To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Warszawa: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 398120 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283794 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 59 79 290, 59 79 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestawienie części zamówienia: Część I UMWM Biurko pracownicze 11 Biurko pomocnicze z kontenerem 21 Kontener 41 Krzesło pracownicze 86 Szafa aktowa 75 Nadstawka na szafę aktową 27 Krzesło konferencyjne 30 Krzesło konferencyjne II 25 Wieszak ubraniowy 5 Biurko pracownicze 1 Biurko pracownicze II 1 Biurko pomocnicze 1 Kontener 6 Krzesło pracownicze 5 Szafa aktowa 4 Szafa aktowa II 3 Szafa garderobiana 3 Szafa aktowa z drzwiami przesuwnymi 3 Szafa aktowa regał 3 Stolik okrągły 3 Krzesło konferencyjne 6 Klucz serwisowy 1 Wkładki do zamków 20 Chłodziarka 3 Kuchenka mikrofalowa 3 Część II Program RPO Biurko pracownicze 4 Kontener 3 Krzesło pracownicze 2 Szafa aktowa 3 Szafa aktowa II 1 Wieszak ubraniowy 1 Część III Program POKL Kontener 1 Krzesło pracownicze 3 Szafa aktowa 1 Część IV Program PROW Kontener 4 Krzesło pracownicze 9 Szafa aktowa 7 Część V Program PO RYBY Biurko pracownicze 2 Szafa aktowa 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach RPO , PO KL, PROW, PO RYBY.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POZMEBEL, MATEUSZ GARWOLIŃSKI SP.J., UL. STAROŁĘCKA 18, 61-361 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137052,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162898,74
Oferta z najniższą ceną: 127925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 213173,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
- POZMEBEL, MATEUSZ GAWROŃSKI SP.J., UL.STAROŁĘCKA 18, 61-361 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6817,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7794,51
Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10552,17
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PHPU ARKOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PHPU ARKOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PHPU ARKOL SP. ZO.O., UL. WOLNOŚĆ 2, 01-018 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1933,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2324,70
Oferta z najniższą ceną: 2092,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2797,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POZMEBEL, MATEUSZ GARWOLIŃSKI SP.J., UL. STAROŁĘCKA 18, 61-361 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8607,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10327,08
Oferta z najniższą ceną: 8093,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12409,47
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PHPU ARKOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PHPU ARKOL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PHPU ARKOL SP. ZO.O., UL. WOLNOŚĆ 2, 01-018 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2829,00
Oferta z najniższą ceną: 1454,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3574,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego dla 26 WOG oraz sprzętu AGD
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.