To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Człuchów: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Człuchowa w latach 2011 i 2012
Numer ogłoszenia: 39837 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15129 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Człuchowa w latach 2011 i 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Oczyszczanie systematyczne Powierzchnia chodników, placów, parkingów itp. wraz z częstotliwością ustalona w oparciu o załącznik nr 1: 329 517,87 m2 329 517,87 m2x 7,5 miesiąca = 2.471.384,02 m2/ rok Powierzchnia ulic ustalona w oparciu o załącznik nr 1: 515 498,1m2 515 498,1m2 x 7,5 miesiąca = 3.866.235,7 m2/ rok 2. Oczyszczanie ograniczone a) Mieszkaniówka - oczyszczanie cały rok 8 rbh x 2 osoby = 16 rbh Częstotliwość sprzątania 1 raz w tygodniu 16 rbh x 4 = 64 rbh w miesiącu 64 rbh/mieś x 12 miesięcy = 768 rbh/rok b) Miasto - okres sprzątania styczeń - 1 kwietnia i 15 listopad - 30 grudnia tj. 4,5 miesiąca - Centrum miasta 5 rbh x 2 osoby = 10 rbh Częstotliwość sprzątania 1 raz w tygodniu 10 rbh x 4 = 40 rbh w miesiącu - Śródmieście 6rbh x 2 osoby = 12 rbh Częstotliwość sprzątania 1 raz w tygodniu 12 rbh x 4 = 48 rbh w miesiącu - Obszar miejski 3 dni robocze x 2 osoby tj. 3x8=24 x 2= 48 rbh w miesiącu Razem miasto 40 rbh + 48 rbh + 48 rbh= 136 rbh/miesiąc 136 rbh/miesiąc x 4,5 miesiąca = 612 rbh/ rok Oczyszczanie ograniczone polega na zbieraniu odpadów, luźnych zanieczyszczeń z terenów określonych w załączniku nr 2 do umowy wg norm czasowych określonych powyżej. Koszt obejmuje również unieszkodliwianie zebranych odpadów. 3. Obsługa starego cmentarza Powierzchnia oczyszczania: 78 500 m2 Okres sprzątania: - od kwietnia do sierpnia 1 raz w miesiącu - tj. 5 miesięcy 78 500m2 x 5 miesięcy = 39 300 m2 - od września do 15 listopada 2 razy w miesiącu - tj. 2,5 miesiąca 78500m2 x 2 = 15 680 m2 x 2,5 miesiąca = 39 200m2 Powierzchnia z częstotliwością: 78 500 m2 Wywóz ze skrzyń na starym cmentarzu 20m3/ mieś x 10 miesięcy = 200 m3/ rok 4. Opróżnianie 230 koszy ulicznych - Okres letni tj. kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, - 7 miesięcy Opróżnianie odbywa się wg następującego schematu: 30 koszy codziennie 30 x 25 = 750 koszy x 7 miesięcy = 5250 sztuk/ sezon letni 200 koszy jeden raz w tygodniu - na telefoniczne zgłoszenie faktu zapełnienia 200sztuk x 4 = 800 koszy/ miesiąc 800 koszy/ miesiąc x x 7 miesięcy = 5600 sztuk/ sezon letni Razem w okresie letnim przyjmuje się 10 850 opróżnień koszy. - Okres zimowy tj. listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec tj. 5 miesięcy Przyjęto, że 130 koszy będzie opróżniane 1 raz w tygodniu 130 koszy x 4 = 520 sztuk / miesiąc 520 sztuk x 5 = 2600 szt./ rok zimą 100 koszy będzie opróżniane 2 razy w tygodniu tj. 8 razy/ miesiąc 100 x 8 = 800sztuk/tydzień 800szt x 5 miesięcy = 4000 sztuk/ rok zimą Razem w okresie zimowym przyjmuje się 6600 opróżnień koszy. Ogółem w roku przyjmuje się 17 450 opróżnień koszy. 5. Wywóz odpadów z pojemników 1100l i kontenerów kp 7. - Garaże na terenie miasta Częstotliwość wywozu - 3 razy w miesiącu 10 sztuk 1100l x 3razy = 30 sztuk/ miesiąc 30 szt. X 12 miesięcy = 360 sztuk/rok - Działki warzywnicze na gruntach gminy 2 kontenery kp7 Maksymalnie 3 wywozy na miesiąc - na zgłoszenie 3x 7 mieś. = 21 sztuk/ rok 6. Dzierżawa pojemników i kontenerów - Miasto 10 szt 1100l x 12 miesięcy 2 kp 7 x 7 miesięcy - Mieszkaniówka 110l - 36 szt.x12 miesięcy 240l -3 szt x 12 miesięcy 1100l - 20 szt. X 12 miesięcy Kp7- 1 szt 12 miesięcy 7. Mycie wiat przystankowych 16 sztuk - 2 razy w roku tj. na wiosnę i jesienią 16 x 2 = 32 sztuki/ rok 8. Czyszczenie słupów ogłoszeniowych 10 słupów - 4 razy w roku = 40 sztuk/rok 9. Mycie i dezynfekcja koszy ulicznych 230 koszy jeden raz w roku tj. maj - czerwiec 10. Oczyszczanie na żądanie ? powierzchni z zakresu oczyszczania bez częstotliwości - Chodniki 104 149,29 m2 : 2 = 52 074,6 m2 - Ulice 147n980,7 :2 = 73 990,35 m2 Chodniki 52 074,6 m2 x 3 = 156 223,8 m2 /rok Ulice 73 990,35 m2 x3 = 221 970,9 m2 /rok.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., ul. Sobieskiego 11, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185266,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 796758,38
Oferta z najniższą ceną: 796758,38 / Oferta z najwyższą ceną: 796758,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku biurowym Urzędu Miejskiego w Człuchowie, szalecie miejskim oraz budynku dworca
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie oraz w budynku Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Człuchowie
- Usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
więcej: Usługi transportu promowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.