Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Łódź: Dostawa artykułów promocyjnych i konferencyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/14/2012
Numer ogłoszenia: 39840 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych i konferencyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ZP/14/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa artykułów promocyjnych i konferencyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych szczegółowo w - załączniku nr 2.1-2.10 SIWZ ( w tym załączniki 2.8 - 2.10 do pobrania na stronie Zamawiającego w zakładce Dokumenty do pobrania) 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych i konferencyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach której dostarczane będą akcesoria: Pakiet I - artykuły promocyjne, tj. pendrive (100 szt.), długopis (1000 szt.), kubek (250 szt.), smycz (1000 szt.), podkładka z klipem (100 szt.) Pakiet II - sztormiak (100 szt.) Pakiet III - torba bawełniana (300 szt.), torba na ramię (100 szt.) Pakiet IV - bluza (71 szt.) Pakiet V - koszulki 6 kolorów (2000 szt.) Pakiet VI - torba konferencyjna (300 szt.) Pakiet VII - długopis metalowy (200 szt.), smycz (100 szt.), pendrive (50 szt.), kubki (50 szt.) Pakiet VIII - folder (700 szt.) Pakiet IX - pendrive (150 szt.) - Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych w ramach Pakietu VIII i IX na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Priorytet XIII. Działanie 13.1 Infrastruktura Szkolnictwa wyższego. Pakiet X - dostawa artykułów promocyjnych, tj. fartuchów damskich i męskich, na potrzeby Projektu Zawodowe Studia Podyplomowe w zakresie Analityki Medycznej dla pracujących kadr przedsiębiorstw współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zwane dalej produktami. 2. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego na podstawie zleceń obejmujących dostawę konkretnych produktów., w terminach wskazanych w załączniku nr 2.1-2.10 SIWZ 3. Materiały do wykonania zlecenia tj. logo oraz inne oznaczenia wymagane dla danego produktu, przekazane będą przez Zamawiającego w postaci elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Wykonanie graficznych wzorów, czyli projekt umieszczenia wymaganych oznaczeń na artykułach promocyjnych musi nastąpić w ciągu 2 dni od momentu przekazania Wykonawcy materiałów (pkt. 3) przez Zamawiającego. 5. Będzie ono podlegało konsultacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego (w ciągu 2 dni od otrzymania projektu). 6. Zaakceptowany przez Zamawiającego wzór stanowi podstawę do realizacji danego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane produkty posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana jest możliwa w razie zaistnienia po dacie zawarcia niniejszej umowy zdarzeń niezależnych od stron, niezawinionych przez strony, które uniemożliwiają prawidłowe i zgodne z umową wykonanie jej przedmiotu. W szczególności mogą to być zdarzenia o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań umownych. W takim przypadku strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4 w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4 w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych w ramach Pakietu VIII i IX na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Priorytet XIII. Działanie 13.1 Infrastruktura Szkolnictwa wyższego. Pakiet X - dostawa artykułów promocyjnych, tj. fartuchów damskich i męskich, na potrzeby Projektu Zawodowe Studia Podyplomowe w zakresie Analityki Medycznej dla pracujących kadr przedsiębiorstw współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pendrive - 100 szt., długopis 1000 szt., kubek 250 szt., smycz 1000 szt., podkładka z klipem 100 szt. - zgodnie z załącznikem nr 2.1 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sztormiak 100 szt. zgodnie załącznikiem nr 2.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torba bawełniana 300 szt., torba na ramię 100 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bluza 71 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulki 6 kolorów 2000 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.5 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI dostawa materiałów konferencyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torba konferencyjna 300 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.6 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długopis metalowy 200 szt., smycz 100 szt., pendrive 50 szt., kubki 50 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.7 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folder 700 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.8 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pendrive 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch damski 55 szt., fartuch męski 35 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2.10 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa digitalizacji najcenniejszych zbiorów Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Usługa przetwarzania danych z sekwencjonowania całogenomowego WGS od poziomu surowych plików FASTQ, w celu identyfikacji wrodzonych wariantów pojedynczych nukleotydów oraz wariantów strukturalnych.
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa znakowanych gadżetów i upominków na konferencję TransNav 2025.
- Zakup nagród, druk dyplomów, konfekcjonowanie i wysyłka nagród dla laureatów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Antysmogowej
- Dostawa artykułów promocyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.