Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Czarna Dąbrówka: Zamówienie uzupełniajace na zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie
Numer ogłoszenia: 39831 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 59 8112 528, faks 59 8212 528.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ADMINISTRACJA SAMORZĄDOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniajace na zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniajace do przetargu nieograniczonym opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia 493290-2013, data publikacji 29.11.2013 r. ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w B.Z.P. Nr 7978 w dniu 08.01.2014 na realizację usługi pod nazwą zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie i obejmuje sukcesywną dostawę:1.Dżem truskawkowy op. 280g szt. 10 szt. 10 (Zawartość owoców min 40g/100g dżemu); 2.Cukier waniliowy op. 32g szt. 20; 3. Syrop zagęszczony malinowy op. 420ml szt. 30; 4. Kompot truskawkowy op. 0,9l szt. 5; 5. Galaretki truskawkowa op. 75g szt. 20; 6. Galaretki wiśniowa op. 75g szt. 20; 7. Galaretki pomarańczowa op. 75g szt. 20; 8. Kisiel wiśniowy op. 40g szt. 20; 9. Kisiel malinowy op. 40g szt. 20; 10. Kisiel cytrynowy op. 40g szt. 20; 11. Warzywa (mieszane) mrożone 400g szt. 40; 12. Kalafior mrożony 450 g szt. 84; 13. Filet mrożony z mintaja kg 60; 14. Pierogi z owocami 0,5 kg szt. 50; 15. Pierogi ruskie 0,5 kg szt. 50; 16. Wafle czekoladowe typu Grześki szt. 200; 17. Czekolada op. 100g szt. 100 (Zaw. Masy kakaowej min. 28%);.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.24.17.00 - Paluszki rybne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Art. Spozywcze AGAWA, ul. Gdańsk 36, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2123,29
Oferta z najniższą ceną: 2123,29 / Oferta z najwyższą ceną: 2123,29
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia uzupełniajacego udzielono Wykonawcy wybranemu w przetargu nieograniczonym opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia 493290-2013, data publikacji 29.11.2013 r. ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w B.Z.P. nr 7978 w dniu 08.01.2014 r. na realizację usługi pod nazwą Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.