Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 398374 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, z podziałem na 40 pakietów: Pakiet 1 Cewniki do podawania tlenu;Pakiet 2 - Cewniki urologiczne, cewniki Thorax, zgłębniki żołądkowe ;Pakiet 3 Cewniki do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych ;Pakiet 4 Cewniki do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych z zagiętą końcówką, do lewego oskrzela ; Pakiet 5 - Przyrząd Flocare;Pakiet 6 - Wkłady do strzykawek automatycznych;Pakiet 7 - Strzykawki jednorazowe; Pakiet 8 - Igły; Pakiet 9 - Igła do nakłuć lędźwiowych ;Pakiet 10 - Kaniule do wlewów dożylnych ; Pakiet 11 -Kaniule do tętnic;Pakiet 12 - Wkłucia centralne ;Pakiet 13 -Wkłucia centralne;Pakiet 14 - Dren z trokarem- standardowy ;Pakiet 15 - Dren z trokarem- twardy; Pakiet 16 - Zestaw drenażowy ;Pakiet 17 - Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych ; Pakiet 18 - Przyrząd do aspiracji z butelek w przygotowaniu leków cytotoksycznych ;Pakiet 19 -Przyrządy do przetaczań płynów infuzyjnych i krwi ;Pakiet 20 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych, kraniki trójdrożne ;Pakiet 21- Przedłużacze do pomp infuzyjnych produkcji YAVO ;Pakiet 22 -Folia chirurgiczna; Pakiet 23 - Pokrowce na przewody ;Pakiet 24 - Staplery liniowe oskrzelowe, ładunki ;Pakiet 25 - Endostaplery ;Pakiet 26 - Ostrza chirurgiczne ; Pakiet 27 - Końcówka do odsysania pola operacyjnego ; Pakiet 28- Rurki intubacyjne zbrojone, niezbrojone,prowadnice ;Pakiet 29 - Rurki usto-gardłowe ; Pakiet 30 - Rurki tracheostomijne i łączniki do rurek tracheostomijnych; Pakiet 31 - Rurki dooskrzelowe dwukanałowe i zestaw złączy;Pakiet 32 - Rurki dooskrzelowe jednokanałowe;Pakiet 33 - Bronchoskopowe szczotki cytologiczne ;Pakiet 34 - Filtry ;Pakiet 35 - Rękawice chirurgiczne;Pakiet 36 - Rękawice do produkcji leków cytotoksycznych ;Pakiet 37 - Regulator przepływu dla infuzji grawitacyjnych;Pakiet 38 - Łączniki do drenów ;Pakiet 39 Przyrząd do aspiracji z butelek ;Pakiet 40 Aparaty do przetaczania do pompy TERRUMO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Kserokopia dokumentu - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. Nr 107 poz. 679), wymaganego dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej, w formie deklaracji zgodności CE i certyfikat zatwierdzenia systemu jakości produkcji wystawiony przez jednostkę notyfikowaną -WE. 2. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych jeśli wprowadzenie do obrotu nastąpiło po 01-05-2004. 3. Informacja od producenta odnośnie sprzętu sterylnego jednorazowego użytku, który nie został użyty a którego opakowanie zostało otwarte lub uszkodzone zawierająca szczegółowe dane o metodach ponownej sterylizacji - jeżeli dotyczy; w przeciwnym wypadku - oświadczenie Wykonawcy że nie dotyczy i nie jest wymagane. 4. Katalog lub folder lub opis przedmiotu oferowanego wyrobu ( tylko właściwa strona z wyraźnym zaznaczeniem wybranego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Przedmiocie zamówienia/ Formularz cenowy). 5. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Przedmiot zamówienia/ Formularz cenowy. 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące na tę część zamówienia, której wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom ( zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp ) - załączyć w przypadku udziału podwykonawców. 4. Umowę spółki cywilnej - jeżeli dotyczy. 5. Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera), w myśl art. 23 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy. 6. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) wskutek zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto towaru - dopuszczalna jest zmiana od dnia wejścia w życie wynagrodzenie brutto towaru odpowiednio do zmiany podatku VAT, wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian; 2) zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz,
( wejście F, parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego ul. Seminaryjna 1 w Bydgoszczy ( wejście A - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Endoskopii i Bloku Operacyjnego SP ZOZ w Hajnówce
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w SP ZOZ w Hajnówce.
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.