Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Poznań: Dostarczenie, instalacja i obsługa systemu STAR firmy Mojix w Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 39825 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, instalacja i obsługa systemu STAR firmy Mojix w Leroy Merlin Polska Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja testów zastosowania technologii STAR firmy Mojix do identyfikacji oraz lokalizacji towarów w procesie przyjęcia do wskazanego sklepu sieci Leroy Merlin we Wrocławiu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostarczenie, instalacja i obsługa systemu STAR firmy Mojix
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HADATAP SP. Z O.O., MŁYNARSKA 7, 01-205 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 178350,00
Oferta z najniższą ceną: 178350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178350,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawcą systemu może być tylko i wyłącznie firma Hadatap, gdyż posiada status Partnera firmy Mojix (producenta systemu STAR) i jest jej wyłącznym przedstawicielem na rynku krajowym (co wynika z zapisów umowy pomiędzy firmą Mojix i Hadatap). W efekcie czego, żaden innym partner firmy Mojix w Europie i na świecie nie może zaoferować swoich usług na terenie Polski. Jednocześnie należy zauważyć iż obecnie na świecie nie ma alternatywnych rozwiązań
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego"
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla przedstawicieli kadry instytucji regionalnego systemu polityki społecznej
- AD/ZP/45/25 Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa benzyny 98 Pb do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Dostawa produktu leczniczego - Farycymabum w ramach programu lekowego B.70
- Remont sanitariatów i schodów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.