Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Zamość: Ustawienie i rozebranie siatki przeciwśnieżnej przy drogach wojewódzkich nr 835,837,843,848,849,858,863 i 877 administrowanych przez RDW Zamość na terenie działania Obwodu Drogowego w Biłgoraju , Józefowie i Zamościu .
Numer ogłoszenia: 398472 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Promienna 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6386639, faks 84 6386639.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustawienie i rozebranie siatki przeciwśnieżnej przy drogach wojewódzkich nr 835,837,843,848,849,858,863 i 877 administrowanych przez RDW Zamość na terenie działania Obwodu Drogowego w Biłgoraju , Józefowie i Zamościu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I Obwód Drogowy w Biłgoraju - siatka na łącznej długości 8,10 km Zadanie nr II Obwód Drogowy w Józefowie - siatka na łącznej długości 8,65 km Zadanie nr III Obwód Drogowy w Zamościu - siatka na łączne długości 12,80 km Siatka powinna być ustawiona zgodnie z wykazem miejsc zawiewanych ( załącznik 1/13 ) oraz szczegółową specyfikacją techniczną Uwaga : 1.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego , jest zobowiązany wykazać , że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego . 2.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia. 3.Zamawiający zapewnia siatkę przeciwśnieżną z tworzywa sztucznego i kołki drewniane 4.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego na czas prowadzonych prac , oraz do uporządkowania pasa drogowego po zdjęciu siatki przeciwśnieżnej . 5.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( wzór - zał. F) 6.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych oddzielnie na każde zadanie 7. Wartość zamówienia : zad. nr 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju 17 304,03 zł netto , zad nr 2 Obwód Drogowy w Józefowie 18 479,00 zł netto , Obwód Drogowy w Zamościu 27 344,64 zł netto . Opis części zamówienia , jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamówienie składa się z trzech części ( zadań ) Zadanie nr 1 - ustawienie i rozebranie siatki przeciwśnieżnej przy drogach wojewódzkich położonych na terenie działania Obwodu Drogowego w Biłgoraju . Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanej siatki / wskutek warunków atmosferycznych / w ilości do 20% długości rozstawionej siatki . Zadanie nr 2 - ustawienie i rozebranie siatki przeciwśnieżnej przy drogach wojewódzkich położonych na terenie działania Obwodu Drogowego w Józefowie .Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanej siatki / wskutek warunków atmosferycznych / w ilości do 20% długości rozstawionej siatki . Zadanie nr 3 - ustawienie i rozebranie siatki przeciwśnieżnej przy drogach wojewódzkich położonych na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamościu . Zamawiający przewiduje możliwość ponownego zawieszenia zerwanej siatki / wskutek warunków atmosferycznych / w ilości do 20% długości rozstawionej siatki ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie zad. nr 1 - 500,00 zł , zad. nr 2 - 500,00 zł , zad. nr 3 - 500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz. U z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu odpowiedniego potencjału technicznego w oparciu o załącznik - Wykaz potencjału technicznego . Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca wykaże że dysponuje ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 60 KM z przyczepą oraz wiertnicą W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia . Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną , za zgodność z oryginałem przez ten podmiot ( zgodnie z wyrokami KIO nr : KIO 786/11 , KIO 787/11 , KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11) UWAGA 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie , że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia . W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące : zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot , sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu , charakteru stosunku , jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem , zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną , stosowną treść , z której będzie wynikało , że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci ( zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zapisów umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia brutto / w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT / .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4 , pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem na nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail : rdw.zamosc@zdw.lublin.pl . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem albo drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania . W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Zbigniew Chwiejczak tel. (84) 638 6639.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa elementów infrastruktury informatycznej z montażem i wdrożeniem - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego Zamość i jednostek podległych" (...)
- Dostawa warzyw i kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa płynów infuzyjnych
- DOSTAWA W 2025R WORKÓW LDPE DO SKŁADOWANIA ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Maniowach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Ropie
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orzechówka, opomiarowanie wodociągu w Bliznem i Jasienicy Rosielnej oraz doposażenie Stacji Uzdatniania Wody w Jasienicy Rosielnej oraz Blizne 1 i Blizne 2"
- Zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Grażyńskiego oraz ul. Zawilców w Mikołowie"
- Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie
- Budowa placów zabaw na terenie gminy Mełgiew
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.