Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Brzeziny: Wykonanie map do celów prawnych wraz z projektem podziału działek
Numer ogłoszenia: 398424 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie map do celów prawnych wraz z projektem podziału działek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z projektem podziału działki nr 2219 o pow. 582 m2, położonej w obrębie 8 miasta Brzeziny, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzony ZD 2722. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia pasa drogowego dróg gminnych ul. Krakówek i ul. Słowackiego, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy . 2/ Wykonanie map do celów prawnych wraz z projektem podziału działek, położonych w obrębie 8 miasta Brzeziny, oznaczonych w ewidencji gruntów nr: a) 2220 o pow. 1097 m2, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzona księga wieczysta KW 11780. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia terenu od ogrodzenia do granicy z działką nr 2235/1. b) 2221 o pow. 1044 m2, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzona księga wieczysta KW 9479. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia terenu od ogrodzenia do granicy z działką nr 2235/1. 3/ Wykonanie map do celów prawnych wraz z projektem podziału następujących działek położonych w obrębie 8 miasta Brzeziny: a) części działki nr 2220 pozostałej po wydzieleniu terenu, o którym mowa w ust. 2 pkt a, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzona księga wieczysta KW 11780. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia terenu o pow. 56 m2, stanowiącego w ewidencji gruntów użytek droga - dr, zajętego pod drogę gminą - ul. Krakówek. b) części działki nr 2221 pozostałej po wydzieleniu terenu, o którym mowa w ust. 2 pkt b, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzona księga wieczysta KW 9479. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia terenu o pow. 68 m2, stanowiącego w ewidencji gruntów użytek droga - dr, zajętego pod drogę gminną - ul. Krakówek. c) 2223/1 o pow. 2043 m2, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzona księga wieczysta KW 18433. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia terenu o pow. 133 m2, stanowiącego w ewidencji gruntów użytek droga - dr, zajętego pod drogę gminną - ul. Krakówek. d) 2208 o pow. 809 m2, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach jest prowadzona księga wieczysta KW 3267. Podział ma być wykonany w celu wydzielenia terenu o pow. 3 m2, stanowiącego w ewidencji gruntów użytek droga -dr, zajętego pod drogę gminną -ul. Krakówek. 4/ Podział jest dokonywany z urzędu, stosownie do art. 97 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), w celu wydzielenia z działek określonych w ust. 1, 2 i 3 gruntów pod drogi publiczne gminne - ul. Krakówek i ul. Słowackiego. 5/ Stabilizacji punktów granicznych należy dokonać przy użyciu słupków betonowych i butelek. 6/ Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty niezbędne do podziału działek, o których mowa w ust. 1, 2 i 3 wymienione w art. 97 ust. 1 a pkt 1, 2 i 4-8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.). 7/ Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, a w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240 , poz. 2027 ze zm.), ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz.U. Nr 268, poz.2663)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 200.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu map do celów prawnych z podziałem działek) Wykonawca dołączy referencje od Zamawiającego, na rzecz którego wykonywał zamówienie według posiadanego lub poniższego wzoru: Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na ----- W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi -------- . warunek 2 (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia); Wykonawca dołączy uprawnienia geodezyjne nadane przez Komisję Kwalifikacyjną ds. Uprawnień Zawodowych w Dziedzinie Geodezji i Kartografii. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 5) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą :spełnia albo nie spełnia , 6) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu map do celów prawnych z podziałem działek) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); Wykonawca dołączy referencje od Zamawiającego, na rzecz którego wykonywał zamówienie według posiadanego lub poniższego wzoru: Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na --------- W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi ------ . 1) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca dołączy uprawnienia geodezyjne nadane przez Komisję Kwalifikacyjną ds. Uprawnień Zawodowych w Dziedzinie Geodezji i Kartografii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Sadowa, gm. Brzeziny
- "Remont drogi powiatowej Nr 5103 E w miejscowości Poćwiardówka"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne
- "Zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej do garażowania sprzętu w RDW Łańcut".
- Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych
- Wykonanie operatów geodezyjnych
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. : Przebudowa punktów czerpania wody Nadleśnictwa Świeradów"
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków dla obrębów Czachów, Tywica i Binowo
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.