eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeDostawa leków - leki różne, antybiotyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Orzesze: Dostawa leków - leki różne, antybiotyki
Numer ogłoszenia: 39847 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze, ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, fax 032 2215920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków - leki różne, antybiotyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków - leki różne, antybiotyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 Pakiet Nr 1,2,3,4,5 do SIWZ. Metodyka badań dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa leków max. do 24 godz. od chwili zamówienia telefonicznego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do apteki szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony nie zgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). c)Oświadczenie do postępowania o zamówienie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d)Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 dla każdego pakietu osobno w zależności na który pakiet oferta zostanie złożona, W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tj. grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwa w formie oryginału albo umowy spółki cywilnej lub wyciągu z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (oryginał lub poświadczona kopia). Ponadto każdy z członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty określone w SIWZ w punkcie VI podpunkt: b) tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument określony w SIWZ w punkcie VI podpunkt: c) tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wspólnie. Druk oświadczenia ze względu na oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zostać podpisany przez wszystkich członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Dokument określony w pkt. a), c) i d) należy złożyć w oryginale, dokument wymagany w pkt. b) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Na kserokopiach należy wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem, oraz podpis osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Oferta i pozostałe dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc Ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2008 godzina 09:15, miejsce: Szpital Chorób Płuc Ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - leki różne cz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków - leki różne, antybiotyki, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 Pakiet Nr 1 do SIWZ. Metodyka badań dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa leków max. do 24 godz. od chwili zamówienia telefonicznego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do apteki szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony nie zgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - leki różne cz. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków - leki różne, antybiotyki, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 Pakiet Nr 2 do SIWZ. Metodyka badań dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa leków max. do 24 godz. od chwili zamówienia telefonicznego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do apteki szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony nie zgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - leki różne cz. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków - leki różne, antybiotyki, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 Pakiet Nr 3do SIWZ. Metodyka badań dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa leków max. do 24 godz. od chwili zamówienia telefonicznego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do apteki szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony nie zgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - leki rózne cz. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków - leki różne, antybiotyki, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 Pakiet Nr 1,2,3,4,5 do SIWZ. Metodyka badań dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa leków max. do 24 godz. od chwili zamówienia telefonicznego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do apteki szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony nie zgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków - leki różne, antybiotyki, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 Pakiet Nr 5 do SIWZ. Metodyka badań dołączona w j. polskim. Na opakowaniu powinny być: data ważności, nr serii, nr katalogowy, temp. przechowywania, nazwa producenta. Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) dokumenty gwarancyjne i być w gatunku pierwszym. Dostawa leków max. do 24 godz. od chwili zamówienia telefonicznego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. Wykonawca dokona kompletnych dostaw do apteki szpitalnej. Możliwość zwrotu w przypadku wyrobów wadliwych na koszt wykonawcy. Jeżeli towar zostanie dostarczony nie zgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja: minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy i jest równy okresowi przydatności do stosowania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.