Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Hajnówka: WYKONANIE PROJEKTU MODERNIZACJI OŚWIETLENIA DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE MIASTA HAJNÓWKA
Numer ogłoszenia: 398074 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU MODERNIZACJI OŚWIETLENIA DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH NA TERENIE MIASTA HAJNÓWKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia obejmującego: 1. Szczegółową inwentaryzację, oświetlenia dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie miasta Hajnówka w zakresie podlegającym remontowi, określając: - ilość opraw (szacunkowa ilość starych opraw - 650 szt.) - stan opraw, - moc pobieraną przez istniejące oprawy, - odległości między słupami, - wysokość zawieszenia opraw, - parametry ustawienia opraw, - geometrię dróg (określenie rodzaju nawierzchni, szerokości dróg, ich otoczenia, itp). 2. Projekt modernizacji oświetlenia należy sporządzić w oparciu o dostępne programy komputerowe producentów krajowych i zagranicznych i powinien zawierać: - określenie kategorii oświetleniowych dla każdej drogi, - minimalne dopuszczalne wymagania parametrów oświetlenia jezdni dla danej kategorii oświetleniowej, - rodzaj i moc zastosowanych opraw, - kąt zawieszenia opraw, - wysokość zawieszenia, - rodzaje wysięgników, - rozkład natężenia oświetlenia, - rozkład luminancji. 3. Określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego przed remontem: - wyliczenie w oparciu o dane uzyskane z inwentaryzacji i stosowaną taryfę, obecnych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego, stanowiących element wyjściowy do dalszej analizy ekonomicznej. 4. Określenie kosztów wykonania remontu oświetlenia: - wykonanie kosztorysu inwestorskiego określającego koszt wykonania inwestycji, ceny, typy, ilości i moce zastosowanych opraw, - ceny, rodzaje i ilości wysięgników, przewodów zabezpieczeń, - określenie zgodnie z obowiązującymi normami kosztu robocizny, pracy sprzętu, itp. 5. Analiza ekonomiczna: - określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego po remoncie i obliczenie w oparciu o wykonany projekt oświetleniowy i obowiązującą taryfę, kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego po remoncie, - analiza możliwości sfinansowania kosztów remontu z oszczędności w zużyciu energii elektrycznej oraz kosztów konserwacji, - wyliczenie na podstawie danych o kosztach eksploatacji przed i po remoncie oraz oszczędności uzyskanych z obniżenia mocy systemu, - przykładowy harmonogram spłat inwestycji z oszczędności rocznych w zużyciu energii elektrycznej i kosztów konserwacji. 6. Sporządzenie wytycznych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawierających: - precyzyjny opis zadania, - punktacja oceny ofert, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - instrukcję wykonania zadania dla oferenta, - warunki dla oferty równoważnej, - przedmiar robót, - niezbędne załączniki, - wzór umowy na wykonanie zadania, 7. Wyliczenie efektu ekologicznego zadania, stanowiącego podstawę wniosku o uzyskanie dotacji Unijnych bądź pożyczki z WFOŚ wraz z wypełnieniem wniosku (załącznik C - Ochrona powietrza). 8. Obsługę procesu przetargowego (odpowiedzi na pytania, reprezentacja gminy w odwołaniach i arbitrażach, współpraca w ocenie ofert)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNI-ESCO Jarosław Rejlich, ul. Toruńska 78 m 3, 03-226 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23500,00
Oferta z najniższą ceną: 23500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może zastosować tryb zapytania o cenę gdy wartość zamówienia nie przekracza 14 tys. euro, a usługi objęte zamówieniem są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę - art. 72 ust. 2.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa cysterny asenizacyjnej
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2025 r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SP ZOZ| w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Bieżąca obsługa i konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin
- "Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.