To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 39818 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11897 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny, ul.Szaserów 128, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje : bloczki samoprzylepne - 2300 szt; bloki biurowe A-4 i A-5 - 450 szt; cienkopisy - 150kpl. + 800 szt : deski teczki z klipem - 420szt; długopisy- 4 000 szt; długopisy żelowe-2500szt; długopisy z mechanizmem chowania wkładu - 500 szt; dziurkacze - 165 szt; farby plakatowe i akwarelowe - 45szt;flamastry 1100 -szt; foliopisy-3500 szt; grafity ołówkowe- 350 opak; gumki biurowe - 400 szt ; indeksy samoprylepne 120 opak. ; kleje - 1 800 szt.; klipsy spinacze do papieru 320 opak; koperty brązowe - 4 200 szt.; koperty białe z paskiem 60 000szt.; koperty ochronne 1 300 szt; korektory 1800szt.; kostki papierowe 1 500 szt.; koszulki na dokumenty 115 000 szt.; kredki 60 opak.; linijki 280 szt; markery 3200 szt.; nożyczki 300 szt. ofertówki 7 200 szt.; ołówki automatyczne 250 szt.; ołówki drewniane 1 000 szt.; papier kolorowy 40 opak.; papier samoprzylepny 30 opak.; pędzelki 360 szt.; pinezki 190 opak.; pisaki kreślarskie 240 szt.; plastelina 90 opak.; podkłady na biurko 250 szt.; poduszki do stempli 150 szt.; półki na dokumenty A-4-300 szt. ; przyborniki wielofunkcyjne 50 szt.; przekładki indeksowe 300 opak.; pudła archiwizacyjne- 420szt.; rozszywacze - 200 szt.; segregatory 3070szt.; skoroszyty 3100 szt; skorowidze 250 szt.; spinacze 2825 opak; taśmy samoprzylepne - 1350szt ; teczki do podpisu 20 szst.; teczka kartonowa - 4800 szt.; teczka plastikowa - 1000szt.; temperówki 200szt.; zakreślacze 600 szt; zeszyty - 2740 szt.; zszywacze 315szt.; zszywki - 5340 opak..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97232.96 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ledax Sp.zo.o, ul. Jana Kazimierza 46/54, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 97232.96
- Oferta z najniższą ceną: 97232.96 oferta z najwyższą ceną: 111792.29
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.