eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy wkładów drukujących DZP/38/382-8/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy wkładów drukujących DZP/38/382-8/11
Numer ogłoszenia: 39813 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wkładów drukujących DZP/38/382-8/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wkładów drukujących do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy zaoferowany przez Wykonawcę był zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowy, pełnowartościowy, nieregenerowany i nierefabrykowany, wolny od wad technicznych, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów oraz, że będzie dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający wymaga zaoferowania wkładu o największej wydajności, w przypadku, gdy do danego urządzenia pasuje kilka wersji wkładu. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych (zamienników) wkładów drukujących jedynie takich, które spełniać będą następujące wymogi: a) są kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia; b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne; c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt; d) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii,wydruków) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonera winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami). W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Po zainstalowaniu tonera w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komentarze. Zamawiający niezależnie od ww. wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty. Okres ważności przedmiotu zamówienia ma obejmować, minimum rok 2011 i 2012. Uwaga: okres ważności dotyczy informacji producenta do kiedy należy zużyć wkład drukujący, by zapewnić prawidłową jakość wydruku. Przedmiot umowy będzie posiadał minimum 12 - miesięczną gwarancję producenta. Czas obowiązywania gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas reakcji wykonawcy na reklamację składaną w okresie trwania gwarancji przez Zamawiającego: 36 godzin - odbiór reklamowanego towaru oraz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego przedmiotu umowy niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) tj. np. powoduje zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub całości arkusza, powoduje zanieczyszczenie urządzeń, występuje niewłaściwe odwzorowanie kolorów, urządzenie nie rozpoznaje materiału. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczony przedmiot umowy, którego żądanie dotyczy, wymieni na przedmiot spełniający wymagania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu przedmiotu umowy (z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego), który został uznany jako podlegający reklamacji. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Każdorazowo odbioru przedmiotu umowy dokona przedstawiciel Zamawiającego, tj. pracownik sekcji informatyki. Przy odbiorze przedmiotu umowy przez Zamawiającego Wykonawca sporządzi protokół przekazania przedmiotu umowy zawierający również wszelkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakosciowego dostawy w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych, licząc od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego przedmiotu umowy lub niezgodności ze złożoną ofertą z dnia dd,mm,rr (np. wkłady drukujące będą wykonywać rażąco mniejszą liczbę wydruków lub będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadały oryginalnych zabezpieczeń producenta), Zamawiający może: a) zwrócić całą dostawę, jednocześnie odmawiając zapłaty, b) żądać natychmiastowej wymiany tych wkładów drukujących na oryginalne pochodzące od producenta urządzenia, c) odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy - w przypadku dwukrotnego powtórzenia się takich sytuacji. Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zmawiającego do odbioru na własny koszt zużytych wkładów drukujących zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251). Odbiór tych wkładów od Zamawiającego Wykonawca potwierdza protokołem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości,wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet,pakiety, na który,które składa ofertę. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 4 dostawy towarów będących przedmiotem zamówienia o łącznej wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według Załącznika nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy wykazane w Załączniku nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu: ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy) i taśm do urządzeń igłowych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych (tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych); b) oświadczenie dotyczące zaproponowanych wkładów drukujących - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty (tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - według Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz oferty - według Załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia/ pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: a) dokonania przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu. b) zmiany asortymentu, o ile w trakcie realizacji umowy, Zmawiający dokona zakupu urządzenia drukującego wymagającego asortymentu nie wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT; b) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - XI piętro, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - XI piętro, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkłady drukujące do urządzeń laserowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkłady drukujace do urządzeń igłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkąłdy drukujace do urządzen atramentowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.