Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 39820 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Jarocin: Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarocinie, krajowy numer identyfikacyjny
334088300000, ul.
ul. Wrocławska
39,
63200
Jarocin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 470 160, faks
627 470 161, e-mail
mgopsjarocin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mgopsjarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): NIE DOTYCZY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MGOPS.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj zamawianych produktów (towaru) oraz ich przewidywana ilość określone zostały w załączniku nr 1 do formularza "Oferta" - formularzu cenowo - ofertowym stanowiącym integralną część oferty Wykonawcy. Ze względu na szczególny charakter dostaw jakimi są dostawy żywności (artykuły spożywcze) podane przez Zamawiającego ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista liczba dostawy towarów może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia dostawy towarów. Okoliczność ta nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Ilości towarów podane w załączniku nr 1 do formularza "Oferta" (formularz cenowo - ofertowy) to ilości szacowane. W zależności od potrzeb Zamawiającego faktyczna ilość zamówienia w ciągu trwania umowy może być mniejsza lub większa. Wykonawca dostarcza do magazynu Zamawiającego zamówione produkty każdorazowo własnym transportem dostosowanym do przewozu żywności na swój koszt i ryzyko oraz zapewnia rozładunek towaru. Wszystkie artykuły muszą być dostarczane świeże, bez uszkodzeń mechanicznych, dobrej jakości i z aktualnym terminem przydatności do spożycia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiednią jakość dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełny asortyment wymieniony w formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 1 do formularza "Oferta"). Wykonawca składa ofertę na wszystkie produkty wymienione w formularzu cenowo - ofertowym (zał. nr 1A do SIWZ). Wszystkie produkty muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 594). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wymagania w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1). Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85925.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 73066.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Przebudowa budynku szkoły w Potarzycy wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- Przebudowa budynku głównego Szpitala Powiatowego w Jarocinie- II piętro na potrzeby funkcjonowania Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.