Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Biała Podlaska: Dostawa fabrycznie nowego: sprzętu multimedialnego, komputerowego, oprogramowania komputerowego, materiałów edukacyjnych i biurowych
do projektu: Szkoła większych szans.
Numer ogłoszenia: 398254 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: IV Liceum Ogólnokształcące , ul. Akademicka 8, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 341 67 81, faks 83 343 50 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: staszicbiala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego: sprzętu multimedialnego, komputerowego, oprogramowania komputerowego, materiałów edukacyjnych i biurowych do projektu: Szkoła większych szans..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego: sprzętu multimedialnego, komputerowego, oprogramowania komputerowego, materiałów edukacyjnych i biurowych do projektu: Szkoła większych szans. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Opis w załacznikach do poszczególnych części zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 38.65.16.00-9, 38.65.10.00-3, 22.11.10.00-1, 39.16.21.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty.( przy składaniu przez wykonawców oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument), 2.pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3.formularze cenowe. 4. specyfikacje techniczne do części 1 i części 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu, pod następującymi warunkami: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu: 1.1.działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki generalne i lokalne); 1.2wystąpienie okoliczności których zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2.zmiana ceny w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: staszicbiala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IV Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica , ul. Akademicka 8, 21-500 Biała
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 15:00, miejsce: IV Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica , ul. Akademicka 8, 21-500 Biała sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Szkoła większych szans - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tablica interaktywna szt 1 2.Laptop z systemem operacyjnym szt. 3 3.Projektor multimedialny szt. 2 4.Ekran projekcyjny szt. 2 5.Oprogramowanie biurowe i antywirusowe zestaw 3 6.Głośniki do laptopa szt 1 7.Kserokopiarka szt. 1 8.Toner do ww. kserokopiarki szt 9 9.Oprogramowanie do tablicy interaktywnej język angielski zestaw 1 10.Oprogramowanie multimedialne fizyka zestaw 1 11.Oprogramowanie do tablicy interaktywnej matematyka zestaw 1 12.Zakup licencji do pokazywania filmów szt. 1 13.Program komputerowy do chemii 1 szt szt 1 14.Oprogramowanie multimedialne biologia zestaw 1 15.Drukarka kolorowa szt 1 16.Toner do ww. drukarki - oryginalny szt 2 17.Skaner szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-0, 48.19.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mikroskop z kamerą szt 1 2.Zestaw preparatów mikroskopowych zestaw 1 3.Zestaw do wykrywania DNA zestaw 1 4.Zestaw odczynników i sprzętu laboratoryjnego zestaw 15 5.Kalkulator prosty szt 60 6.Cyrkiel tablicowy szt 1 7.Komplet przyborów magnetycznych zestaw 1 8.Plansze do rysowania wykresów zestaw 1 9.Plansze edukacyjne zestaw 1 10.Elektrometr Browna szt 1 11.Model silnika dwusuwowego szt. 1 12.Model silnika czterosuwowego szt 1 13.Zasilacz prądu stałego i zmiennego szt 1 14.Kalkulator programowalny szt 1 15.Uniwersalny miernik elektroniczny prądu stałego i zmiennego szt 1 16.Silnik cieplny Sterlinga szt 1 17.Oscyloskop elektroniczny analogowy liczba kanałów 1 10MHz szt 1 18.Waga szkolna elektroniczna szt 1 19.Wskaźnik laserowy czerwony szt 1 20.Wskaźnik laserowy zielony szt 1 21.Termometr bezdotykowy szt 1 22.Aparat do badania prawa Boylea szt 1 23.Magnesy neodymowe zestaw 1 24.Plansze językowe z j. francuskiego zestaw 1 25.Gry planszowe w j. francuskim zestaw 1 26.PhotoCartes - karty do nauki j.francuskiego zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa filmów i audiobooków edukacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nagrania audio z j. francuskiego zestaw 1 2.Audiobooki w j. francuskim szt. 3 3.Filmy w j. francuskim zestaw 1 4.Filmy DVD - koło filmowe zestaw 1 5.Filmy o sztuce zestaw 1 6.Filmy z doświadczeniami chemicznymi szt 5 7.Nagrania lektur szt. 10 8.Filmy edukacyjne Biologia szt 6 9.Multimedia dla aktorów (filmy DVD z przedstawieniami teatralnymi) szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa podręczników i materiałów dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw dla aktora zestaw 15 2.Podręczniki do nauki języka niemieckiego szt. 12 3. Zestaw testów d matury z angielskiego szt. 16 4. Repetytoriumdo matury z angielskiego szt. 40 5.Słowniki z j. angielskiego szt 16 6.Repetytorium do matury z j. angielskiego - poziom podstawowy szt 28 7.Repetytorium do matury z j.angielskiego - poziom rozszerzony szt. 42 8.Słowniki z j.angielskiego szt 14 9.Zestawy testów maturalnych szt 41 10.Podręczniki do kultury Wielkiej Brytanii szt 15 11.Podręczniki do kultury USA szt. 15 12.Zbiory zadań maturalnych - podstawowe- matematyka szt 60 13.Zbiory zadań maturalnych - rozszerzone- matematyka szt 44 14.Arkusze maturalne z rozszerzeniem-matematyka szt 60 15.Repetytorium do matury szt 12 16.Zestaw dla ucznia - j.polski zestaw 12 17.Podręczniki do j. rosyjskiego zestaw 15 18.Zbiory zadań z fizyki szt 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.11.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów na scenografię i kostiumów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały na scenografię i kostiumy zestaw 1 w zestawie: 1. maski białe Robot - 16 szt. 2. peruki męskie- 4 sztuki (Peruka MNICH, Peruka DEVIL PUNKY, Peruka MUSZKIETER czarna, Peruka SĄDOWNIK) 3. peruki damskie-4 sztuki(Peruka GLAMOUR brązowa, Peruka SUPERSTAR blond, Peruka SYRENA czerwono-czarna-ł Peruka BABE czarna) 4. Czarny materiał poliester -podszewka -30m 5. Czerwony materiał poliester 10m 6. Biały materiał poliester- 20m 7. Wąsy- Wąsy BOBBIE czarne , Zarost muszkietera, Broda pirata czarna, Zarost diabelski - czarny 8. maska czarny kot- 9. maska dominacja czarna- 10. rękawiczki białe - 2 pary 11.rękawiczki wiedźmy 12. rękawice długie czarne 13. Rękawiczki aksamitne - bordowe 14. dmuchany duży brzuch 15. krew w kapsułkach-2 zestawy po 10 kapsułek 16. sztylet z chowającym się ostrzem 17.trójząb diabelski brokatowy 18. Łańcuchy skazańca 19. zestaw anioła : skrzydła i aureola 20. taśma klejąca dwustronna 21. Kartony- 5 arkuszy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tablica obrotowa biała magnetyczna szt 1 2.Mazaki do tablicy zestaw 1 3.Magnesy do tablicy zestaw 1 4. Papier do ksero A4 ryz 70 5.Tablica Flipchart szt 1 6.Papier do Flipchartu (bloki) szt 20 7.Zestaw narzędzi do rysowania zestaw 15 8.Zestaw przyborów do rysowania zestaw 1 9.Artykuły papiernicze do rysunku i kaligrafii zestaw 1 10.Zestaw farb akrylowych Phoenix lub równoważne (12 kolorów) 12 ml zestaw 1 11.Zestaw farb akwarelowych Phoenix lub równoważne(12 kolorów) 12 ml zestaw 1 12.Blok akwarelowy Daler Rowney lub równoważny 300g, 12 ark, 40.6x30.5 cm zestaw 8 13.Podobrazie szt 1 14.Blejtram szt 15 15.Pastele suche Koh-i-Noor lub równoważne zestaw 36 kolorów(jako kpl) szt 5 16.Płyn maskujący (lateks naturalny)150 ml szt 15 17.Fiksatywa szt 15 18.Gumy -chlebowe- szt 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, PINB w Białej Podlaskiej oraz PCPR w Białej Podlaskiej
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- Dostawa aparatu do kriochirurgii, urządzenia do wytwarzania i utrzymywania bezkrwawego pola operacyjnego, barwiarki natryskowej, w podziale na 3 części
- Dostawa ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa wyrobów do operacji zatok do wiertarki MR8 i do Shavera M5 firmy Medtronic oraz posiadanych przez Zamawiającego optyk, narzędzi ginekologicznych, (...), w podziale na 6 części
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.