski, żółty, biały)o szer.2mm dł 850mm, a 10szt op 8 Jałowe oznaczniki chirurgiczne (kolor czerwony, niebieski, żółty, biały) o szer. 4mm dł 850mm, a 10szt op 20 Jałowe kompresy gazowe 17 N, 16W z RTG,Roz.10x10cm a 10szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej. op 3000 Jałowe kompresy gazowe 17N, 16W z RTG,Roz.10x10cm a 20szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. op 2000 Jałowe kompresy gazowe 17N, 16W z RTG, Roz. 10x10cm a 30szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej. op 1800 Jałowe kompresy gazowe 17N, 16W z RTG, Roz. 10x10cm a 50szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. op 500 Opatrunek włókninowy, mikroporowaty, elastyczny, jałowy, owalny, z centralnie umieszczonym wkładem chłonnym powleczonym siateczką zapobiegającą przywieraniu do rany, klej akrylowy, 6,5cmx 9,5cm x50 szt. op 1 Jałowe serwety gazowe 17N 4W z RTG +tasiemka, Roz. 45x70cm a 1szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. szt 2000 Jałowe tupfery kule 17N z nitka RTG 20x20cm a 10szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5 . Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. op 1200 Jałowe tupfery kule 17N z nitką RTG, 20x20cm a 20szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. op 1000 Jałowe tupfery kule 17N z nitką RTG, 20x20cm a 30szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, terylizowany w parze wodnej. op 700 Jałowe tupfery kule 17N z nitka RTG, 20x20cm a 3szt zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. op 500 Jałowe tupfery fasolki 17N z RTG 9,5x9,5cm a 10 szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl 2a Reg 7, sterylizowany w parze wodnej. op 1000 Jałowy podkład podgipsowy, syntetyczny, roz. 10cm a 1szt szt 300 Jałowy podkład podgipsowy, syntetyczny, roz.15cm a 1szt szt 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny do usuwania szwów zawierający: 6 tupferów 20x20mm, 2 rękawiczki lateksowe bezpudrowe rozm. M, Penseta anatomiczna metalowa wielkości 10-12cm, Nożyczki metalowe wielkości 10-12cm, 2 naklejki samoprzylepne dołączane do dokumentacji pacjenta zawierające nr LOT, REF, oznaczeniem producenta i sterylność materiału szt 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy ładunek do automatycznego staplera endoskopowego o długości linii szwu 60mmo 3 podwójnych rzędach zszywek, posiadającego dwie dźwignie - zamykającą i spustową, o długości ramienia 34cm. Ładunki z wysokością zszywek po zamknięciu 1,0mm; 1,5mm;1,8mm; 2,0mm;2,3mm - Każdorazowo określony rodzaj przy zamówieniu. szt 20 Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego prostego przeznaczonego do ładunków wykonujących, zespolenie o długości 60mm, posiadającego dwie dźwignie - zamykającą i spustową. Długość ramienia 60mm. szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry użytkowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego prostego przeznaczonego do ładunków wykonujących, zespolenie o długości 60mm, posiadającego dwie dźwignie - zamykającą i spustową. Długość ramienia 60mm. szt 10 Uniwersalny ładunek dający po zamknięciu zszywkę wysokości 1,5mm; 1,8mm; 2,0mm ze sterylnym nożem posiadającym dwie potrójne linie zszywek, w systemie zamknięcia przestrzennego zszywki do staplera liniowego o długości linii zszywek 60mm. szt 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry uzytkowe - 10
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Wdrożenie Starachowickiej Karty Miejskiej - karty lojalnościowej wraz z utrzymaniem, (...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
- Zakup i dostawy artykułów ogólnomedycznych
- Dostawa środków kontrastowych oraz elementów wymiennych do strzykawki automatycznej dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.